Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
v bistvu ne vemo, ali je dal artikel v garancijsko popravilo ali v garancijo, in ali je izražil željo po popravilu ali čem drugem, na podlagi tega je servis, trgovini pač odobril dobropis v višini kupljenega izdelka
ksz, Pa že samo v hecu omeni človek, če vzamejo staro za novo, ziher stisnejo tistih 30€ popusta. En folk bi šel pa res do 100 pravnikov, namesto, da bi to rešil z enim stavkom.
aja gre se za škornje saj lahko napišem v bistvu bi moral 55 evrov dopalčat spustili so mi na 30 doplačila.
Če so me nafukali naj jim trgovina še naprej dobro laufa
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.