Sony garancija in Big Bang?

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.624
208
63
Kranj
Dolžan si vzeti ekvivalentnega ali boljšega, kupnine ne dobiš...to bi dobil po 45dneh servisa....samo ti bi rad sedaj skoraj 2 letno uporabo TVja gratis pa denar, ki si ga 2 leti nazaj dal, a ?
evil.gif


Ponujajo ti "(boljši) TV (kar tudi drži)." KJE JE PROBLEM?
stupid-1.gif


itak dobiš novo garancijo dobo, halo
confused-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

luka51

Guru
16. avg 2007
14.414
5.693
113
Citat:
Uporabnik JosipBroz pravi:
Želim, da rešiš čim boljše zate. Ampak zavedaj se nečesa. Zadeva je tik pred iztekom garancije. In če bi jaz bil serviser oz. prodajalec in bi mi ti najedal z vračilom kupnine (čeprav sem ti zelo fer ponudil nov televizor, za katerega mora spet veljati nova garancija, in celo boljši televizor kot ga imaš sedaj), bi ti starega popravil, zakrpal kakrkoli, samo da zdrži še toliko časa, da bo ven iz garancije, potem pa naj kar crkne.
Kaj boš pa potem naredil?

da del ki je bil menjan itak velja nova garancija :D tako da če bi spet ta del crknil ni panike
smile-1.gif
 

eazy

Rjuhar
5. sep 2007
12.971
3
38
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik JosipBroz pravi:
Želim, da rešiš čim boljše zate. Ampak zavedaj se nečesa. Zadeva je tik pred iztekom garancije. In če bi jaz bil serviser oz. prodajalec in bi mi ti najedal z vračilom kupnine (čeprav sem ti zelo fer ponudil nov televizor, za katerega mora spet veljati nova garancija, in celo boljši televizor kot ga imaš sedaj), bi ti starega popravil, zakrpal kakrkoli, samo da zdrži še toliko časa, da bo ven iz garancije, potem pa naj kar crkne.
Kaj boš pa potem naredil?

da del ki je bil menjan itak velja nova garancija :D tako da če bi spet ta del crknil ni panike
smile-1.gif

tudi to se da urediti
grims-1.gif
 

tado

Fizikalc
15. maj 2008
2.267
1
36
Če je možnost menjave artikla, prodajalec to ponudi (se mi zdi da mora biti artikel enak ali boljši). Tu vračila kupnine kupec nima kaj zahtevati. Če te možnosti ni, prodajalec da možnost vračila kupnine.

Brez skrbi, stranka večinoma ne potegne slabe. Jaz se večkrat vprašam, kaj ljudem ni jasno, in kaj bi še radi. Res pa je tudi, da prodajalec večkrat zajebe komunikacijo s servisom.

Pri nas se je že zgodilo, da je dobesedno stranka govorila kako in kaj bo. Mi nismo prišli niti do besede.
 

eazy

Rjuhar
5. sep 2007
12.971
3
38
Citat:
Uporabnik WeWatchingYou pravi:
problem je v besedi "boljši" še vedno pa ni povedal kaj ima za en model tv-jaLPWWY

2 leti star lcd iz BB za 800 pomeni da ze takrat ni bil nek biser tako da bo nov zagotovo vsaj enakovreden
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik raners pravi:
Zakaj dostikrat mislite, da smo eni pohlepni in nevem kaj... Zakaj se ne vprašate: "Zakaj bi Big Bang-u pustil 200 EUR? Zakaj bi moral bit zadovoljen kar s produktom, ki mi sicer ni všeč? Zakaj bi bila vedno stranka tista, ki potegne krajšo?"

Saj ne bom postal tajkun, če bom zahteval kupnino nazaj...
smile-1.gif
Saj ne bom izsiljeval kupnine, če pa bo možno, bom raje vzel kupnino kot pa TV, ki mi ga ponujajo... Pač, takšno je moje mnenje.

Lp vsem.
Hlapčevska mentaliteta, se temu reče.
Aja, pa foušarija zraven.
Ignoriraj.
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
45
Kakor vzames..

Imas pa paciente, ki je pred xx leti kupil vstopni model TV-ja, danes ga ne morejo vec zrihtati in bi najraje iztrzil nov 50" 3D LCD z vsemi moznimi bonboncki + opravicilo v vrednosti 500€ + bone v vrednosti se enih 500€.. Poznam dobro take paciente.

raners: Ce ti ponujeni TV ne odgovarja, se pa poizkusi zmenit za TV, ki ti odgovarja in nekaj doplacaj, pa je..