Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Noben ne kliče, ker noben ne upa peljati.
Koliko je s takim avtom stroška (gorivo vemo koliko znaša) recimo na 10 ali pa 50kkm. Pa recimo da si bolj ali manj na cesti in dirkališča ne vidiš veliko. Kako pogosto se menja potrošnik material in koliko stane (zavore, sklopka, delo podvozja, motorja)
Moj primer, 74k km 9.596 litrov bencina, Sklopka kar zdrži, s trenutno mam 30k in +100 štartov z lanch controlom, pa bo še sigurno za letos, original bremze so drage, s ponaredki prideš čez za cca 600 eur (4 diski, vse ploščice), gume 225/45/17 so vsako leto ceneje, solidne bridgestonke so že za okoli 100 eur - zimske so žal dražje, podvozje (amortizerji) zdržijo cca 100k km, potem začnejo spuščat glasove, na legi se še ne čuti, kasneje pa se začnejo obnašat po svoje. Ugodneje kot original kupit gewinde, dobre (bilstein, kw,..) so okoli 2k eur, maš potem mir še za kakih 50k km - bom povedu k bojo začele nagajat, motor pa odvisn kaj so delal prej, načeloma kr zdržijo po 200k brez menjave batov. Servisni interval na 15k olje in filter, 50k olje v menjalniku in difu, 100k sveče in jermeni+vodna pumpa, če je avto 'mal navit' se splača določene intervale skrajšat. Menjalnik in pogon je dober, so primeri ko gre sredinski dif, to se reši z rabljenim iz anglije, so primeri ko gre sinhron tretje prestave, se zamenja dost ugodno - delo je dražje kot sami deli ampak do teh težav ponavadi pride ko se približuje 200k in ko je avto imel cel kup morilcev. Na poti do 200k lahko še crkne kakšna lambda, maf, katalizator, ampak ni nič dražje kot za ostala vozila in tudi pri ostalih lahko vse to crkne.