FORMULA 1 GRAN PREMIO DE ESPANA 2013

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.927
6.977
113
Rosberg je zadnjih 10 ali 15 krogov vozil kar blizu "na polno", ker je moral za sabo zadrževati di resto. Sem direktno spremljam njegove čase in ko je di resta prišel na par sekund, je pospešil tempo za sekundo...pa tudi po radiu je spraševal, če lahko res vozi s "temi gumami" na polno, oz če bodo zdržale, pa je brawn rekel, da MORA
wink-1.gif
 

slvn

Fizikalc
19. dec 2007
1.570
2
38
Citat:


Smešno je, da si na koncu hitrejši s počasnejšo vožnjo ...

Potem bi bilo najbolje, da ukinejo postanke v boksih (kar smo ze imeli). Pa se vedno se bo dogajalo, da bo na koncu zmagal nekdo, ki bo cez dirko varceval z gumami, ker bo imel na koncu boljse in se bo preprosto odpeljel mimo ostalih, ki so se 3/4 dirke metali cez ovinke.

Pac potrebno je poznati dirkalnik. Vedeti kaj je optimalno. Nekateri vozijo bolj grobo, dosegajo boljse case, ampak morajo zato 4x v bokse. Drugi pa na racun nekoliko slabsih casov na krog, ustavijo samo 3x.

Na koncu zmaga tisti, ki je pripravil najboljso taktiko in jo tudi uspel izvesti. Mogoce jo je tudi prilagodil med samo dirko glede na razmere.

Iz casa dirke je tudi tezko sklepati, da so bile letosnje gume kaj slabse kot lanske. Mogoce so zdrzale manj, so pa bile hitrejse na krog.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.927
6.977
113
No, ampak vseeno ne rabimo trditi, da so letos zmagovali dirkači, za katere ne velja, da so hitri. Lani smo imeli par takih presenečenj, letos pa ne, torej vseeno nekaj je na tem, da vedno zmaga "najboljši".
 

slvn

Fizikalc
19. dec 2007
1.570
2
38
Ne moremo:
Kimi 1x, Vettel 2x, Alonso 2x

Vsi ze prvaki.

Na stopnicke pa so prisli se: Hamilton 2x, Massa, Webber in Grosjean 1x.

Tako malo presenecenj kot je letos ne vem ce je ze bilo. Vsekakor dirkanje ni postalo loterija, je pa zanimivo
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik slvn pravi:
Citat:


Smešno je, da si na koncu hitrejši s počasnejšo vožnjo ...

Potem bi bilo najbolje, da ukinejo postanke v boksih (kar smo ze imeli). Pa se vedno se bo dogajalo, da bo na koncu zmagal nekdo, ki bo cez dirko varceval z gumami, ker bo imel na koncu boljse in se bo preprosto odpeljel mimo ostalih, ki so se 3/4 dirke metali cez ovinke.

Pac potrebno je poznati dirkalnik. Vedeti kaj je optimalno. Nekateri vozijo bolj grobo, dosegajo boljse case, ampak morajo zato 4x v bokse. Drugi pa na racun nekoliko slabsih casov na krog, ustavijo samo 3x.

Na koncu zmaga tisti, ki je pripravil najboljso taktiko in jo tudi uspel izvesti. Mogoce jo je tudi prilagodil med samo dirko glede na razmere.

Iz casa dirke je tudi tezko sklepati, da so bile letosnje gume kaj slabse kot lanske. Mogoce so zdrzale manj, so pa bile hitrejse na krog.

Evo, Coulthartd je odlično napisal, akj se mu (in meni) zdi narobe.

http://www.bbc.co.uk/sport/0/formula1/22512693
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.927
6.977
113
Saj pa vemo, zakaj je formula takšna, kot je, tam nekje 2005 se je začelo s temi plani, ko so uvideli, da dominanca enega moštva in enega voznika, za F1 ni dobra. In od takrat se lovijo in želijo nekaj narediti, da bi bile dirke bolj zanimive.

Po pravici povedano, rajši gledam letošnjo sezono, kot pa 2005. Da pa bi se vrnili časi 90' let, pa kar pozabite.
 

rawr

PDA maher
19. jan 2012
6.188
1
38
Problem je, da sestavljajo F1 različna mošta, katera sama razvijajo svoj dirkalnik in temu se sigurno nebodo odpovedla.Zato bo pač vedno en dirkalnik najhitrejši, ker pa je pred leti mel Ferrari hudo dominanco, pa so začeli uvajat pravila, da bi se prednost najboljšega dirkalnika vsaj malo izničila.Kar pa ni prav... Da pa bi moštva uporabljala isti dirkalnik. Nemogoče. Rešitev je, ni pa enostavna.

Še vedno sem mnenja, da dokler nebodo VSI vozli povsem istega avta, nebomo mogli rečt, kdo je res najboljši
smile-1.gif
Upanje umre zadnje-.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.927
6.977
113

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.724
113
tokrat se strinjam z jokico. gume bi morale pri optimalni oprijemu zdržati več, 2 postanka bi bila normalna 3 samo v izrednih primerih- ob polnem tišanju.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Meni je pač dirkanje to, da se gre na polno. Špara se lahko samo, če vodiš z ogromno prednostjo ali pa v izrednih primerih, ko ti grozi, da ti bo neki crknlo (pa ne ista stvar na vsaki dirki in to večkrat - beri: gume)
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.927
6.977
113
Jao, bedaki

http://www.gpupdate.net/en/f1-news/294647/pirelli-confirms-new-tyres-for-canada/

Following the many complaints regarding Pirelli's tyres the company has confirmed it will change its tyre compound from the Canadian Grand Prix. The Canadian Grand Prix is held in the second weekend of June and is the seventh round in the Formula 1 championship.

Aja...jasno mi je zdaj, ko sem videl še tole novico

http://www.gpupdate.net/en/f1-news/294643/ecclestone-slams-pirelli/

šefe je rekel da morajo spremenit, in bodo
wink-1.gif
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Ce se ne motim so pri pireliju pred zacetkom sezone rekli da fiahoce rake gume ker so bile tekme.nezanimive. alpa sem nekaj zabluzil. Uglavnem meni je tudi bedno da ne smejo tiscat do konca zaradi gum brezveze. Kmalu bodo ob takih trendih natocili 50 litrov goriva kdor pride do cilja je zmagal. Brezveze
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.927
6.977
113
Zato pa je F1 show, podobno kot Evrovizija, saj na evroviziji se tudi ocenjuje kao glasbo, pa ponavadi zmagajo taki, ki ravno nimajo opernega glasa, ampak "whole package".
 

slvn

Fizikalc
19. dec 2007
1.570
2
38
Pa saj nikoli niso tiscali do konca ves cas? Vedno so morali zdrzati cez celo dirko. Pa ce so menjali gume ali ne. Dolzina dirke je bila vnaprej dolocena in najboljsi so vedeli kako morajo voziti, da bojo na koncu cim visje. Postaviti najhitrejsi krog v prvih 15 krogih dirke vsaj najboljsim ni bil nikoli cilj.

Sedaj pa eni pisete kot da se vozijo na easy, vcasih so pa vsak krog vozili na polno.
 
Nazadnje urejeno:

hgard

Guru
22. jul 2007
4.082
582
113
Drži, ampak sedaj je par vplivnih moštev nesrečnih. Recimo, da se pri Mercedesu upravičeno izgovarjajo na gume, ampak naj grejo pa naredijo boljši avto. McLaren bo crap tudi z drugačnimi gumami, Red Bull bi pa nekam poslal. Vodijo v prvenstvu, ampak ne, oni bi radi serijsko zmagovali.
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.689
1.048
113
Ma ja, mas prav. Si recem vsak drug vikend: fino, spet dirka
smile-1.gif


Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ni dvoma, da so nekatera moštva po lastni krivdi v tej situaciji slabša.
Ampa nobeno si ne more privoščiti, da bi recimo tokrat v barceloni 10 krogov njihov voznik peljal 100% na polno. Ker nobeden ni. Vsi so peljali toliko hitro, da so gume zdržale s taktiko predvideno št. krogov. Pri tazuličnih moštvih so te hitrosti različne (in zato eni zmagajo, eni pa neslavno pogorijo), ampak problem je, da v F1 ne gledamo, kako hitro se lahko pelje kombinacija avto/dirkač (mislim absolutno hitro, na 100% fizikalnih zmožnosti v tistem hipu), ampak kako blizu ta kombinacija zna priti meji, da gume v X krogih ne razpadejo. In to je narobe. Peljejo naj na ful, ne pa na recimo 95% zmogjivosti zato, ker je inženir rekel, da hitreje ne smejo, če hočejo, da mehke gume zdržijo 14 krogov ... Smešno je, da si na koncu hitrejši s počasnejšo vožnjo ...
 
Nazadnje urejeno:

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
23.042
1.262
113
42
KSZ

Gume so za vse enake. Nej se sprijaznejo raje, da ne znajo naredit nekaj.
Če Lotus naredi en postanek manj kot Mercedes potem ej verjetno problem v Mercedesu en pa Lotusu.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.927
6.977
113
Lotus je v bistvu imel enako število postankov kot mercedes, ferari in rbr sta jih imela več
smile-1.gif


No...rosberg je imel 3, hamilton pa 4. Očitno so imeli deljeno taktiko, ker jim niti najmanj ni jasno, kako se obnašajo te gume.