FORMULA 1 GRAN PREMIO DE ESPANA 2013

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.927
6.977
113
Kaj pa če....je merc v bistvu tako super duper hiter in posledično tako hitro skuri gume, ker imajo enostavno tako dober oprijem, ki pa seveda "trga" gume? saj če bi te gume dali tam na avtomobile iz 90 let, bi tudi bili super hitri v enem krogu, potem pa bi nastala drama.
 

turbogate

Zelenc'
7. maj 2013
16
3
3
Citat:
Ich fasse mal kurz den Boxenfunk der Teams zusammen:

"look after the tires"
"slow down and safe tires"
"we need these tires for 10 laps don't push"
"look after your tires"
"front left tire is finsh"
"look after the rear left"
"break earlier to safe your tires"
"don't push to hard we need this tires"

hysterical-1.gif


http://forum.motorsport-total.com/ubb/ultimatebb.php/ubb/get_topic/f/1/t/001486/p/1.html#000024
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Gume so polom. Jasno je, da mora biti med trsimi in mehkejsimi razlika (v hitrosti in vzdrzljivost), ampak vsake bi morale zdrzat vsaj 15-20% dolzine dirke pri voznji na polno, preden zacnejo resno zgubljat oprijem.
So pa recmo v DTM letos naredili kiks v drugo stran, mehke zdrzijo prevec (in potem trde natikajo samo zato, ker je obvezno, zacpar krogov).
Skreatka: v F1 se Preperelli se naprej blamira.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.927
6.977
113
No..ampak če gledamo ostala moštva, razen merca, nimajo tako hude razlike oz obrabe. merc pa komot par sekund par par krogih. recimo lotus zelo konstanten cel čas, mogoče ne tako hitri ko so gume "sveže", ampak potem manj zgubljajo..no..pa ferari tudi podobno.
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.689
1.048
113
Preperelli :) Res da so zanic ampak se vedno so gume za vse enake in ne mislim nikogar opravicevat. Merc, RB in ostali jih morajo zgruntat pa bo, v nasprotnem pac ni rezultata. Sam ce bojo drug mesec res namesal se cetrto zmes bo potem to ze loterija, ne dirke. Saj se bo kar iz dirke v dirko spreminjalo :) Glede na vse, se najbrz ze... Pa se skor hvaljo se, da zavestno delajo na masi, katera naj ne bi odgovarjala RB...da slednji ne bi vec suvereno radiral. Tuga
 

slvn

Fizikalc
19. dec 2007
1.570
2
38
A ni lotus 2x uporabil mehkih? Torej ce nekdo porabi gume v petih krogih, je njegov problem. Ce sta bolid in voznik slabsa kar se tega tice je to njihov problem. Se bojo morali nauciti voziti drugace ali pa ze kvalifikacije voziti na trdih in dati mehke gor sele cisto na koncu.

Te gume so odlicne in naredijo dirke zanimive.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Najboljš je še, da na koncu začnejo merit, kolk bencina je kdo porabil, pa se bojo lahko naučili še varčno vozit
cheer.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.927
6.977
113
Saj to je že sedaj, posredno. Namreč marsikdo je že moral sredi dirke "upočasniti", da je varčeval na gorivu, ker drugače bi mu ga sfalilo.

PS, upam da nisi na stavah zgubil preveč denarja!
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.724
113
tam gume očitno ne bodo imele tolk vpliva, ker se vozijo počasneje. No čakamo, kdaj je naslednja dirka?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.927
6.977
113
čez 2 tedna, oz 13 dni

drugače pa ja, gume tam ne bodo tak problem in glede na lansko formo, skoraj mercu ne more uit zmaga. Me pa zanima kako bo nico vs hamilton...
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.927
6.977
113
Pa še malo primerjave z lansko dirko:

qualy pole lani: 1:21.707, letos 1:20.718
najhitrejši krog lani: 1:26.250, letos 1:26.217
čas trajanje dirke lani: 1:39:09.145, letos 1:39:16.596

Vsi časi, razen qualy, so zelo podobni, torej ne vem zakaj je letos naenkrat taka panika okoli teh gum, so what če je šel zmagovalec 4x v boks, je pa drugouvrščeni šel samo 3x...pač različne taktike pridejo toliko bolj do izrazak, kar je zelo OK za gledat, ne pa vlakeca.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.724
113
kaj ti ni jasno, fora je da ne gre več dirkat..ampak samo še šparat, tako z gorivom kot gumami.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.927
6.977
113
Glede česa pa si prišel do tega zaključka? Če pogledaš lanske čase, je trajala dirka podobno enako dolgo.
Torej bi, če bi bilo res hudo šparanje s gumami in gorivom, letošnja morala biti vsaj par minut daljša...
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.724
113
sam si napisal čase Qulify in pa dirke, avti so hitrejši, več postankov, časi pa isti... kaj misliš zaradi česa?
 
Nazadnje urejeno:

slvn

Fizikalc
19. dec 2007
1.570
2
38
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
sam si napisal čase Qulify in pa dirke, avti so hitrejši, več postankov, časi pa isti... kaj misliš zaradi česa?

So mogoce avti hitrejsi zaradi gum?

Dirka je trajala isto casa kot lani. Torej nekega varcevanja ni bilo. Postanek vec mogoce, ampak zato so pa vozili hitreje. Konec koncev cas je isti.

Pri mnogih sportih je potrebno taktizirat, ce zelis na koncu biti najboljsi.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.927
6.977
113
Pomoje bi bila letošnja dirka lahko par sekund še hitrejša, če pač ne bi alonso tako dominiral in je ziher zadnji stint malce taktiziral oz vozil na easy, medtem ko lani je bil boj za zmago do konca in so toliko bolj tiščali.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Najbolji pravi:
Preperelli :) Res da so zanic ampak se vedno so gume za vse enake in ne mislim nikogar opravicevat. Merc, RB in ostali jih morajo zgruntat pa bo, v nasprotnem pac ni rezultata. Sam ce bojo drug mesec res namesal se cetrto zmes bo potem to ze loterija, ne dirke. Saj se bo kar iz dirke v dirko spreminjalo :) Glede na vse, se najbrz ze... Pa se skor hvaljo se, da zavestno delajo na masi, katera naj ne bi odgovarjala RB...da slednji ne bi vec suvereno radiral. Tuga

Citat:
Uporabnik slvn pravi:
A ni lotus 2x uporabil mehkih? Torej ce nekdo porabi gume v petih krogih, je njegov problem. Ce sta bolid in voznik slabsa kar se tega tice je to njihov problem. Se bojo morali nauciti voziti drugace ali pa ze kvalifikacije voziti na trdih in dati mehke gor sele cisto na koncu.

Te gume so odlicne in naredijo dirke zanimive.

Ni dvoma, da so nekatera moštva po lastni krivdi v tej situaciji slabša.
Ampa nobeno si ne more privoščiti, da bi recimo tokrat v barceloni 10 krogov njihov voznik peljal 100% na polno. Ker nobeden ni. Vsi so peljali toliko hitro, da so gume zdržale s taktiko predvideno št. krogov. Pri tazuličnih moštvih so te hitrosti različne (in zato eni zmagajo, eni pa neslavno pogorijo), ampak problem je, da v F1 ne gledamo, kako hitro se lahko pelje kombinacija avto/dirkač (mislim absolutno hitro, na 100% fizikalnih zmožnosti v tistem hipu), ampak kako blizu ta kombinacija zna priti meji, da gume v X krogih ne razpadejo. In to je narobe. Peljejo naj na ful, ne pa na recimo 95% zmogjivosti zato, ker je inženir rekel, da hitreje ne smejo, če hočejo, da mehke gume zdržijo 14 krogov ... Smešno je, da si na koncu hitrejši s počasnejšo vožnjo ...