F1 ABU DHABI GRAND PRIX 2010

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.573
10.788
113
pa dotični motor je še Rosberg pojahal.
wink-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.951
6.987
113
Najboljše bi res bilo, da webber odstopi.

Potem se izognemo vsej kuhinji in prirejanje rezultatov.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.951
6.987
113
Na voljo je tudi live stream BBC prenosa (nivo komentarjev na najvišjem nivoju). Nihče mi ni povedal, če lahko prilimam sem, tako da ne bom, lahko pa dobite preko PM, če koga zanima.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.868
753
113
www.jernej.org
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Par krogov..verjetno misliš dirko v koreji, za webrov motor? Vseeno ni bilo tako malo krogov, pa še večino časa so vozili za SC, kar lahko pusti posledice na motorju zaradi nepravilnega hlajenja.

Zadnjič so na RTL-u kazali koliko kilometrov ima motor vodilnih dirkačev. In od Webbra je bil edini motor, ki je bil v "normalnem" območju. Tako Alonso kot Vettel pa uporabljata motorje, ki imata že dve dirki za sabo.

Sicer pa to naj ne bi bil problem, ker so motorji načrtovani za minimalno 2000km.
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Na voljo je tudi live stream BBC prenosa (nivo komentarjev na najvišjem nivoju). Nihče mi ni povedal, če lahko prilimam sem, tako da ne bom, lahko pa dobite preko PM, če koga zanima.

A gre za ukraden pay-per-view, da te tako skrbi legitimnost take objave ? Jaz sem gledal spisek programov nasega kabelskega ponudnika, na njem sem na hitro nasel dva BBCja (noben sicer nima formule
frown-1.gif
), noben ocitno ni placljiv.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.951
6.987
113
Včasih so pravila za limanje linkov na Alteju smešna, zato sem rajši vprašal. Vem, da na vodilnem slovenskem F1 portalo, pustijo linke...amak se rajši prepričam
smile-1.gif


Gre pa se za nekaj takega, kot si omenil, na kabelski tega ne boš našel, ker je original stream omejen le na UK IPje in še plača se.
 

DOHC

Majstr
4. sep 2007
1.933
396
83
second practice

Pos Driver Car Best lap Gap Laps
1 2 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1’40.888 25
2 5 Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1’41.145 0.257 28
3 8 Fernando Alonso Ferrari 1’41.314 0.426 29
4 6 Mark Webber Red Bull-Renault 1’41.315 0.427 29
5 11 Robert Kubica Renault 1’41.576 0.688 31
6 7 Felipe Massa Ferrari 1’41.583 0.695 21
7 12 Vitaly Petrov Renault 1’42.096 1.208 31
8 1 Jenson Button McLaren-Mercedes 1’42.132 1.244 28
9 15 Vitantonio Liuzzi Force India-Mercedes 1’42.203 1.315 31
10 4 Nico Rosberg Mercedes 1’42.222 1.334 29
11 3 Michael Schumacher Mercedes 1’42.246 1.358 29
12 10 Nico Hülkenberg Williams-Cosworth 1’42.449 1.561 32
13 14 Adrian Sutil Force India-Mercedes 1’42.535 1.647 21
14 23 Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1’42.768 1.880 26
15 9 Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1’42.914 2.026 37
16 22 Nick Heidfeld Sauber-Ferrari 1’42.950 2.062 34
17 17 Jaime Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1’43.128 2.240 17
18 16 Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari 1’43.584 2.696 33
19 19 Heikki Kovalainen Lotus-Cosworth 1’45.180 4.292 36
20 24 Timo Glock Virgin-Cosworth 1’45.259 4.371 31
21 18 Jarno Trulli Lotus-Cosworth 1’45.612 4.724 35
22 25 Lucas di Grassi Virgin-Cosworth 1’46.053 5.165 29
23 20 Christian Klien HRT-Cosworth 1’47.210 6.322 32
24 21 Bruno Senna HRT-Cosworth 1’47.434 6.546 28
 

DOHC

Majstr
4. sep 2007
1.933
396
83
Upam d ne.
Upam d bo Webber uzel naslov če ga že Hamilton ne more.
Nikakor pa nočm Alonsota in njegovga ferarija vidt med prve tri.

Tko d go Webber
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Kljub temu, da sem dovolj tehnično podkovan, da sem kar precej inteligenten, ne najdem odgovora na vprašanje. Odgovora nisem iskal na internetu!

Pravi glavni inženir pri Red Bullu, da imajo problem ogreti gume na delovno temperaturo. Če so vse gume v karavni enako okrogle, imajo po površini enak stik s podlago, imajo enako frekvenco vrtenja, enak radij, avtomobili se enako težki (ok, vem da je tukaj v igri aerodinamika in pa določene potisne sile). Kako je mogoče, da imaš ob vsem tem probleme, ostali pa ne?
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
imajo po površini enak stik s podlago,---- tukaj se ti zalomi

problem je v različnih geometrijah vpetja, v različnem obnašanju med samo dinamiko. Pa roko na srce, te pnevmatike niso gume ki jih poznamo navadni smrtniki. Če si imel že kdaj priložnost počohat takšno pnevmatiko, je že hladna mehka kot čigumi, pomeni da z nohtom zlahka narediš zarezo, ko sir, potem veš kaj pomenijo razliek v temperaturi samo stopinja ali dve. In tu mislim da je srčika problema.
Drugače se je meni tudi zdelo smešno, ko sem pregledoval neko literaturo o gradnji dirklanikov (formul in podobnega) in začne se nekakko tako. Vzameš pnevmatiko in vse njene parametre in okol tega začneš izračune in geometrijo celega avtomobila
wink-1.gif
zdaj mi je to jasno, zakaj nekdo ne mora ogret pnevmatik itd, in ima v nekem delu dirke 1 sek boljši čas, pol pa gume "spustijo", četudi jih je ravno menjal pa ne gre in ne gre.
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Sej geometrijo vpetja lahko vsakič spremeniš. Al ne?
Ja, vem da ni ravno do desetinke milimetra enak stik s podlago pri vseh...ampak vseeno...