Okolju prijazni avtomobili

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.603
1.590
113
Kaj se je spremenilo?
Cene EV verjetno.
Kitajska električna invazija se kuha in so odreagirali. Prej je bil EV pozicija “premijsko luksuzno športno - navij ceno ter nategni in pobegni”.
Sedaj pa realnost Kitajske prihaja in cene padajo. Pa ponudbe je že kar precej, ni več samo par modelov z čakalno dobo 2 leti.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Marxon

MrDaco

Guru
11. sep 2007
12.565
6.747
113
Kaj se je spremenilo?
Cene EV verjetno.
Kitajska električna invazija se kuha in so odreagirali. Prej je bil EV pozicija “premijsko luksuzno športno - navij ceno ter nategni in pobegni”.
Sedaj pa realnost Kitajske prihaja in cene padajo. Pa ponudbe je že kar precej, ni več samo par modelov z čakalno dobo 2 leti.
Moj post je bil v smialu, kako se sedaj full dobro v Nemčiji prodajajo EV (po SJTVjevo), če je še decembra in januarja bila prodaja katastrofalna. Ne mi rečt, da se je to kar si napisal spremenilo v borih 4 mesecih in sedaj švabi trumoma drvijo v salone po EV.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
54.121
7.190
113
In the first quarter of 2025, new battery-electric car sales grew by 23.9%, to 412,997 units, capturing 15.2% of total EU market share. Three of the four largest markets in the EU, accounting for 63% of all battery-electric car registrations, recorded robust gains: Germany (+38.9%), Belgium (+29.9%), and the Netherlands (+7.9%). This contrasted with France, which saw a decline of 6.6%.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.877
7.320
113
Moj post je bil v smialu, kako se sedaj full dobro v Nemčiji prodajajo EV (po SJTVjevo), če je še decembra in januarja bila prodaja katastrofalna. Ne mi rečt, da se je to kar si napisal spremenilo v borih 4 mesecih in sedaj švabi trumoma drvijo v salone po EV.

Zdaj bo pac slo s tempom, ki je nekako normalen za nemcijo. V neki tocki, ko so napovedali konec subvencij, je bil bum. Vsi, ki so imeli v kratkorocni prihodnosti namen kupiti avto, so to naredili takoj. In je zazevala luknja, zdaj pac bo slo pocasi na neko njihovo normalo nazaj.

Vzporednico potegnes lahko s SE pri nas. Slo je, kakor je slo, do napovedi konca netmeteringa. Potem pa v enem letu eksplozija. Za bilo kateri denar. Zdaj je luknja. Vsak, ki je samo razmisljal o SE, jo je postavil lani. Torej vseh n prakticno, ki bi nabavilo preko par let, je nabavilo takoj. Ce ne bi bilo sprememb z bomboncki, bi se pa po nekem trendu razvrstili preko teh let.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77 in sad

Najbolji

Guru
20. feb 2008
5.118
1.100
113
Moj post je bil v smialu, kako se sedaj full dobro v Nemčiji prodajajo EV (po SJTVjevo), če je še decembra in januarja bila prodaja katastrofalna. Ne mi rečt, da se je to kar si napisal spremenilo v borih 4 mesecih in sedaj švabi trumoma drvijo v salone po EV.
Nc bat, bojo kak sendvic stislni for free pa bo folk spet zagrizu. Sej ves, tko z lufta k pada, to je nartabols :valjamse: :aplauz::cheer:
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.124
2.040
113
Kaj se je spremenilo?
Cene EV verjetno.
Kitajska električna invazija se kuha in so odreagirali. Prej je bil EV pozicija “premijsko luksuzno športno - navij ceno ter nategni in pobegni”.
Sedaj pa realnost Kitajske prihaja in cene padajo. Pa ponudbe je že kar precej, ni več samo par modelov z čakalno dobo 2 leti.

Daj nehaj sanjat in bluzit o teh tvojih kitajcih. Bo ti pomagal že samo en izlet na byd dojčland stran, poglej si cene in pridi nazaj poročat kako kaj funkcionira ta invazija. Aja pa vmes še poglej koliko so kitajci do zdaj sploh prodali v Nemčiji.

Ti dam en hint: švabi ne marajo kitajskega pleha. In iz teh razlogov se nemški proizvajalci nimajo ničesar za bati. Zraven pa še eu pomaga s carinami in v kratkem definiranimi spodnjimi mejami cen
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
54.121
7.190
113
O hibridih...

1746858250759.png


folk se zaj zaštartat na te hibride, bodo pa samo razočarani...in zaključek bo da niso za EV, če hibridi delajo tako slabo..dejansko pa hibridi delujejo slabše kod ICE in slabče kot EV v današnjem času...
 
  • Objave ne odobravam
Reactions: Samo Svoj

Marxon

Majstr
24. feb 2009
791
409
63
O hibridih...

Poglej priponko 98691

folk se zaj zaštartat na te hibride, bodo pa samo razočarani...in zaključek bo da niso za EV, če hibridi delajo tako slabo..dejansko pa hibridi delujejo slabše kod ICE in slabče kot EV v današnjem času...

EV klinika itak pljuva po vsem kar počez,...
Res pa je, da se je večina proizvajalcel lotila (priključnih) hibridov narobe. Na ICE so nabili še en elektromotor med menjalnik in ICE in vse kar so dodali je samo ena velika komplikacija vmes.
To je jasno, da se teh smeti na tem spisku ne kupuje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: darjan

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
54.121
7.190
113
Toyota je sele pred kratkim naredila phev, tu se se morajo dokazat. Saj se da - primer je chevy volt. Je samo vprasanje interesa proizvajalca
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.684
1.371
113
Mene bolj motijo nerealne cene rezervnih delov. Ne more baterija za vw eup priti 10k€, za jebenega hibrida pa +20k€.
Znanec celi veseli za dobro ceno iz tujine pipeljal nekega volvo hibrida. Mrknila baterija, cena zamenjave 30k€.
 
  • Všeč mi je
  • Wow
Reactions: Hanzi in jonny77

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.189
3.026
113
Mah problem je, da tukaj obvelja stara modrost: Folk je načeloma glup! EVji so fantastična rešitev za mesta in ne vem 60-70% populacije. Ampak kaj se dogaja, namesto da bi EVji bili v velikosti renault 5, golfa, ajde še tam tesla 3, se seveda velika vecina proizvajalcev trudi narediti 3 tonske ogromne SUVje. Pa da ne bo napake, tudi jaz se očitno uvrščam v glup folk, jaz bi najraje imel teslo 3, ampak ker rabim za posel velik in funkcionalen prtljaznik sem moral kupiti Y. Še vedno sem noro zadovoljen z avtom in za moje potrebe zadošča in mi je super. Sem šel pa prejšnji teden do Biograda na moru in roko na srce, zadeva traja malo dlje kot bi v ICEju, poleg tega je pač polnilna infrastruktura južno od nas rahlo podhranjena in ponavadi ne dosegaš teoreticnih hitrosti polnjenja. Jaz s tem nimam težav in me ne moti da se ustavim za 15-20 minut ampak poznam pa folk, ki se med 4 urno voznjo raje ustreli v koleno kot pa da bo stal za 20 minut. V glavnem kar sem želel povedati preden sem zabluzil, EVji bi po defaultu morali biti varčni in maksimizirati range, ampak ker imamo po večini majhne koorce, je seveda potrebno imeti avto, v katerega bi staro renault 5 spravil v prtljaznik.