Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
Jaz ti lahko povem iz prve roke (sin ga ima in soseda) C4 Grand Picasso, 2,0 HDI robotiziran. Sinov ornk čez 200.000, sosedin po moje okoli 150.000 (v bistvu ne vem ampak se ful vozijo) pa drugi je že. Oba BP, pač kak servis je že treba naredit, pol pa je.
Glede zanesljivosti in stroškov pa lahko rečem na podlagi 9 let C4 1,6 HDI robot - 190.000+ km letos velik servis in menjava ležajev v menjalniku, pa do sedaj 1X akumulator, zavore po potrebi in 1X diski spredaj, to je to. Pa ne gre od hiše, bo ostal hčerki, zdaj ko je spet kot nov!
Na C8 sem bil ziher da bo vse crknilo ko bo šel iz garancije pa "hudič" še zdaj vozi s kakimi 300.000.
A niso famozni robotski menjalniki samo v 1.6 in bojda so v 2.0 klasični avtomati...:?
Citat:
Uporabnik pablohasan pravi:
Kaj pa menite o berlingih?? razen, da so kar dragi...
Citat:
Uporabnik pablohasan pravi:
mcgiver, ne vem, meni se zdi, da vse žmiga. mogoče je res to moj predsodek...
res je pa precej ljudi imelo že težave s tem.
aja pri c4 picasso me je najbolj motila zadnja polica, ne vem zakaj niso mogli inštalirati rolete.
Kaj pa menite o berlingih?? razen, da so kar dragi...
Sprejmem tvoje težave, maš pa očitno smolo. Moj C8 je bil star pol leta ko sem ga kupil (testni v avtohiši), ko je po cca 4 letih šel proč je imel dobrih 100.000 km in nobene od tvojih napak. Je pa res, da so bili vsi servisi na pooblaščenem servisu narejeni v MB (bog mu daj lahki pokoj).Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Glej, vozim C8 že kar nekaj let. Prej sem leta vozil italiane. Zadnji brisalec ima svoje življenje in šprica šipo kot za stavo, diagnoza, treba zamenjat obvolansko ročko, če bo pomagalo. Crknilo poklapljanje desnega špegla, se ne da izklopit. Leva šipa gre dol, al pa tud ne, crknil motorni računalnik, avtomatske luči delajo...ne delajo...delajo....ne delajo, vsaketolk se sfuzla lučem na vratih in kar svetijo dokler ne odklopiš akumulatorja, da se neki zresetira. Pa še bi se dal naštevat. Načeloma z avtom zadovoljen, sam take neumnosti je treba vzeti v zakup, pa če ti govoriš kar hočeš. Aja, pa ksenonke so kolegu naenkrat padle dol, ni videl sredi AC nič več, ker je crknil senzor nagnjenosti avta.....go figure, zakaj se poklopjo sred vožnje tko, da svetijo pod odbijač. Da ne govorim o sistemu avtomatskih drsnih vrat, ki ga sam k sreči nimam.
Če imaš Jerovška za mehanika, imaš s temi rečmi pol manj sitnosti, ker jih pozna in odpravi mimogrede. Če maš kakega šalabajzka, ki citroenov ne pozna imaš lahko velike težave.
Bo dovolj jasen odgovor okol fame o preveč štroma?
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Mešaš jabolka in hruške. Ti govoriš o praktično novem avtu, v tej temi govorimo o avtu za 10 jurjev, za ta denar ima pa vse krepko čez 100 jurjev. Verjetno tud moja šajterga ki ima na števcu 250 tisoč kilometrov, na bogve koliko podlage, do sto jurjev ni delala teh težav, se mi zdi. Če imaš privilegij menjat avte ko dosežejo stotko, to še ne pomeni, da tvoja osmica naslednjemu lastniku ne dela sivih las z žmiganjem muhaste elektronike, ki je čisto preveč podvržena koroziji na konektorjih in od tu večina težav pri teh avtih. Moj serviser, ki je eden boljših pooblaščencev za Citroen hvala bogu to pozna in se mu da tud kak konektor razdret in kako zadevo spucat. Večina ostalih sam menja, ubogi lastniki pa plačujejo in bentijo čez Francoza, ki je v svoji osnovi zelo uporabna in hvaležna stvar.