Enoprostorec za cca. 10.000 EUR

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Naj mi en razloži to famo o preveč štroma.

Saj pa nima nič takega kar nebi imeli drugi - res za četrt ali tretjino denarja več.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
Jaz ti lahko povem iz prve roke (sin ga ima in soseda) C4 Grand Picasso, 2,0 HDI robotiziran. Sinov ornk čez 200.000, sosedin po moje okoli 150.000 (v bistvu ne vem ampak se ful vozijo) pa drugi je že. Oba BP, pač kak servis je že treba naredit, pol pa je.

Glede zanesljivosti in stroškov pa lahko rečem na podlagi 9 let C4 1,6 HDI robot - 190.000+ km letos velik servis in menjava ležajev v menjalniku, pa do sedaj 1X akumulator, zavore po potrebi in 1X diski spredaj, to je to. Pa ne gre od hiše, bo ostal hčerki, zdaj ko je spet kot nov!
Na C8 sem bil ziher da bo vse crknilo ko bo šel iz garancije pa "hudič" še zdaj vozi s kakimi 300.000.

A niso famozni robotski menjalniki samo v 1.6 in bojda so v 2.0 klasični avtomati...:?

Ne bo držalo, do down-sizinga vseh motorjev je bil robotiziran 1,6 in 2,0; avtomatik pa 2,7 V6 če se ne motim. Sedaj so 1,6 in 2,0; avtomatika več ni - govorim za dizle.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Za pežoje 807 sem slišal ja, pa mi ni jasno zakaj. No kaj je crknilo? Še vedno vztrajam, da not ni nič več elektrike kot v primerljivih vsaj četrtino dražjih švabih.

Šit pa se dogaja pri vseh, več jih prodajo večja je absolutna številka, manjši procent. Imam izkušnje očitne tovarniške napake pri menjalnikih v Ducato X250, pa ker so se lomili le v kombinaciji s 3.0 mašino na podvozjih za velike avtodome in je tega v skupni prodajni masi bilo zelo malo, niso priznali tovarniške napake - hebat ga, tri jurje stroška.
frown-1.gif
 

Peror

Majstr
5. mar 2015
1.678
216
63
El. zapiranje prtljažnika, potovalni računalnik, zapiranje ogledal vse crknilo. Pa še kaj bi našel
 

pablohasan

Fizikalc
18. avg 2007
1.104
3
38
mcgiver, ne vem, meni se zdi, da vse žmiga. mogoče je res to moj predsodek...
res je pa precej ljudi imelo že težave s tem.

aja pri c4 picasso me je najbolj motila zadnja polica, ne vem zakaj niso mogli inštalirati rolete.



Kaj pa menite o berlingih?? razen, da so kar dragi...
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.715
9.486
113
Citat:
Uporabnik pablohasan pravi:



Kaj pa menite o berlingih?? razen, da so kar dragi...

Gajba na štirih kolesih. Če te to ne moti precej uporabna in praktična zadeva.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Citat:
Uporabnik pablohasan pravi:
mcgiver, ne vem, meni se zdi, da vse žmiga. mogoče je res to moj predsodek...
res je pa precej ljudi imelo že težave s tem.

aja pri c4 picasso me je najbolj motila zadnja polica, ne vem zakaj niso mogli inštalirati rolete.



Kaj pa menite o berlingih?? razen, da so kar dragi...

C4 grand Picasso (ne xsara picasso) ima zadaj roleto, ali pa je sploh nima - odvisno od opreme.
Električna vrata, ogledala zapiranje (itak v eni drugi temi eni trdijo, da je to butasta funkcija - mimogrede lahko jo izklopiš) - če crknejo, dela na roke, torej enako kot če tega ni - kje je problem?

Saj ni problema, pač vsak ima svoje izkušnje. Mene BMW ali pa Audi ne prepričata glede na doplačilo za "podoben" avto.

A pro po Berlingo, baje kupci za dobre rabljene v vrsti stojijo - nimam pojma, tako sem slišal. Novi definitivno niso več gajba, je pa vseeno razlika.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.715
9.486
113
Glej, vozim C8 že kar nekaj let. Prej sem leta vozil italiane. Zadnji brisalec ima svoje življenje in šprica šipo kot za stavo, diagnoza, treba zamenjat obvolansko ročko, če bo pomagalo. Crknilo poklapljanje desnega špegla, se ne da izklopit. Leva šipa gre dol, al pa tud ne, crknil motorni računalnik, avtomatske luči delajo...ne delajo...delajo....ne delajo, vsaketolk se sfuzla lučem na vratih in kar svetijo dokler ne odklopiš akumulatorja, da se neki zresetira. Pa še bi se dal naštevat. Načeloma z avtom zadovoljen, sam take neumnosti je treba vzeti v zakup, pa če ti govoriš kar hočeš. Aja, pa ksenonke so kolegu naenkrat padle dol, ni videl sredi AC nič več, ker je crknil senzor nagnjenosti avta.....go figure, zakaj se poklopjo sred vožnje tko, da svetijo pod odbijač. Da ne govorim o sistemu avtomatskih drsnih vrat, ki ga sam k sreči nimam.
Če imaš Jerovška za mehanika, imaš s temi rečmi pol manj sitnosti, ker jih pozna in odpravi mimogrede. Če maš kakega šalabajzka, ki citroenov ne pozna imaš lahko velike težave.
Bo dovolj jasen odgovor okol fame o preveč štroma?
 
Nazadnje urejeno:

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.265
1.894
113
Pežoji so znani po tem da jih na dolgi rok začne hebat elektrika..z ostalimi francozi (vsaj kolikor vem) ni teh težav.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Glej, vozim C8 že kar nekaj let. Prej sem leta vozil italiane. Zadnji brisalec ima svoje življenje in šprica šipo kot za stavo, diagnoza, treba zamenjat obvolansko ročko, če bo pomagalo. Crknilo poklapljanje desnega špegla, se ne da izklopit. Leva šipa gre dol, al pa tud ne, crknil motorni računalnik, avtomatske luči delajo...ne delajo...delajo....ne delajo, vsaketolk se sfuzla lučem na vratih in kar svetijo dokler ne odklopiš akumulatorja, da se neki zresetira. Pa še bi se dal naštevat. Načeloma z avtom zadovoljen, sam take neumnosti je treba vzeti v zakup, pa če ti govoriš kar hočeš. Aja, pa ksenonke so kolegu naenkrat padle dol, ni videl sredi AC nič več, ker je crknil senzor nagnjenosti avta.....go figure, zakaj se poklopjo sred vožnje tko, da svetijo pod odbijač. Da ne govorim o sistemu avtomatskih drsnih vrat, ki ga sam k sreči nimam.
Če imaš Jerovška za mehanika, imaš s temi rečmi pol manj sitnosti, ker jih pozna in odpravi mimogrede. Če maš kakega šalabajzka, ki citroenov ne pozna imaš lahko velike težave.
Bo dovolj jasen odgovor okol fame o preveč štroma?
Sprejmem tvoje težave, maš pa očitno smolo. Moj C8 je bil star pol leta ko sem ga kupil (testni v avtohiši), ko je po cca 4 letih šel proč je imel dobrih 100.000 km in nobene od tvojih napak. Je pa res, da so bili vsi servisi na pooblaščenem servisu narejeni v MB (bog mu daj lahki pokoj).
Ne na 2x C4 - oba 9 let in C5 - 6 let nimamo nobenih težav z elektriko.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.715
9.486
113
Mešaš jabolka in hruške. Ti govoriš o praktično novem avtu, v tej temi govorimo o avtu za 10 jurjev, za ta denar ima pa vse krepko čez 100 jurjev. Verjetno tud moja šajterga ki ima na števcu 250 tisoč kilometrov, na bogve koliko podlage, do sto jurjev ni delala teh težav, se mi zdi. Če imaš privilegij menjat avte ko dosežejo stotko, to še ne pomeni, da tvoja osmica naslednjemu lastniku ne dela sivih las z žmiganjem muhaste elektronike, ki je čisto preveč podvržena koroziji na konektorjih in od tu večina težav pri teh avtih. Moj serviser, ki je eden boljših pooblaščencev za Citroen hvala bogu to pozna in se mu da tud kak konektor razdret in kako zadevo spucat. Večina ostalih sam menja, ubogi lastniki pa plačujejo in bentijo čez Francoza, ki je v svoji osnovi zelo uporabna in hvaležna stvar.
 
Nazadnje urejeno:

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Mešaš jabolka in hruške. Ti govoriš o praktično novem avtu, v tej temi govorimo o avtu za 10 jurjev, za ta denar ima pa vse krepko čez 100 jurjev. Verjetno tud moja šajterga ki ima na števcu 250 tisoč kilometrov, na bogve koliko podlage, do sto jurjev ni delala teh težav, se mi zdi. Če imaš privilegij menjat avte ko dosežejo stotko, to še ne pomeni, da tvoja osmica naslednjemu lastniku ne dela sivih las z žmiganjem muhaste elektronike, ki je čisto preveč podvržena koroziji na konektorjih in od tu večina težav pri teh avtih. Moj serviser, ki je eden boljših pooblaščencev za Citroen hvala bogu to pozna in se mu da tud kak konektor razdret in kako zadevo spucat. Večina ostalih sam menja, ubogi lastniki pa plačujejo in bentijo čez Francoza, ki je v svoji osnovi zelo uporabna in hvaležna stvar.

Končno si nekaj pošteno napisal, ker do sedaj se to ni dalo prebrat. Ni fora v tem ali si od prvega dne lastnik, ampak ve tem kako so delali z njim pred tabo. In seveda ko ima avto okoli 200.000 pač pridejo neki servisi in stroški, če jih je kdo naredil pred tabo super, če ne srajne.
In ja takrat sem menjal na 100.000 ker so bli pač taki časi pa bemfa se mi je šajnala, pa sem po treh letih nad bavarcem obupal in šel na skoraj 1:1 na novega C5, ki služi že šest let in še bo enkrat toliko - drugi cajti in dooosti manj kilometrov.

Tvoj zadnji stavek je point!

Glede uvoza pa je težko vedet, ampak ko sem zdaj en mesec iskal nekaj za ženo, so bili nemci praviloma enakih cen za enake km - slovenskih avtov, da ne bo pomote. Preprodajalci se mi zdi malo C4 vozijo preko, Picasso je druga zgodba. Na šipah so po navadi vgravirane številke za sledenje - 99% uvoz iz leasinga, kar pa ne pomeni da je avto slab. Največ uvaža ena avtohiša iz Grosuplja in Petovia avto Ptuj-Maribor.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.715
9.486
113
Glej, to okol kvarjenja elektronike ni fama in od tu mojn izvorni post in seveda ne bentim čez znamko, sam pošteno povem za težave, se pa te težave pojavijo seveda po nekaj letih, ker jih večina izvira iz korozije na konektorjih, kar pa tester seveda ne pokaže. in ti jih sigurno s svojim nisi imel, je bil premlad. Prvi pogoj za lahko spanje po nakupu avta, sploh rabljenega ni znamka, še manj kilometri, ampak dober in pošten mehanik, ki pozna znamko, ki jo popravlja, v dušo z vsemi hibami in pomanjkljivostmi. Takega sem imel za Fiat (Kavčič v LJ) in takega imam zdaj za Citroena (Jerovšek Grosuplje).
 
Nazadnje urejeno:

Peror

Majstr
5. mar 2015
1.678
216
63

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Altea XL je drugače precej avta za ta denar, rabljenega DSG-ja se pa izogibaj.
Ni nič posebnega, plastika je za VW koncern podpovprečna, se pa avto lepo pelje in je trpežen.
Minus je tudi, da zadnja klop ni odstranljiva kot npr. pri Touranu.

Pripravi pa še kakega tisočaka, ker zna it sklopka - vztrajnik, vem za dva primera, oba menjala nekje med 120 in 150k km.
Drugih večjih okvar menda ni, imam med prijatelji / sodelavci ene 5 lastnikov Altej, pa so vsi po vrsti kar zadovoljni.
 

Peror

Majstr
5. mar 2015
1.678
216
63
Plastika se je meni v primerjavi s Citroenom zdela zelo ok. Pa tudi v primerjavi z ostalimi VW je kul. Nisem opazil neke cenenosti, mogoče edino pri naslonu za roko, ki to ni.
smile-1.gif
To me pa tudi malo moti.