Tale sistem je namenjen eni firmi na sistem, brez povezave s transformatorsko postajo za celo ulico, o kateri je bilo govora. Če bi hoteli tak sistem uvesti na nivoju dobaviteljeve trafopostaje za ulico, bi morala imeti trafopostaja podatke o vseh porabnikih in to z možnostjo, da sama trafopostaja regulira porabo posamezne polnilnice z namenom "optimizacije" porabe. Seveda to s tehničnega stališča pomeni predelavo trafopostaje in predelavo vseh polnilnic, da jih bo lahko trafopostaja regulirala glede na obremenitev, z družbenega stališča pa lahko pomeni tudi način regulacije polnilnic. Ali bodo zmanjševali vse enako ali pa bodo uvedli prioritete in s tem diskriminacijo manj enakih? Ali bodo bolj zapirali polnilnice avtov z bolj polno baterijo? Kaj pa če ima tisti z bolj polno baterijo le-to manjšo in rabi bolj polno baterijo? In tudi ko porihtajo eno ulico, bo takoj za tem treba porihtati isto na nivoju daljnovoda in dalje na proizvodnji. Skratka, na papirju in mogoče na nivoju enega porabnika (da citiram tvoj članek "omogoča, da maksimalno izkoristite energijo in priključno moč, ki jo imate na razpolago") še gre, na nivoju ulice z eno trafopostajo pa ne več, ker nobena trafopostaja niti približno ne zmore zagotavljati napajanja s priključno močjo vseh porabnikov, ki so nanjo priključeni. Po spominu sem nekoč nekje zasledil podatek za VB, da samo istočasna uporaba vseh fenov za lase sesuje omrežje v UK. Pa govorimo o mnogo manjših porabnikih kot je polnilnica...