Brezveze to njemu razlagaš. On pač rožice sadi. Prej je sadil rožce o tistih ki so dal lepš avto za vikend, dons pač tole. Sej zamert mu ne morš, človk pač služ kruh.
Ne zamerim, le tehnično plat razlagam, da si bo lažje predstavljal, kaj vse bi taki posegi pomenili.
Še malo računanja
NEMČIJA DO LETA 2030 POTREBUJE NA CESTAH BISTVENO VEČJE ŠTEVILO ELEKTRIČNIH VOZIL | ACS-GIZ
GIZ ACS - Strateško razvojno inovacijsko partnerstvo na področju Mobilnosti
www.acs-giz.si
Nemčija bi do leta 2030 (v sedmih letih) rabila 20 000 000 električnih vozil.
En avto povprečno na leto prevozi 13000 kilometrov.
Vzemimo povprečno porabo 200Wh na kilometer, to pomeni skupno porabo 200 krat 13000 je 2600 kilovatnih ur
Na leto za 20 milijonov vozil to pomeni 52 milijard kilovatnih ur oziroma 52 milijonov megavatnih ur. Toliko pa proizvede elektrarna z močjo 6000 megawatov oziroma 10 krških nukleark brez remontov in samo pod pogojem, da bi se vozila polnila časovno gledano tako, da bo ta hipotetična elektrarna ves čas polno obremenjena, kar je sevada nemogoče.
Jasno, vso to moč je še treba distribuirati do polnilnic, kar pomeni stotine kilometrov daljnovodov in stotisoče trafopostaj...
Pa toplotnih črpalk nisem vzel v račun...