Energetska preskrba gospodinjstev

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.766
2.830
113
Velenjčani (zaposleni v TEŠ) so iz ustavljenih blokov 1, 2, 3 in 4 dolgo časa kradli "odpadni" baker.

 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.386
1.250
113
Kakšen YT? Vate bo treba začet računat in boš ugotovil da v 10 al pa 20 letih ni šans da poganjamo ves promet na štrom, da o ogrevanju ne začnem. In dokler bom rabil organizacijske sposobnosti za to da sem mobilen, pač igračke ki jih ponujaš niso zame čeprav so čist zanimive in zabavne, pa če jih še tko eko pakiraš. In da prideš do baterije je pot tudi svinjska, da jo recikliraš pa tudi. Tko da eko struno rajš pozabi. To je nateg. Ko se mi bo pa dejansko bolj udobno vozit na štrom, pol sem pa taprvi pri teb v salonu. In za vse to ravno ne rabim poglabljanja, sam pri fiziki v OŠ sm mogu poslušat.
Čez 20 let niti blizu ne bomo, da bi bil ves promet na štrom. 1.2M avtov je na cesti v SLO - pa cca 40K na leto se proda. Pa še leta se bodo ICE prodajali. 25 do 30 let, bi rekel. Morda še dlje.
Za eko ne mislim prepričevat. Dejstva so dejstva, pa če jim eni verjamete ali ne.
Kar pa se tiče udobja oz. organizoranosti: enim je to že OK in vozijo EV. Drugim z napredkom tehnike še bo. Čisto zadnjim bodo pa verjetno (če se vmes kaj politično ne spremni) prehod "zagotovili" višji stroški ICE in takšne in drugačne omejitve ...
 
  • Objave ne odobravam
Reactions: trance0

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.386
1.250
113
Za izdelavo električnega rezervoarja je potrebno nekaj sto kil dragih in ekološko zelo spornih materialov, od pridobivanja do reciklaže..

Za bencinski rezervoar rabiš pet kil železne pločevine in je 100% reciklabilen
Reciklabilen je tudi prvi. Ampak iz prvega je 0 izpustov, tako da je kljub večjemu onesnaževanju pri proizvodnji skupno hitro spredaj.
 
  • Objave ne odobravam
Reactions: trance0

roCkY

Majstr
2. sep 2007
2.565
476
83
ja 0 izpustov v pravljici;



ravno to nakladane o ničelnih emisijah in peljanje zadeve skozi CO2 davke je tisto kar odvrača od nakupa EV
ta prisila bo naredla le škodo in nič koristi
V osnovi krepko podpiram deverzifikacijo energentov. To v tem momentu in vsaj še 20 let EV kot tak bo. Ampak to kar se dogaja pa je strel v koleno za EU in vse ki tu živimo. 100% elektrifikacija prometa, omejitve pri energentih za ogrevanje. V SLO bi kar največji obnovljivi vir prepovedali ali vsaj dodobra omejili - les.

Sicer pa "Bjorna" morda spremljaš. KAr nekaj antikampanije je skozi svoj realizem pokazal v zadnjih mesecih. Avti iz let tam okoli 2015 so obup. Stari pa 7-9 let. ICE se svalka po cesti 20 let. V tem lasu naredi marsikateri le tam do 150k. Kaj bo folk kupoval za tako rabo??? Javni promet je za strogo centralizirano državo z poselitvijo kot je SLO UTOpIJA.
 

Piton

Guru
11. apr 2022
1.777
-132
113
Za eko ne mislim prepričevat. Dejstva so dejstva, pa če jim eni verjamete ali ne.
"dejstva":
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.710
1.362
113
Piton tale je čist adijo pamet. Sem gledal. Me je pa zmotilo, da nihče ne vpraša po zdravju vlade BC, katera prodaja dovolilnice za sečnjo? Oni so pa cool ane, kanadska demokracija, pri nas ene smreke ne smeš odbit brez dovoljenja gozdarja, tam pa odbiješ par ha pragozda, pa tistemu malo v žep, pa temu malo, pač demokracija, kapitalizem, vse jim dela, zato so pa tako uspešni.
 
  • Všeč mi je
Reactions: trance0

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.710
1.362
113
Energetska preskrba gospodinjstev OT: iz peletov ta trenutek vlečem kWh 6,8c, če bi žakelj 15kg kupil po današnji ceni 5,12€. Ker sem ga kupil pred tremi leti za 3,23€, pa je kWh peletne specialke 4,3c, kar je manj od današnje cene uporabe TČ s COP 4. Peletom cena še pada. V Italiji, v padski nižini, je baje naprodaj 1.050kg že za vsega 250€, brez prevoza. 1.050kg peletov je v peletni specialki enako 5.250kWh. Drvam pri nas v okolici cena ni padla, so še vedno 90€ prm. Zmagovalci so ponovno stari, večni uporabniki KO, današnja cena 1,065€. Če že 25 let nisi zamenjal kurilnice, daleč največji ROI. KO je toliko stalo tudi 20 let nazaj.
 
  • Všeč mi je
Reactions: WeWatchingYou

Gavran

direktor!
22. jul 2007
9.136
5.078
113
Nuku`Alofa
Reciklabilen je tudi prvi. Ampak iz prvega je 0 izpustov, tako da je kljub večjemu onesnaževanju pri proizvodnji skupno hitro spredaj.

C/P

Despite all these variations, EPA determined that most lithium-ion batteries on the market are likely to be hazardous wastes when they are disposed of because they may catch fire or explode if not handled carefully. Most lithium-ion batteries when discarded would likely be considered ignitable and reactive hazardous wastes (carrying the waste codes D001 and D003, respectively).

Ja je 0 izpustov, razliko skurijo pri proizvodnji in polnjenju
 
19. jul 2007
2.900
1.609
113
kWh iz dobrega kotla na KO (nad 90% izkoristek) = okoli 11c v letu 2024.
za primerjavo:

Povprečna efektivna cena elektrike kWh = 0,176 € (dec 2023)
TČ = če imam povprečni efektivni COP=3 -> 0,058 € na kWh (optimistično COP=4 -> 0,044 € na kWh, pesimistično COP=2 -> 0,088 €)


Naj kdo preračuna za plin
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.302
1.925
113
In smo spet tam...je.beš kurilnico!

Point je v zmanjšanju porabe!!

Ko je kurilnica na vrsti se v danem trenutku poskušaš odločiti optimalno, kar pa morda čez 5 let več ne bo (ni problem kurilnica, problem so debilni politiki, ki nimajo nikakršne strategije ker enostavno nimajo pameti, kaj šele kako ustrezno izobrazbo in/ali izkušnje na področjih, ki jih upravljajo).
In takrat ko se odločiš za neko vrsto ogrevanja pač to pelješ cez celotno dobo kurilne naprave. V povprečju boš tam tam kot ostali....v prednosti si le takrat, če si zmanjšal izgube (odvisnost).
 

Ateis

Guru
13. sep 2007
2.311
831
113
Ne vem če je kje COP 4 razen na primorskem. BI rekel da za LJ in okolico je prej 2.5-3.

Plin na Energetiki LJ za DEC 2023 je cca. 10c (228,16€ = 2.151kW). Na Adria plin je tole cca. 15% ceneje, če si menjal.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Robert

Piton

Guru
11. apr 2022
1.777
-132
113
In smo spet tam...je.beš kurilnico!

Point je v zmanjšanju porabe!!

Ko je kurilnica na vrsti se v danem trenutku poskušaš odločiti optimalno, kar pa morda čez 5 let več ne bo (ni problem kurilnica, problem so debilni politiki, ki nimajo nikakršne strategije ker enostavno nimajo pameti, kaj šele kako ustrezno izobrazbo in/ali izkušnje na področjih, ki jih upravljajo).
In takrat ko se odločiš za neko vrsto ogrevanja pač to pelješ cez celotno dobo kurilne naprave. V povprečju boš tam tam kot ostali....v prednosti si le takrat, če si zmanjšal izgube (odvisnost).
Hjam, na ceno kurilca, plina in štroma nimaš vpliva.
Če maš krematorij za les, se da usaj kej izbirat oz. lohk tud sam kej nardiš da prideš do goriva ceneje.
 
  • Objave ne odobravam
Reactions: Borg

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.386
1.250
113
ja 0 izpustov v pravljici;



ravno to nakladane o ničelnih emisijah in peljanje zadeve skozi CO2 davke je tisto kar odvrača od nakupa EV
ta prisila bo naredla le škodo in nič koristi
V osnovi krepko podpiram deverzifikacijo energentov. To v tem momentu in vsaj še 20 let EV kot tak bo. Ampak to kar se dogaja pa je strel v koleno za EU in vse ki tu živimo. 100% elektrifikacija prometa, omejitve pri energentih za ogrevanje. V SLO bi kar največji obnovljivi vir prepovedali ali vsaj dodobra omejili - les.

Sicer pa "Bjorna" morda spremljaš. KAr nekaj antikampanije je skozi svoj realizem pokazal v zadnjih mesecih. Avti iz let tam okoli 2015 so obup. Stari pa 7-9 let. ICE se svalka po cesti 20 let. V tem lasu naredi marsikateri le tam do 150k. Kaj bo folk kupoval za tako rabo??? Javni promet je za strogo centralizirano državo z poselitvijo kot je SLO UTOpIJA.
Še enkrat: če gledamo iz tanka na cesto, je pri EV 0, pri ICE pa kolikor pač piše v WLTP (in debata je bila, poglej malo višje, iz rezervoarja, potrej baterije). Sem vmes napisal tudi za well-to-wheel, pa bil poklopljen, da govorimo o tank-to-wheel.
Če gledamo cel cikel (well-to-wheel), tudi vir energije, EV seveda nima 0, ampam ICE ima pa približno 2-3x toliko, kot v WLTP piše.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.386
1.250
113
"dejstva":
To niso dejstva, to je, kot je videti, kriminal (in čisto nič eko)
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.386
1.250
113

C/P

Despite all these variations, EPA determined that most lithium-ion batteries on the market are likely to be hazardous wastes when they are disposed of because they may catch fire or explode if not handled carefully. Most lithium-ion batteries when discarded would likely be considered ignitable and reactive hazardous wastes (carrying the waste codes D001 and D003, respectively).

Ja je 0 izpustov, razliko skurijo pri proizvodnji in polnjenju
EPA. Američani. Niso glih vzor ekologije, ne.
EU proizvajalci že zdaj načrtujejo, kako si bodo zagotovili, da baterije pridejo nazaj v reciklažo, ker jih skrbi, da čez 10 let ne bodo izpolnjevali regulatornih zahtev ...
In LI-Ion baterije se že zdaj reciklira. Brez težav. Zmelje in potem loči frakcije in materiale.