Citat:
Uporabnik Samojed pravi:
Tale ideja z zavoro ni slaba. Pa ne da je z njo kaj narobe, ampak v vezju. Zavora je predvidevam da elektromahenska - elektromagnet jo popusti da lahko voziš (to je klikanje). Elektromagnet je tuljava z induktivnostjo in pri induktivnosti ob izklopu nastajajo zelo visoke napetostne špice. Če ni vse narejeno kot je treba (zaščita, filtri, ustrezni aktuatorji - tranzistorji) prej ko slej odpihne tranzistor, ki skrbi za napajanje teh tuljac. Mogoče res niso šli driverji ampak zgolj en tranzistorček za 29 centov, ki skrbi za popustitev zavor. V vsakem primeru je treba zadevo razkopat do te mere, da se lahko premeri vse tranzistorje in diode na močnostnem delu elektronike.
Tudi jaz navijam za ta problem - prenapetostne špice prebijejo izhodne tranzistorje (FET), ki sicer imajo zaščitno diodo ampak morda je vse skupaj podhranjeno. Ker nadzorno vezje ne zazna napetosti na zavori tudi ne da komande za pogon motorjev.
Verjetno bi zadevo pri delujoči elektroniki rešil z dvema zaščitnima diodama - pri nedelujoči pač še dva izhodna tranzistorja.
Jaz bi se zadeve lotil z voltmetrom in pomeril, če pride napetost na eno in drugo zavoro ob premiku ročice