Dvomasni vztrajnik-vožnja

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.595
480
83
ni ga v TECDOC niti na valeo strani.
si prepričan, da je v originalu dvomasni?

ker nekatere aplikacije imajo sedaj že enomasnega oz. prilagojen "4P kit" serisjko (npr ford transit, nekateri MINI COOPER)
 

AndrejK

Fizikalc
7. sep 2007
1.279
3
38
SI
Sej to... Spoznam se kot zajec na boben
smile-1.gif
 

irCAR81

Majstr
19. mar 2008
1.736
109
63
Citat:
Uporabnik irCAR81 pravi:
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Mogoče v pomoč, mogoče ne, kolikor za koga.

Sam imam še prvi DMF avto ima 300k km...:) . Vozim normalno, ok, dinamično, prestavljam pa vedno nežno, pač imam talent, da prestavljam brez trzanja avta. Pri prestavljanju navzdol, predvsem v 2. prestavo uporabljam vedno "međugas".
ne "laskaj" si.
2.0TDI daj not sachsov komplet pa, da te vidimo kak boš pametn.
1.9TDI, 6 prestav, 2001 letnik, 146k km, večinoma mestna vožnja, naglo speljevanje, kadar relacija pa v najvišji možni prestavi. Me je kar malo strah kako je z vztrajnikom. Ko bo potrebno menjat je Sachsov komplet ok ali ne? Ne razberem iz tvojega posta.

No v Soboto zvečer na meji s Poljsko in Litvo se mi je čutila cesta nekam bolj neravna kot je zgledala. V štandgasu sem hitro začutil neke nove vibracije. Ker sem bil sredi ničesar, ponoči, rahel dež s snegom sem poiskal prestavo in obrate kjer tresljajev ni - 6. 2300-2400 - cca 120 km/h in nadaljeval 700 km do Tallina. Edino čez večja mesta ni šlo drugače kot da bi ga imel v območju kjer trese. Sem ga kaj fejst pobiksal?