pred delavnico vsaj 20 vozil, delajo pa od jutra do večera
na drugih forumih najdeš najmanj 10 primerov ki so jih zafurali, sam pa poznam 4 lastnike
pred delavnico vsaj 20 vozil, delajo pa od jutra do večera
Powershift od forda, edc od renolta in dsg so zelo podoben smoren.pozdrav, mislim da je na obeh slikah dvosklopčni menjalnik, se na obeh vidi dve sklopki na eni osi in dve gredi z zobniškimi prenosi,
sem tudi jaz precej pregledoval te menjalnike, za sem napisal "dvosklopčni menjalnik" ne pa DSG, ker lahko bi bil tudi PowerShift, ali pa kateri podoben.
Menjalnik je Austasch pri VW cca 7000 eur.
Naš mojster na Lescah pa mi ga šraufajo že od 26 Aprila
Eh ne veš ti kaj je kvaliteta. Kaj pa če ima njegova kibla 865k km? Govoriš na pamet, ne poznaš vseh dejstevRavno zgoraj smo prebrali sago o servisu... Getrag izdelka...
Saj pa ti je napisal da je mehatronika odletela.še sedaj ni napisal, kaj naj bi bil vzrok okvare in ali je menjalnik v delu ter kaj se čaka - čudno, tudi glede na tvoje info o dveh dneh
Getrag ali podobno je firma... Germanska kvaliteta.
DSG, EDC... je samo kratica za dvosklopčni menjalnik. Če smo prišli do zaključka da je to bolj ali manj proizvod nemške tvrdke Getrag potem verjetno ne razvijajo za vsako znamko svoj menjalnik ampak prilagajajo obstoječ model. Razlike v mehaniki ni, v podporni mehanotroniki in elektroniki verjetno je. Zato so finese različne (uglajenost, hitrost prestavljanja, timing in podobno).Pozdravljeni
Mika me nakup Renault Kadjarja z EDC. Prosim, če mi lahko poveste, ali je renaultov EDC v praksi podoben DSG-ju? Zanima me dejanski občutek delovanja (hitrost, cukanje....)
Saj vem, da bo zdaj vsak svoje hvalil, zato vas prosim, za kolikor toliko objektivne komentarje.
Hvala