Ravno je obrnil 300k km.
Imas svojega od novega? Lahko, da imas ze enkrat inicializiran (čiščen) DPF.
Uvožen v lastni režiji, ko je imel 2 leti/130k prevoženih. Dvomim, da so šli kaj mahinirat, ker je bil enostavno preveč ohranjen in preveč vožen, da bi bilo karkoli narobe. Meni jo je zagodel edino Adblue grelec, ampak DPF pa laufa bp, ker tudi delam 30k+ letno. Če pa so ga že pri 130k čistili, pa toliko bolje zame
problem je da se dpf ne zabije sam od sebe (ajde v nekem doglednem času no), ampak takrat ko nekaj drugega ne deluje optimalno. Tako, da s preventivnim čiščenjem ne rešiš nič v bistvu.
Si ziher, da to velja zmeraj? Tako kot je napisal
nemenabijat, sta pri VAG dva parametra, soot (saje) in ash (pepel). DPF požene regeneracijo, ko je treba izgoreti saje, del njih se spremeni v pepel. In sčasoma ta pepel zabaše posodo, si predstavljam, ko doseže 100 %. Je pa tu verjetno res dosti spremenljiv, recimo mene čudi, da ima
merdzo pri manj km bistveno večjo količino pepela (ugibam, morda gre za EURO6 motor, ali pa imava bistveno drugačno izgorevanje).