DPF in tehnični pregled

disc

Guru
4. feb 2011
2.493
612
113
Ja, samo to očitno ni edini razlog. Sodelavec se vozi iz trebnega v lj, pa tud dobro prepiha mašino, pa je mel na pežoju 508 take probleme, da je joj. Drugi isto na berlingotu, pa se tud z dolenskega konca.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
12.706
6.913
113
Me vem zakaj proizvajalci ne dajo ene zelene lučke, ne oranžne, ali redeče, da ni panike, ampak zelene, da se izvaja regeneracija.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.808
198
63
Danes nismo na trgu za nov avto. Danes vozimo 10 let stare gare, ki so bilo state of the art, ko so bili novi. Danes pa pač šraufamo, vsak mesec kaj drugega
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

jezek

Guru
24. jul 2008
4.332
1.828
113
Ja, samo to očitno ni edini razlog. Sodelavec se vozi iz trebnega v lj, pa tud dobro prepiha mašino, pa je mel na pežoju 508 take probleme, da je joj. Drugi isto na berlingotu, pa se tud z dolenskega konca.
Kot sem ze napisal, psa ima programirano da zacne javkat nekje nad 100k
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gamero

jezek

Guru
24. jul 2008
4.332
1.828
113
To imajo skoraj vsi. Narisan filter in "nevarnost zamasitve...sledi navodilom..." Ampak ko se to prizge na Audiju imas se moznost resitve z ustrezno voznjo. Ko zacne Psa opozarjat je game over, ker ni sans da skurus z voznjo, pa tudi prisilno tezko
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
49.068
7.550
113
pri taščici
Število regeneracij nima nekega baš upliva na življensko dobo filtra, ker ogljik gori in se ga z lahkoto odstrani. Problem predstavlja olje, katero se prerine v izgorevalno komoro, tam zgori in negorljivi ostanki zasedajo filer. Teh ostankov z nobeno regeneracijo ne spraviš ven, razen fizično. Zato pa so olja čedalje bolj kompleksna, C2, C3, C4 itd...
Lahko pa še naprej trosite bučke o boljši nafti.
Berem kako sodobni dizli pozrejo liter olja prej kot na 5kkm.
Lahko tudi novi.
1.9 tdi po 20 letih in 400kkm se ni se nikol olja dolival.
Kako taka poraba olja vpliva na dpf
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Daniel

Guru
21. dec 2007
6.545
4.426
113
1.5 dCi (2012) 220k prevoženih, poraba olja nekje 0,5L na 15k km, ko ga menjam. DPF še orginal, lučke še nisem videl, niti ne vem, če jo sploh ima.
 

delavec44

Guru
17. dec 2012
2.931
2.019
113
2019 HDi ni v 5 letih nič olja popil. Vedno sem vzel starega in je bilo enako kot je šlo notri novega. Tudi na šipki je bilo isto.
 

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.555
3.634
113
Berem kako sodobni dizli pozrejo liter olja prej kot na 5kkm.
Lahko tudi novi.
1.9 tdi po 20 letih in 400kkm se ni se nikol olja dolival.
Kako taka poraba olja vpliva na dpf
V navodilih za moj novi Ducato piše, da je 400g olja na 1000km normalno. :bonk:
Zato mora biti olje low ali mid SAPS.
Ponavadi je predpisan 0-30 olje in to olje gre res rado mimo vsega v izgorevalno komoro. Potem ti biseri inženirjev predpišejo še servisni interval na 40000km. :bonk: Ne napišejo pa, da imej kantico olja stalno sabo in stalno dolivaj. Je treba narest vse za nižjo porabo.
Servisi po večini vsaj kar imam jaz stika z njimi nalivajo 5w namesto 0w, najbrž ne brezveze. S tem se manj olja požge , manj negorljivih sajastih spojin nastane in zaščitni film olja v ekstremnih obremenitvah je boljši.
 
  • Všeč mi je
  • Wow
Reactions: Corvette in Hanzi

CLIO15

Guru
1. nov 2007
14.237
4.692
113
Veš, da na VW ju kar lepo 0W-20 v TDI je nalivajo tam do 150 KS tiste Variante od 190 do 200 KS pa 0W-30 olje plus Tovorni program T 6,5 in Crafter.

In če se to vozi tak na dolge razdalje ni niti po 200000 km problema letniki 2021 do 2023.

Ampak piska pa piska, razne asistence pa kar lepo menjavava jo stvari volane itd.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
12.706
6.913
113
To imajo skoraj vsi. Narisan filter in "nevarnost zamasitve...sledi navodilom..." Ampak ko se to prizge na Audiju imas se moznost resitve z ustrezno voznjo. Ko zacne Psa opozarjat je game over, ker ni sans da skurus z voznjo, pa tudi prisilno tezko
Mogoče ima Avdi to, ampak imam občutek da mešaš opozorilo za zamašen DPF in opozorilo da se dela regeneracija. Malce je vendarle razlike.