Ja ker ni časa za regeneracijo.Zaradi prekratkih vozenj se dpfji redno masijo na 100procentno brezhibnih motorjih
Kot sem ze napisal, psa ima programirano da zacne javkat nekje nad 100kJa, samo to očitno ni edini razlog. Sodelavec se vozi iz trebnega v lj, pa tud dobro prepiha mašino, pa je mel na pežoju 508 take probleme, da je joj. Drugi isto na berlingotu, pa se tud z dolenskega konca.
Pri vagu ni problema ker je regen slišen. Problem je na psa. To se rešuje z vezavo ledice na vzvratno ogledalo, ki potem sveti med regenom ...da zavrtiš Mitra Mirića in odpelješ še en krog.Me vem zakaj proizvajalci ne dajo ene zelene lučke, ne oranžne, ali redeče, da ni panike, ampak zelene, da se izvaja regeneracija.
Če se prav spomnim do bile pri nekaterih avtih med prvimi DPF lučke pa so se ludi vstrašli.Me vem zakaj proizvajalci ne dajo ene zelene lučke, ne oranžne, ali redeče, da ni panike, ampak zelene, da se izvaja regeneracija.