DPF in tehnični pregled

disc

Guru
4. feb 2011
2.486
605
113
Ja, samo to očitno ni edini razlog. Sodelavec se vozi iz trebnega v lj, pa tud dobro prepiha mašino, pa je mel na pežoju 508 take probleme, da je joj. Drugi isto na berlingotu, pa se tud z dolenskega konca.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
12.519
6.731
113
Me vem zakaj proizvajalci ne dajo ene zelene lučke, ne oranžne, ali redeče, da ni panike, ampak zelene, da se izvaja regeneracija.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
12.519
6.731
113
:) Dandanes lahko izbiraš med vsemi vrstami in podvrstami bencinskih hibridov, veliko med njimi 3 cilinderski ali pa med 2,0 tdi. Ne vem kaj je večja kazen.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.804
193
63
Danes nismo na trgu za nov avto. Danes vozimo 10 let stare gare, ki so bilo state of the art, ko so bili novi. Danes pa pač šraufamo, vsak mesec kaj drugega
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

jezek

Guru
24. jul 2008
4.152
1.772
113
Ja, samo to očitno ni edini razlog. Sodelavec se vozi iz trebnega v lj, pa tud dobro prepiha mašino, pa je mel na pežoju 508 take probleme, da je joj. Drugi isto na berlingotu, pa se tud z dolenskega konca.
Kot sem ze napisal, psa ima programirano da zacne javkat nekje nad 100k
 

jezek

Guru
24. jul 2008
4.152
1.772
113
Me vem zakaj proizvajalci ne dajo ene zelene lučke, ne oranžne, ali redeče, da ni panike, ampak zelene, da se izvaja regeneracija.
Pri vagu ni problema ker je regen slišen. Problem je na psa. To se rešuje z vezavo ledice na vzvratno ogledalo, ki potem sveti med regenom ...da zavrtiš Mitra Mirića in odpelješ še en krog.
 
  • Haha
Reactions: sad

jezek

Guru
24. jul 2008
4.152
1.772
113
To imajo skoraj vsi. Narisan filter in "nevarnost zamasitve...sledi navodilom..." Ampak ko se to prizge na Audiju imas se moznost resitve z ustrezno voznjo. Ko zacne Psa opozarjat je game over, ker ni sans da skurus z voznjo, pa tudi prisilno tezko
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.893
7.420
113
pri taščici
Število regeneracij nima nekega baš upliva na življensko dobo filtra, ker ogljik gori in se ga z lahkoto odstrani. Problem predstavlja olje, katero se prerine v izgorevalno komoro, tam zgori in negorljivi ostanki zasedajo filer. Teh ostankov z nobeno regeneracijo ne spraviš ven, razen fizično. Zato pa so olja čedalje bolj kompleksna, C2, C3, C4 itd...
Lahko pa še naprej trosite bučke o boljši nafti.
Berem kako sodobni dizli pozrejo liter olja prej kot na 5kkm.
Lahko tudi novi.
1.9 tdi po 20 letih in 400kkm se ni se nikol olja dolival.
Kako taka poraba olja vpliva na dpf
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
6.466
4.306
113
1.5 dCi (2012) 220k prevoženih, poraba olja nekje 0,5L na 15k km, ko ga menjam. DPF še orginal, lučke še nisem videl, niti ne vem, če jo sploh ima.
 

delavec44

Guru
17. dec 2012
2.854
1.976
113
2019 HDi ni v 5 letih nič olja popil. Vedno sem vzel starega in je bilo enako kot je šlo notri novega. Tudi na šipki je bilo isto.