Okolju prijazni avtomobili

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.722
4.963
113
EV expert Bjørn Nyland drove the Tesla Model Y Juniper 1,000 km in just 9h25m—matching diesel car performance.
In a recent endurance test, electric vehicle expert Bjørn Nyland drove the updated Tesla Model Y Long Range 1,000 kilometers in just nine hours and 25 minutes.
The result places the Model Y among the fastest and most efficient EVs he’s tested over that distance, matching or exceeding the performance of many diesel vehicles.
Nyland, known for his rigorous range and charging tests, started the run in Norway with a full 82 kWh battery, according to CarUp. The journey covered terrain across Norway and Sweden’s west coast. After just over two hours of driving, the vehicle still had more than 11% battery left, a performance Nyland called “pretty crazy.”
The first stop came after 330 km, just outside Gothenburg. Upon plugging in, the Tesla hit 225 kW of charging power. “That’s really okay,” Nyland remarked. Continuing through Halmstad and Falkenberg, he noted how quiet the car remained even on rough roads and praised its energy efficiency, saying, “It is insanely efficient.”
Tole mi ne gre skupaj. 330km z "enim tankom"? Ni to v bistvu zelo malo, če ima deklarirano 600km+?
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
1.173
324
83

3ka še bolš k Y. Če v tole enkrat porinejo 100kWh, pa nehajo škrtarit pr hitrosti polnjenja, je game over (za evropske znamke).
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.179
2.155
113

3ka še bolš k Y. Če v tole enkrat porinejo 100kWh, pa nehajo škrtarit pr hitrosti polnjenja, je game over (za evropske znamke).

Game over za tvojo kitajsko jajco mogoče, ki še je kitajci nočejo.

Drugače pa bjorn lahko dela tudi 2k km pod štandgasom, realnost pa izgleda malo drugače.

Čisto slučajno ima zdaj znanec Y long range, 3 leta staro. Po darjanovo je degredacije ravno nekje 0.0005%.

Vožnja 550km iz A do Rovinja - 2x polnjenje vmes, sicer ne vedno do 100%, ampak tako je zahteval avto, ker drugače ni polnilnic vmes. Torej avto določi kdaj moraš srat, se pretegovat in kavice srkat.
matching diesel car performance - umiram od smeha :)
Z dizlom si na tej razdalji ravno na pol tanka.
In to bi naj bilo the "fastest and most efficient EV"?? Aja novi model...ki naredi mogoče 50km več.

Saj ne vem ali se tu nekdo norca dela, nima stika z realnim svetom, ali je samo f00kjen?

Aja sem vozil malo to teslo. Lepo potegne, ampak podvozje??? Omfg, v kaj tako zanič trdem se že dolgo nisem vozil. Moja karjola se vozi ko S klasa proti temu
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.179
2.155
113
Glede čas polnjenja: 2x je stal skoraj pol ure. Torej skoraj 1 ura za kavice, sendviče in pretegovanje in štrom tam stane skoraj isto kot dizl. Vsakemu svoje, eni so ljubitelji izgubljanja časa, ampak meni osebno se zmeša.
 
  • Všeč mi je
Reactions: MrDaco

Hanzi

Guru
27. jul 2007
49.179
7.609
113
pri taščici
Osebno sem bil prej dlje z dizlom na pumpi kor sedaj z EV ;)
(Gledam celo leto ne posamezno polnjenje ;) )
Ker ga v večini primerov filam doma ;)
Sicer pa da je bjorn 82kwh baterijo spraznil v 330km do 11% je vozil preko omejitve verjetno.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
54.528
7.265
113
Problem znanca je da rine na hrvaćko, kot vsaki klen slovenec ne?
Ampak EV trg se ne obremenjuje s tem, kaj je problem slovencelja…
Naj gre znanec malo na sever in se cudi polnilnicam na vsakem vogalu
 

Evrokrat

mX's brotherPEPČEK 08
6. avg 2007
6.698
563
113
Capitale de l'Europe
europa.eu
no, ce se ze gremo EV vs dizl,

takle zgleda dizl do evropske prestolnice, to z nic postanki, vzgi pa vozi dok ne prispes :cheer:
pa naj EV znalci povejo kolkrat bi polnali na taki razdalji ob taki povprecni, to leti 200+ preko DE kjer lahk :evil:

1750784938998.png
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
19.800
10.141
113
Problem znanca je da rine na hrvaćko, kot vsaki klen slovenec ne?
Ampak EV trg se ne obremenjuje s tem, kaj je problem slovencelja…
Naj gre znanec malo na sever in se cudi polnilnicam na vsakem vogalu
Utimater, a zdej bom mogu dat 50 jurjev za EV in še svoje druge navade prilagodit? E moj darjanče nevede pokaš argumente kontra EV.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
49.179
7.609
113
pri taščici
no, ce se ze gremo EV vs dizl,

takle zgleda dizl do evropske prestolnice, to z nic postanki, vzgi pa vozi dok ne prispes :cheer:
pa naj EV znalci povejo kolkrat bi polnali na taki razdalji ob taki povprecni, to leti 200+ preko DE kjer lahk :evil:

Poglej priponko 99640
Takole pa z elektricarji.
Kapo dol šoferjem ki v sedežu zdržijo 10 ur in jih niti scat ne prime.
Mene ze prostata matra in rabim fruc flaso.
Sicer pa ta vikend prevozil 1300+km po Dolomitih.. brez centa za vinjete cestnine, predornine. Tebe je toskoraj toliko kostalo kot mene elektrika za 1300km. ;)
 
22. jul 2007
14.096
2.054
113
124
Takole pa z elektricarji.
Kapo dol šoferjem ki v sedežu zdržijo 10 ur in jih niti scat ne prime.
Mene ze prostata matra in rabim fruc flaso.
Sicer pa ta vikend prevozil 1300+km po Dolomitih.. brez centa za vinjete cestnine, predornine. Tebe je toskoraj toliko kostalo kot mene elektrika za 1300km. ;)
Kaj je to, kot nekakšen klub starodobnikov:)
 

Evrokrat

mX's brotherPEPČEK 08
6. avg 2007
6.698
563
113
Capitale de l'Europe
europa.eu
Sicer pa ta vikend prevozil 1300+km po Dolomitih.. brez centa za vinjete cestnine, predornine. Tebe je toskoraj toliko kostalo kot mene elektrika za 1300km. ;)
Ne vem na EUR natancno, ampak Gleinalm pa Bosruck pa AT vinjeta je v povprecju slabih 15 EUR v eno smer. Vracunane "brezplacne" predornine oz. popusti ce je letna At vinjeta.
Se pravi si mel izlet za mal vec kot 1 EUR na 100 km. Ni slabo.
Bo treba EV nabavt, voznja do Bruslja bi me kostala kolk? 12 EUR? :zmaga:
 
22. jul 2007
14.096
2.054
113
124
Noče še povedat za kateri avto se gre.
"
Pozdrav.

Imam en bizaren problem, ki si ga ne znam razložit,... Na električnem avtu (star 3 tedne) sem teden dni nazaj opazil na vratih (na robu zadnjih vrat,... med sprednjimi in zadnjimi vrati) poškodbo zelo podobno tisti, ko ti kamenček prileti na nek rob in odkruši barvo. Kakih 5mm velik, elipsast. Smola pač, si mislim,...
No,... grem do ličarja, da mi nameša barvo,... in pobarva poškodbo. Naslednji dan po službi opazim, da barve tam sploh ni. Kot da bi izpuhtela! Nobenega sledu, da je bilo sploh kaj pobarvano,.... Pobarvam še enkrat,.... se suši celo noč,.... zjutraj barva suha. Pridem iz službe,.... opazim, da spet ni barve. Nič. Izpuhtelo. Opazim še, da je isto en manjši del sprednjih vrat, na notranji strani, isto brez barve!
Danes si rečem, da bi pa mogoče lahko bil problem samo še kak električni preboj,... No, in prelepim ta del poškodbe s slikopleskarskim lepilom (tisti papirnati selotejp).
Grem en krog,.... in res,... trak je na ristem delu, ki je prekrival poškodbo, poškodovan,... naluknjan!

Kako? Zakaj? Ima kdo kako idejo, izkušnje?

Jutri imam v planu, da poskusim izmerit z multimetrom, kaj se dogaja med vožnjo,.... ker če avto stoji, ni problema. Ne vem, al je lahko statična elektrika tak problem,...."
 

tony

Guru
23. jul 2007
10.248
1.786
113
Nekoč smo crash varnostne standarde postavljali v Evropi z EuroNCAP, zdaj jih pač delajo Kitajci.

Prehiteli so nas po desni in ne bomo jih več ujeli. Zaradi debilne EK se zdi, da lahko še brez avtoindustrije ostanemo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Alesss