DPF in tehnični pregled

jezek

Guru
24. jul 2008
4.141
1.765
113
Jaz konkretno sem DPF in AB na bluehdi porihtal lastnoročno za skupaj cca 100 (z besedo sto) € ko je pri 120kkm zacelo zajebavat. Uradnjak je želel nekaj pod 3 ćuke, saj bi menjal FAP, morda še Eolys, rezervar AB in po potrebi Nox senzor.....
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Palcek

Fizikalc
15. dec 2007
764
83
28
Jaz konkretno sem DPF in AB na bluehdi porihtal lastnoročno za skupaj cca 100 (z besedo sto) € ko je pri 120kkm zacelo zajebavat. Uradnjak je želel nekaj pod 3 ćuke, saj bi menjal FAP, morda še Eolys, rezervar AB in po potrebi Nox senzor.....
Lahko poves kaj vec kaj si naredil, sploh pri AB?
 

jezek

Guru
24. jul 2008
4.141
1.765
113
Sem pisal o tem ze veckrat tu gor. Na kratko:
Zamenjal sem AB injektor, pred tem spustil da malo šprica ven da prepuca cev. Aditiva nisem uporabil (gotovo koristi), bi pa predlagal izpust AB prek čepa na dnu rezervarja in morda spiranje ali pa samo nalivanje svezega AB plus aditiv. Jaz sem imel polno delujoc Diagbox in sem avtu povedal da ima vse dele nove (ne spomnim se vec ali je inicializacija samo za FAP ali tudi za AB...), ampak je AB sistem deloval bp že brez diagnostike....
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

jezek

Guru
24. jul 2008
4.141
1.765
113
FAP sem pa snel in opral, ter avtu povedal da je nov. Eolysa je bilo verjetno še dovolj, ker ni nikoli javljal napak
 

Corvette

Majstr
6. nov 2008
464
334
63
Moj VAG DPF bo kmalu dosegel dizajnirano žvljenjsko dobo = 80g ash
Kaj se bo zgodilo takrat?
dP čez filter je pa par Pa, minimalen. Bi ga lahko z VCDS vrnil na recimo 50g?
Osebno bi preventivno šel na čiščenje DPF filtra pri enem od podjetij, ki se s tem ukvarjajo. Če seveda nameravaš še imet avto dlje časa. Predvidevam, da ko ga zabije, to slabo vpliva na ostale komponente in bo strošek popravila sčasoma mnogo večji.

Koliko imaš pa prevoženih? Meni pri 355k kaže ~25 g ash.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.885
6.166
113
problem je da se dpf ne zabije sam od sebe (ajde v nekem doglednem času no), ampak takrat ko nekaj drugega ne deluje optimalno. Tako, da s preventivnim čiščenjem ne rešiš nič v bistvu.
 

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.535
3.616
113
Zabije se z ostanki saps spojin, katere niso gorljive in jih z regeneracijo ne požgeš. Te pridejo iz olja, zato je bistvo nalivat olje z najmanjšo vrednostjo tega.