No, to je končno razumen odgovor.Točno to sem že večkrat napisal. DPF delete ne more biti legalen, ker je bil avto homologiran z DPFjem delujočim. Da npr. tega pri nas na tehničnih pregledih ne preverjajo, ne spremeni dejstva, da je to nelegalno.
Daj ti nam tu podaj dokument, ozr. del dunajske, ki loči logiko tovornega in osebnega vozila.Še enkrat, tehnično ustreznost osebnega vozila lahko preverja samo država izdajateljica prometnega dovoljenja. Pika.
Vse drugo je ilegalno in ima svoje pravne posledice.
To, da je nekdo z avtom registriranim v SLO snel DPF dol in ga je švabski policaj ustavil in mu prepovedal vožnjo, še ne pomeni, da je policaj napravil prav. Napravil je po konvenciji ilegalno dejanje, ki ima svoje pravne posledice, vključno odškodninsko odgovornost.
Tako se je spisalo in podpisalo na medarodni ravni. In to ravno zato, ker se je vsak po svoje igral šerifa. Posledica tega kompromisa so pa tudi take scene. Vendar za take scene se mora ukrepati v domači državi, torej pri nas. Deloma se je že začelo s kamerami na tehničnih pregledih. Lahko se pa začne izvajati še kontrole na cesti. Vendar to lahko legalno počneš samo avte z SLO prometnimi dovoljenji. Z tistimi z DE, AT, BG ali IRN, pa ne moreš nič.
Tovorni promet pa seveda spada pod drugačen režim. Pa tudi tam ne moreš kar tako tehnično neustreznega tovornjaka registriranega v tujini zaplenit in dat v razrez.
To seveda ni res. Ker te bo policist na Hrvaškem veselo ustavil, če ti sprednja luč ne bo delala, in ti veselo prepovedal nadaljevanje vožnje, če je ne boš mogel zamenjat. Za crknjeno luč so se že naročale avtovleke. Lepo v konvenciji piše, da mora biti vozilo brezhibno. In če zadeva nabija 110 dB, definitivno ni brezhibna.Še enkrat, tehnično ustreznost osebnega vozila lahko preverja samo država izdajateljica prometnega dovoljenja. Pika.
Vse drugo je ilegalno in ima svoje pravne posledice.
To, da je nekdo z avtom registriranim v SLO snel DPF dol in ga je švabski policaj ustavil in mu prepovedal vožnjo, še ne pomeni, da je policaj napravil prav. Napravil je po konvenciji ilegalno dejanje, ki ima svoje pravne posledice, vključno odškodninsko odgovornost.
Tako se je spisalo in podpisalo na medarodni ravni. In to ravno zato, ker se je vsak po svoje igral šerifa. Posledica tega kompromisa so pa tudi take scene. Vendar za take scene se mora ukrepati v domači državi, torej pri nas. Deloma se je že začelo s kamerami na tehničnih pregledih. Lahko se pa začne izvajati še kontrole na cesti. Vendar to lahko legalno počneš samo avte z SLO prometnimi dovoljenji. Z tistimi z DE, AT, BG ali IRN, pa ne moreš nič.
Tovorni promet pa seveda spada pod drugačen režim. Pa tudi tam ne moreš kar tako tehnično neustreznega tovornjaka registriranega v tujini zaplenit in dat v razrez.
Še enkrat. A bejž no !!!Piše tudi, kdo določa brezhibnost vozila. In to ni hrvaški policaj.
Ni res. Vsaka država ima prvico izločit vozila, ki povzročajo nevarnost. Npr brez zimskih gum v snegu, s totelno razsuto spredno šipo ali s prekomernimi izpusti (slednje je npr. v EU mogoče, ker je homologacija enak za vso EU in to na izrednem tehničnem lahko izmerijo). Ne smejo te pa kaznovat, le vožnjo lahko prepovedo, ker pač ogrožaš ostale.Še enkrat, tehnično ustreznost osebnega vozila lahko preverja samo država izdajateljica prometnega dovoljenja. Pika.
Vse drugo je ilegalno in ima svoje pravne posledice.
To, da je nekdo z avtom registriranim v SLO snel DPF dol in ga je švabski policaj ustavil in mu prepovedal vožnjo, še ne pomeni, da je policaj napravil prav. Napravil je po konvenciji ilegalno dejanje, ki ima svoje pravne posledice, vključno odškodninsko odgovornost.
Tako se je spisalo in podpisalo na medarodni ravni. In to ravno zato, ker se je vsak po svoje igral šerifa. Posledica tega kompromisa so pa tudi take scene. Vendar za take scene se mora ukrepati v domači državi, torej pri nas. Deloma se je že začelo s kamerami na tehničnih pregledih. Lahko se pa začne izvajati še kontrole na cesti. Vendar to lahko legalno počneš samo avte z SLO prometnimi dovoljenji. Z tistimi z DE, AT, BG ali IRN, pa ne moreš nič.
Tovorni promet pa seveda spada pod drugačen režim. Pa tudi tam ne moreš kar tako tehnično neustreznega tovornjaka registriranega v tujini zaplenit in dat v razrez.