DPF in tehnični pregled

luka51

Guru
16. avg 2007
14.409
5.685
113
Ja, seveda....
Jasno da se potniku ne bo nikoli zabasal..
Tudi potniku se bo zabasal, ker ima vsak filter življenjsko dobo. Premium nafta bo predvsem skrbela za tvojo denarnico, da ne bo zabasana.
Največjo vlogo in odločilno ima način vožnje. Vse ostalo so malenkosti. Seveda če je avto izpravn.
 

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.456
3.556
113
Filter se trajno ne zabaše od saj, ker saje uspešno požgeš z regeneracijo. Zabaše se zaradi SAPS spojin (Sulphated Ash, Phosphorous, and Sulphur) v olju. Te spojine ne odgorijo in jih je treba fizično odstranit.
Lahko pa tankaš premium nafto in misliš da je to to. :aplauz:
Danes ni problem nafta, ampak olje, kateri ima vse te karakteristike. Kar naenkrat ni več široke izbire olj, amak si omejen na zgolj 2 do 3 tipe.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.300
4.121
113
Saj pa imaš temu primerna olja na razpolago.
Če pa vplivaš kar nekaj noter pa imaš pol svojo veselico.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.569
10.785
113
ja kolko?. ce ne opazis na sibki potem ga pa ne, razen ce je sibka proaktivna. :evil:
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.700
3.305
113
Lahko so tudi druge okvare. Fuč injektor bo scal nafto, kozolčni mehanik se ne bo poglabljal in bo odstranil filter. Ti boš pa dimil vsakič ko boš pritisnil na plin.

O nakupu dizla za do gostilne in trgovine je pa škoda besed. Da Captur 1.5dci pije 7l+ je "normalno", bencinar bi itak gotovo več. Potem pa obisk mehanika in pripovedovanje zgodbe, kako mu je rekel, da mora občasno na avtocesto da "spuca" mašino in kako se je peljal 170 na uro da je spucal avto...


Kar spotilo me je, kje so tablete?

1.5 dCi ne more spiti 7 litrov. V povprečju 5 (+0,5 glede na potovalni računalnik) Vse ostalo so nenormalni ekstremi.