DPF in tehnični pregled

jello

Guru
22. sep 2008
10.170
3.878
113
Ji je privoščil potem še avtovleko za tolažbo da ni bil cel date pokvarjen.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.007
-371
113
počelo je :
"Dragi Alfisti, z mojo 159ko sva bila na tehničnem, in me je vrgu zard plinov, je reku da ker manka dpfja, a ma mogoče kdo kakšnga na lagerju al je bolš da grem kr po novga? Lp."

dpf delete nix gut

no ja... baje nase merilne naprave niso sposobne zaznati, ce je dpf odstranjen.
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Vprašanje kje je lociran. Če je na podnu, odžagan in samo cev zašvasana ne rab noben mert..
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.451
1.447
113
Seveda. Res ne vem zakaj bi se to toleriralo. Vsak dpf si lahko sam opereš....za max 10€ kemikalij, plus strošek dvigala/kanala za 4 ure. Pa tudi novi niso ne vem kak strosek, glede na to, da prezivijo (evropsko) zivlj. dobo avta...
 
  • Všeč mi je
Reactions: SpEkTr in tony

jezek

Guru
24. jul 2008
3.451
1.447
113
Pri takem primeru se morda najprej poizkusi z namensko peno v izpuh....baje tudi kar ok očisti
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.451
1.447
113
Na novih Psa (in seveda hdi derivatih Opel, Ford, Mazda, Volvo....) Pa se itak vec ne maši fizično ampak samo še programsko (programmed fault).
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.300
4.121
113
Daj no vw Golf pri 300000 km še ne jamra okrog filtra.
Pa dobi samo navadno nafto iz Slovenije, Avstrije in Nemčije.

No ja mogoče pa je že navadna na BP ju in Aralu dovolj dobra, da ga spuca.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

jezek

Guru
24. jul 2008
3.451
1.447
113
Ja, seveda....
Jasno da se potniku ne bo nikoli zabasal. Ampak povprecen avto pac dostikrat ne vidi ustreznih distanc, zato ti premium dizeljn vsaj za 1x, ce ne 2x izboljša šanse...
 
2. jul 2020
5.098
6.651
113
Lahko so tudi druge okvare. Fuč injektor bo scal nafto, kozolčni mehanik se ne bo poglabljal in bo odstranil filter. Ti boš pa dimil vsakič ko boš pritisnil na plin.

O nakupu dizla za do gostilne in trgovine je pa škoda besed. Da Captur 1.5dci pije 7l+ je "normalno", bencinar bi itak gotovo več. Potem pa obisk mehanika in pripovedovanje zgodbe, kako mu je rekel, da mora občasno na avtocesto da "spuca" mašino in kako se je peljal 170 na uro da je spucal avto...


Kar spotilo me je, kje so tablete?
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.300
4.121
113
Lahko so tudi druge okvare. Fuč injektor bo scal nafto, kozolčni mehanik se ne bo poglabljal in bo odstranil filter. Ti boš pa dimil vsakič ko boš pritisnil na plin.

O nakupu dizla za do gostilne in trgovine je pa škoda besed. Da Captur 1.5dci pije 7l+ je "normalno", bencinar bi itak gotovo več. Potem pa obisk mehanika in pripovedovanje zgodbe, kako mu je rekel, da mora občasno na avtocesto da "spuca" mašino in kako se je peljal 170 na uro da je spucal avto...


Kar spotilo me je, kje so tablete?
Pri 170 kmh boš krščen duš kaj pucal ker te že motor dimi, prej lepo lagano z 140 do 150 po števcu in kakšnih 20 km vožnje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.300
4.121
113
Pri VW ju lahko z Caisto sprožiš regeneracijo. Probal enkrat drugače pa ni neke potrebe.

Zanima me kako se bo obnašal Golf 8 2,0 TDI z zaprto izvedbo motorja z 115 KS , dobim ga namreč v začetku Avgusta .