DPF filter in odstranitev le-tega

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.645
4.375
113
No Jaz vozim že 3 VAG z DPF om pa nobeden ni povzročal težav, Res pa je da se avto vozi ne prestavlja po mestu.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.421
5.657
113
Citat:
Uporabnik igi pravi:
Ker nimam pojma o tem, pa verjetno še kdo drug tule gor, me zanima, kako pa deluja sedaj ta sodobna regeneracija? A uporablja kar nafto namesto "tekočine"? In kako sploh veš, kdaj se vklopi?

Etak nafto u auspuh
hysterical-1.gif
Sej ni to tank da se zadimi

 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik igi pravi:
Ker nimam pojma o tem, pa verjetno še kdo drug tule gor, me zanima, kako pa deluja sedaj ta sodobna regeneracija? A uporablja kar nafto namesto "tekočine"? In kako sploh veš, kdaj se vklopi?

Etak nafto u auspuh
hysterical-1.gif
Sej ni to tank da se zadimi

Ti pa se vedno uspeš osmešit, kajne?
wink-1.gif


Tudi tak sistem obstaja (med drugimi).


 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.462
2.453
113
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:

Nekdo je napisal na AC v četrto in nekaj časa na malo večjih obratih....
bonk.gif
pri večjih obratih....
Vozi normalno in če imaš dober motor bo delalo b.p.

Poslušaj ti Rover bebec, jaz sem to napisal. Ko se filter "zošopa" do določene mere se vklopi lučka, regeneracijo sprožiš tako, kot sem napisal, nižja prestava višji obrati, par minutk in je končana. To velja za moj Audi. Če ti ni kaj jasno pa preberi navodila.
 

frisk

Pripravnik
25. sep 2007
735
18
18
Domžale
Tole je še ena od tem, kjer bi zelo prav prišlo ocenjevanje posameznega posta, da se hitro loči "semena od plev". Da se človek pouči o stvari, ki je aktualna ampak rahlo zapletena, je treba prebrat vse 4 strani, saj je 80% bedarij in kregarij in mimogrede zgrešiš 4-5 pametnih postov, ki ti dejansko kaj povejo. Še dobro, da človek sčasoma že po avtorju ve, ali se splača prebrat njegov post ali ne.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.421
5.657
113
Utiševalec.....crashburnt...Pepe pa vse zveš
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.153
6.965
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
ne vem zakaj bi DPF filtre dajali dol, avto manj smrdi in manj onesnažuje, euro 5 pade ziher na euro3 če še ne bolj.
Ne vem kaj bi rekli če bi vsi kamioni zmetali dol DPF filtre in vozili brez ADBlua

Slovenska realnost:
DPF filter dol, vožnja na cviček, honorarno delo in obenem nadomestilo za brezposelnost, ...
pa se tako tezko prezivis, ker drzava pac skromno zivi. V zadnjih letih je dala 1,6mrd za razvoj. 1/3 nlb, ostalo pa podobnim firmam.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.544
5.093
113
Citat:
Uporabnik map pravi:
Naslednje vozilo sem mislu dizla vzet. Še en razlog več da ga ne bom. Avto je za vozit. 500 m pa 500m. Ne pa kr neki, kao ne smeš ugasnt, ga morš 30 min na večjih obratih vozit, itd. Skrajni čas da te smrdjlivce dokončno prepovejo in začnejo kakšne hibride itd resneje razvijat.
Zapisal si same približke. Naš družinski avto ima sicer standardno dnevno relacijo cca 25 km v eno smer in seveda nekaj kratkih okrog 1 km (vožnja otrok sem in tja, obisk staršev, trgovina, prostočasne aktivnosti itd...). S tako uporabo avtomobila ni težav. Regeneracija traja nekaj minut na vsakih nekaj 1000 km, vsekakor pa veliko manj kot 30 minut.
Če bi avto rabil za 500 m, vsekakor ne bi kupil dizla. Seveda tudi bencinarja ne, ker avta v tem primeru ne rabim. Če se greš z avtom poštarja, pa bo po mojem tak način uporabe zlahka preživel, ker bo cel dan zagret.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.157
4.141
113
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Utiševalec.....crashburnt...Pepe pa vse zveš

O tem sva s c&b "govorila" kakšne četrt leta nazaj. Če koga zanima naj poišče temo, jst je ne najdem ker je očitno bila debata offtopic. Je pa c&b že kopiral svoj "zaključni" sestavek v to temo in mislim da je dovolj.

To da se ene in iste bedarije sprašuje vsake četrt leta na novo je pa itak klasika alterja.

Pa utiševalec ima sedaj do novega leta en kup drugega dela in bo malo manj pametoval na alterju! Povem, da vas ne bo skrbelo!
grims-1.gif


Aja ontopic, mali avti z malimi dizli s particle filtri nimajo eneki specifk delovanja kot velike krave. To je glavni problem slovenstva (audi A6 [ali pa citroen berlino zaradi otrok] za v službo 10km stran), potem se pa iz tega problema pavšalno potegne napačne zaključke.

En mali liter-do-literinpol dizel ima jasno manjši filter, ker proizvede logično tudi manj saj, motor se hitreje ogreje in posledično je tudi za pucanje filtra dovolj 10-15km vožnje za razliko od krave z 3l dizlom kjer se stvar ogreje šele po 50km in pod 100km vožnjo se regeneracija (čiščenje) sploh ne izvaja.

Zato za po mestu z mestnim vozilom s katerim se gre še 1x mesečno po ringu bo filter deloval normalno, s 3.0 V6 motorjem v istem režimu vožnje se pač lahko pričakuje probleme. Ampak problem ni v dizlu ali pa filtru ampak v namenu uporabe, v tujini je to logično pri nas pač malo manj (pa ni krivo samo prebivalstvo, ampak tudi specifike terena in naša infrastruktura ter cela urbanistika v ozadju).
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.276
3.912
113
Za tako astro (Z19DTH) DPF stane za 350 eur, ne jurja.

Sicer pa DPF zabije zaradi drugih problemov, zabit DPF je samo posledica. Meni se je prvič ko je crknil EGR ventil in drugič ko je puščala cev intercoolerja. V obeh primerih se je filter zabasal tolk da je šel avto v "limp mode", se ga je pa še dalo očistit z regeneracijo na servisu. Po menjavi EGR ventila in cevi ni več problemov, neodvisno od relacij, se mi pa sanja ne kdaj se vklopi, če se sploh kdaj.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.381
1.247
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik igi pravi:

Hja ne vem... po papirjih imajo vsi novi modeli isto ali manjšo porabo, vendar v praksi ko se pogovarjam s kom se jih dosti pritožuje, da novi avti pri mestni vožnji več skurijo... In ja tudi moj scenic pri mestni vožnji pokuri občutno več kot njegov predhodnik.

Pa oba imata enako maso, enako konjev, enak menjalnik ipd? Ker drugače težko primerjaš ... Novi avti so načeloma tudi grdo težji in večji ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.381
1.247
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik igi pravi:
Hja ne vem... po papirjih imajo vsi novi modeli isto ali manjšo porabo, vendar v praksi ko se pogovarjam s kom se jih dosti pritožuje, da novi avti pri mestni vožnji več skurijo... In ja tudi moj scenic pri mestni vožnji pokuri občutno več kot njegov predhodnik.

Seveda, tole drži, ampak tega skoraj noben prodajalec avtomobilov (pa očitno tudi avto-moto novinar
grims-1.gif
) ne ve. Razlog je seveda v regeneraciji filtra, ki se ob pogosti vožnji po mestu izvaja pogosteje.

Hja, meni se pri vsek količini avtov, ki jih zvozim, to še ni zgodilo (da bi novejši porabil več, sevda primerljivi avti po moči, masi ipd). Se mi je pa zgodilo, da se je filter zabasal do "last chace lučke", pa je bilo treba skočit na AC ...
 
Nazadnje urejeno:

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:

Nekdo je napisal na AC v četrto in nekaj časa na malo večjih obratih....
bonk.gif
pri večjih obratih....
Vozi normalno in če imaš dober motor bo delalo b.p.

Poslušaj ti Rover bebec, jaz sem to napisal. Ko se filter "zošopa" do določene mere se vklopi lučka, regeneracijo sprožiš tako, kot sem napisal, nižja prestava višji obrati, par minutk in je končana. To velja za moj Audi. Če ti ni kaj jasno pa preberi navodila.

Ni ti treba biti žaljiv in se tudi ne milsim spravljat na tvoj nivo.
Pravim še enkrat.....voziti je treba normalno in filter se bo sam spucal, voznik pa tega niti ne bo opazil. In ja normalno je, da se na AC vozi 120-130 kmh, kje je obratov dovolj sa se postopek čiščenja začne. In ni treba pri tej hitrosti zabijati v nižjo, da se dizel vrti s 3000-4000 obrati, kjer "kick-a"
hysterical-1.gif
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.462
2.453
113
Poslušaj mojster, ne žalim te ampak smešno se mi zdi da si bolj pameten od proizvajalca določenega avtomobila. Pred sabo imam navodila kjer piše ravno to, kar sem govoril torej v primeru da se filter zašopa do določene stopnje se bo prižgala lučka ki jo bo voznik takoj prepoznal, v tem primeru je treba avtomobil priporočeno vozit v 4 prestavi VSAJ (ja mindestens piše) 60km/h oz. vsaj na 2000 obratih. Evo pišem direkt ven iz Nemških navodil kako ravnati v primeru če se katera izmed lučk prižge. Postopek traja nekje 15 minutk in s tem postopkom neke vrste pospešiš regneracijo oz. ji pomagaš oz. pomagaš filtru da se čimprej in čimbolj učinkovito regenerira (da se ne bo kdo spet vpiknil v napisano sem uporabil toliko različnih izrazov, itak pa vemo za kaj gre). Sicer pa mojster, verjamem da veš dost stvari, sploh okoli bele tehnike ampak vsega sveta po vseeno niti požr in avtomobil vseeno ni Sony LCD. Torej žal si izpadel bedak (ni žalitev je dejstvo). Zdaj razen če si ti bolj pameten od VAG inžinirjev, potem se ti iskreno opravičujem!
wink-1.gif
 

janus

Pripravnik
3. mar 2011
167
0
16
KSZ

zanima me, če je priporočljivo opraviti prisilno regeneracijo DPF (via tester) ob malem servisu oz. bolje vsako leto?
Navkljub vmesnim regeneracijam med vožnjo. Gre pa za DPF iz leta 2011 (torej sistem brez dodatne tekočine).
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Načeloma ne. S testerjem se da preveriti trenutno zamašenost DPF filtra in v kolikor ni kritična (oz. ne sveti kakšna lučka), prisilna regeneracija s testerjem ni smiselna, ker gre nenazadnje za proces, ki je precej obremenjujoč za motor.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.421
5.657
113
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Pa utiševalec ima sedaj do novega leta en kup drugega dela in bo malo manj pametoval na alterju! Povem, da vas ne bo skrbelo!
grims-1.gif

.

Pa ne da ima moj kolega........
shocked-1.gif
 

janus

Pripravnik
3. mar 2011
167
0
16
Če povzamem, ob primernem olju (low oz mid SAPS, ustrezni standardi ala C3 ter oziraje na proizvajalčeva priporočila), ob tem da je verjetno vseeno ali 5W30 ali 5W40, ob ustrezni menjavi motornega olja ter nakupu dizla za nabiranje km bi moral biti DPF "večen"? Ali je mogoče še kakšen "trik"?
sprasujem se.gif