DPF filter in odstranitev le-tega

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.476
449
83
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
ne vem zakaj bi DPF filtre dajali dol, avto manj smrdi in manj onesnažuje, euro 5 pade ziher na euro3 če še ne bolj.
Ne vem kaj bi rekli če bi vsi kamioni zmetali dol DPF filtre in vozili brez ADBlua

Slovenska realnost:
DPF filter dol, vožnja na cviček, honorarno delo in obenem nadomestilo za brezposelnost, ...

...ko te dobijo, pa v proračun nakažeš razliko do DMVja, kot bi ga plačal za vozilo brez DPFja
evil.gif


Resno - a na tehničnih ne preverjajo tudi sajavosti izpušnih plinov? Vozilo brez filtra verjetno že na uč precej bolj kadi pod obremenitvijo, kako potem tega ne bi zaznale naprave?
(butlzadizle.press)
 

HrabiaMol

Fizikalc
28. jul 2007
1.400
1
38
Citat:
Uporabnik blazko pravi:
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
ne vem zakaj bi DPF filtre dajali dol, avto manj smrdi in manj onesnažuje, euro 5 pade ziher na euro3 če še ne bolj.
Ne vem kaj bi rekli če bi vsi kamioni zmetali dol DPF filtre in vozili brez ADBlua

Slovenska realnost:
DPF filter dol, vožnja na cviček, honorarno delo in obenem nadomestilo za brezposelnost, ...

...ko te dobijo, pa v proračun nakažeš razliko do DMVja, kot bi ga plačal za vozilo brez DPFja
evil.gif


Resno - a na tehničnih ne preverjajo tudi sajavosti izpušnih plinov? Vozilo brez filtra verjetno že na uč precej bolj kadi pod obremenitvijo, kako potem tega ne bi zaznale naprave?
(butlzadizle.press)

Ob odstranitvi se tudi preprogramira motorna elektronika če prav vem.
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
In kaj to pomaga, če je sajastih delcev 5 krat več več kot z DPF?
smile-1.gif

Je pa možno, da naši butalci na tehničnih sploh nimajo ustrezne opreme. Pri Euro5 brez DPF ne izpolniš normativa, pa če se ne trepalnice postaviš.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
ne vem zakaj bi DPF filtre dajali dol, avto manj smrdi in manj onesnažuje, euro 5 pade ziher na euro3 če še ne bolj.
Ne vem kaj bi rekli če bi vsi kamioni zmetali dol DPF filtre in vozili brez ADBlua

AdBlue nima nobene veze z DPF ... tako pri avtih, kot pri kamionih.

Sicer pa čakam še na velemojstra Utiševalca, da kaj "pametnega" pripomni, potem bom pa jaz še kaj o tem napisal.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
In kaj to pomaga, če je sajastih delcev 5 krat več več kot z DPF?
smile-1.gif

Je pa možno, da naši butalci na tehničnih sploh nimajo ustrezne opreme. Pri Euro5 brez DPF ne izpolniš normativa, pa če se ne trepalnice postaviš.

Moj je euro 4 s filtrom sajastih delcev kot tudi brez. Cudno ane? Vzdrzi se butastih komentarjev o slovenckih s cvickom, ker le-ta ze dolgo vec ne ustreza dizlom zadnjih nekaj let s piezo injektorji. Pa tudi izplaca se vec ne, ker je cena cvicka precej zrasla kot tudi kazni z zasegom vozila vred. Razen dolocenih priviligiranih slojev, ki so nedotakljivi - ciganov se nihce vec s tem ne ukvarja.

Ce bi bilo 20% slovencev tako postenih kot jaz, bi danes res ziveli ze v drugi Svici.

grin1.gif
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.643
1.226
113
Celje
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
ne vem zakaj bi DPF filtre dajali dol, avto manj smrdi in manj onesnažuje, euro 5 pade ziher na euro3 če še ne bolj.
Ne vem kaj bi rekli če bi vsi kamioni zmetali dol DPF filtre in vozili brez ADBlua

Slovenska realnost:
DPF filter dol, vožnja na cviček, honorarno delo in obenem nadomestilo za brezposelnost, ...

Dej ti meni nekaj obrazloži... ker me resno zanima

Avto brez DPFja ima recimo porabo 6 litrov in euro kaj pa vem 3 ali 4, nov model z DPF euro 5 pa recimo skuri 8 litrov za 100km. Fajn, fajn.... a tista 2 litra večja poraba pa nič ne pripomore k onesnaževanju okolja? pa ko se z izgorevanjem "čisti" DPF pa nič ne onesnažuje okolja? Ja res je, na splošno avto manj kadi, ko pa "čisti" DPF pa spravi vse to not.

In kje je potem point te zgodbe?
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.238
1.397
113
Citat:
Uporabnik HrabiaMol pravi:
Citat:
Uporabnik blazko pravi:
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
ne vem zakaj bi DPF filtre dajali dol, avto manj smrdi in manj onesnažuje, euro 5 pade ziher na euro3 če še ne bolj.
Ne vem kaj bi rekli če bi vsi kamioni zmetali dol DPF filtre in vozili brez ADBlua

Slovenska realnost:
DPF filter dol, vožnja na cviček, honorarno delo in obenem nadomestilo za brezposelnost, ...

...ko te dobijo, pa v proračun nakažeš razliko do DMVja, kot bi ga plačal za vozilo brez DPFja
evil.gif


Resno - a na tehničnih ne preverjajo tudi sajavosti izpušnih plinov? Vozilo brez filtra verjetno že na uč precej bolj kadi pod obremenitvijo, kako potem tega ne bi zaznale naprave?
(butlzadizle.press)

Ob odstranitvi se tudi preprogramira motorna elektronika če prav vem.

Seveda se reprogramira, saj bi drugače javljalo napako in avto ne bi šel nikamor.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.615
2.418
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik igi pravi:
Avto brez DPFja ima recimo porabo 6 litrov in euro kaj pa vem 3 ali 4, nov model z DPF euro 5 pa recimo skuri 8 litrov za 100km. Fajn, fajn.... a tista 2 litra večja poraba pa nič ne pripomore k onesnaževanju okolja? pa ko se z izgorevanjem "čisti" DPF pa nič ne onesnažuje okolja? Ja res je, na splošno avto manj kadi, ko pa "čisti" DPF pa spravi vse to not.

In kje je potem point te zgodbe?

da neboš crkna od raka in boš več prispeval v proračun.
Za taprvo se ti verjetno nejebe, za tadrugo pa se ti ziher jebe.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.381
1.247
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik igi pravi:
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
ne vem zakaj bi DPF filtre dajali dol, avto manj smrdi in manj onesnažuje, euro 5 pade ziher na euro3 če še ne bolj.
Ne vem kaj bi rekli če bi vsi kamioni zmetali dol DPF filtre in vozili brez ADBlua

Slovenska realnost:
DPF filter dol, vožnja na cviček, honorarno delo in obenem nadomestilo za brezposelnost, ...

Dej ti meni nekaj obrazloži... ker me resno zanima

Avto brez DPFja ima recimo porabo 6 litrov in euro kaj pa vem 3 ali 4, nov model z DPF euro 5 pa recimo skuri 8 litrov za 100km. Fajn, fajn.... a tista 2 litra večja poraba pa nič ne pripomore k onesnaževanju okolja? pa ko se z izgorevanjem "čisti" DPF pa nič ne onesnažuje okolja? Ja res je, na splošno avto manj kadi, ko pa "čisti" DPF pa spravi vse to not.

In kje je potem point te zgodbe?

Pa če si zdajle vzamem par ur časa in začme brskat, kateri nov model avta porabi več kot primerljiv prejšnji, bom težko kaj našel. DPF modeli imajo prektično enako porabo kot modeli brez, slpoh pa manjšo od starejših modelov nižjega euro razreda ...
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik igi pravi:
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
ne vem zakaj bi DPF filtre dajali dol, avto manj smrdi in manj onesnažuje, euro 5 pade ziher na euro3 če še ne bolj.
Ne vem kaj bi rekli če bi vsi kamioni zmetali dol DPF filtre in vozili brez ADBlua

Slovenska realnost:
DPF filter dol, vožnja na cviček, honorarno delo in obenem nadomestilo za brezposelnost, ...

Dej ti meni nekaj obrazloži... ker me resno zanima

Avto brez DPFja ima recimo porabo 6 litrov in euro kaj pa vem 3 ali 4, nov model z DPF euro 5 pa recimo skuri 8 litrov za 100km. Fajn, fajn.... a tista 2 litra večja poraba pa nič ne pripomore k onesnaževanju okolja? pa ko se z izgorevanjem "čisti" DPF pa nič ne onesnažuje okolja? Ja res je, na splošno avto manj kadi, ko pa "čisti" DPF pa spravi vse to not.

In kje je potem point te zgodbe?

Hočeš povedati, da bi moji Cromi z 1.9 Multijetom padla poraba za 2 litra? Se pravi bi porabil do 4,5l na 100 km
hysterical-1.gif
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.643
1.226
113
Celje
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik igi pravi:
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
ne vem zakaj bi DPF filtre dajali dol, avto manj smrdi in manj onesnažuje, euro 5 pade ziher na euro3 če še ne bolj.
Ne vem kaj bi rekli če bi vsi kamioni zmetali dol DPF filtre in vozili brez ADBlua

Slovenska realnost:
DPF filter dol, vožnja na cviček, honorarno delo in obenem nadomestilo za brezposelnost, ...

Dej ti meni nekaj obrazloži... ker me resno zanima

Avto brez DPFja ima recimo porabo 6 litrov in euro kaj pa vem 3 ali 4, nov model z DPF euro 5 pa recimo skuri 8 litrov za 100km. Fajn, fajn.... a tista 2 litra večja poraba pa nič ne pripomore k onesnaževanju okolja? pa ko se z izgorevanjem "čisti" DPF pa nič ne onesnažuje okolja? Ja res je, na splošno avto manj kadi, ko pa "čisti" DPF pa spravi vse to not.

In kje je potem point te zgodbe?

Pa če si zdajle vzamem par ur časa in začme brskat, kateri nov model avta porabi več kot primerljiv prejšnji, bom težko kaj našel. DPF modeli imajo prektično enako porabo kot modeli brez, slpoh pa manjšo od starejših modelov nižjega euro razreda ...

Hja ne vem... po papirjih imajo vsi novi modeli isto ali manjšo porabo, vendar v praksi ko se pogovarjam s kom se jih dosti pritožuje, da novi avti pri mestni vožnji več skurijo... In ja tudi moj scenic pri mestni vožnji pokuri občutno več kot njegov predhodnik.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik igi pravi:
Hja ne vem... po papirjih imajo vsi novi modeli isto ali manjšo porabo, vendar v praksi ko se pogovarjam s kom se jih dosti pritožuje, da novi avti pri mestni vožnji več skurijo... In ja tudi moj scenic pri mestni vožnji pokuri občutno več kot njegov predhodnik.

Seveda, tole drži, ampak tega skoraj noben prodajalec avtomobilov (pa očitno tudi avto-moto novinar
grims-1.gif
) ne ve. Razlog je seveda v regeneraciji filtra, ki se ob pogosti vožnji po mestu izvaja pogosteje. Regeneracija je pa energijsko precej potratna zadeva in zna kar lepo porušiti porabo na papirju, če se dizla uporablja po slovensko - za vožnjo do 10km.

Velik delež krivde nosijo ravno prodajalci avtomobilov, ker teh stvari ne vedo ali pa jih pa zamolčijo kupcem vozil. S tem si sicer tudi sami streljajo v koleno, saj bodo imeli povečan delež garancijskih popravil zaradi težav z DPF filtri. Zanimivo je, da celo nekateri uradni (!) serviserji ne vedo, kako izgleda moderen sistem za obdelavo izpušnih plinov pri dizlih. Tako sem recimo v trgovini z avtodeli na lastna ušesa slišal šefa Mazdinega servisa, kako tekočina za regeneracijo DPF-a pri starejših Mazdah stane okoli 250€/liter (kar verjetno drži, tule cena ni bistvena - bistvo je "tekočina"), novejše Mazde pa uporabljajo poceni in okolju neškodljivo tekočino AdBlue. Tole je seveda popolna neumnost, kajti tekočina AdBlue se uporabljaja v SCR katalizatorju za zmanjševanje NOx spojin in nima najmanjše veze z DPF-om in trdimi delci. Novejše Mazde posebne tekočine za DPF ne uporabljajo več (v bistvu je praktično ne uporablja noben proizvajalec več).
 

HrabiaMol

Fizikalc
28. jul 2007
1.400
1
38
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Jaz bi dizle brez DPF v mestih prepovedal, tako kot švabi v marsikaterem mestu.

Švabi v nobenem mestu niso prepovedali dizlov brez DPF. Zeleno nalepko dobiš če tvoj avto izpolnjuje EURO4 za katerega DPF ni pogoj.
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.643
1.226
113
Celje
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
A si kaj primerjal težo "starega" in "novega" Scenica? Kaj pa kW in ccm "starega" in "novega"?

edenodrazlogov.press

Vse zelo podobno... Ja vem ima drug vbrizgalni sistem, 4 konjiče več in pa DPF
evil.gif


Ne pravim, da je kriv DPF, vem samo, da je poraba pri mestni vožnji precej večja. Pa ni to samo pri renaultu...
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.643
1.226
113
Celje
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik igi pravi:
Hja ne vem... po papirjih imajo vsi novi modeli isto ali manjšo porabo, vendar v praksi ko se pogovarjam s kom se jih dosti pritožuje, da novi avti pri mestni vožnji več skurijo... In ja tudi moj scenic pri mestni vožnji pokuri občutno več kot njegov predhodnik.

Seveda, tole drži, ampak tega skoraj noben prodajalec avtomobilov (pa očitno tudi avto-moto novinar
grims-1.gif
) ne ve. Razlog je seveda v regeneraciji filtra, ki se ob pogosti vožnji po mestu izvaja pogosteje. Regeneracija je pa energijsko precej potratna zadeva in zna kar lepo porušiti porabo na papirju, če se dizla uporablja po slovensko - za vožnjo do 10km.

Velik delež krivde nosijo ravno prodajalci avtomobilov, ker teh stvari ne vedo ali pa jih pa zamolčijo kupcem vozil. S tem si sicer tudi sami streljajo v koleno, saj bodo imeli povečan delež garancijskih popravil zaradi težav z DPF filtri. Zanimivo je, da celo nekateri uradni (!) serviserji ne vedo, kako izgleda moderen sistem za obdelavo izpušnih plinov pri dizlih. Tako sem recimo v trgovini z avtodeli na lastna ušesa slišal šefa Mazdinega servisa, kako tekočina za regeneracijo DPF-a pri starejših Mazdah stane okoli 250€/liter (kar verjetno drži, tule cena ni bistvena - bistvo je "tekočina"), novejše Mazde pa uporabljajo poceni in okolju neškodljivo tekočino AdBlue. Tole je seveda popolna neumnost, kajti tekočina AdBlue se uporabljaja v SCR katalizatorju za zmanjševanje NOx spojin in nima najmanjše veze z DPF-om in trdimi delci. Novejše Mazde posebne tekočine za DPF ne uporabljajo več (v bistvu je praktično ne uporablja noben proizvajalec več).

Ker nimam pojma o tem, pa verjetno še kdo drug tule gor, me zanima, kako pa deluja sedaj ta sodobna regeneracija? A uporablja kar nafto namesto "tekočine"? In kako sploh veš, kdaj se vklopi?
 

sniper007

Pripravnik
22. jul 2007
712
0
16
Citat:
Uporabnik HrabiaMol pravi:

Ob odstranitvi se tudi preprogramira motorna elektronika če prav vem.

kar pa predstavlja glih največji problem, ker je potrebno v programu spremenit en kup stvari tudi glede turbine
 

ErrikDJ

Pripravnik
6. nov 2008
738
5
18
Citat:
Uporabnik Schumi pravi:
Na oplih se pri vsakem tanku kurijo. Ce pa avto prej ugasnem se pa postopek ponovi naslednjic ko je prava priloznost. Skratka ni sans, da zjebes proces na dolgi rok. Koliko casa bo pa zadeva zdrzala pa ne vem, trenutno smo na 100k km.

no to ne drži čist,iz prve roke povem! ker ta golazen od DPF-ja nič ne javlja kdaj se puca ti mirne duše ugasneš avto IN TAKRAT SE ŠE BOLJ ZABIJE! to narediš 2x-3x in ti pride čez 90% takrat pa smo še novega lahko gor kar je 1k€ cca.
rolleyes-1.gif


sprobano pred dvemi meseci na astri 150KM po tem k ga je zabasalo je avto delal kot da dela na paro!
crazy1.gif