Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik igi pravi:
Hja ne vem... po papirjih imajo vsi novi modeli isto ali manjšo porabo, vendar v praksi ko se pogovarjam s kom se jih dosti pritožuje, da novi avti pri mestni vožnji več skurijo... In ja tudi moj scenic pri mestni vožnji pokuri občutno več kot njegov predhodnik.
Seveda, tole drži, ampak tega skoraj noben prodajalec avtomobilov (pa očitno tudi avto-moto novinar
) ne ve. Razlog je seveda v regeneraciji filtra, ki se ob pogosti vožnji po mestu izvaja pogosteje. Regeneracija je pa energijsko precej potratna zadeva in zna kar lepo porušiti porabo na papirju, če se dizla uporablja po slovensko - za vožnjo do 10km.
Velik delež krivde nosijo ravno prodajalci avtomobilov, ker teh stvari ne vedo ali pa jih pa zamolčijo kupcem vozil. S tem si sicer tudi sami streljajo v koleno, saj bodo imeli povečan delež garancijskih popravil zaradi težav z DPF filtri. Zanimivo je, da celo nekateri uradni (!) serviserji ne vedo, kako izgleda moderen sistem za obdelavo izpušnih plinov pri dizlih. Tako sem recimo v trgovini z avtodeli na lastna ušesa slišal šefa Mazdinega servisa, kako tekočina za regeneracijo DPF-a pri starejših Mazdah stane okoli 250€/liter (kar verjetno drži, tule cena ni bistvena - bistvo je "tekočina"), novejše Mazde pa uporabljajo poceni in okolju neškodljivo tekočino AdBlue. Tole je seveda popolna neumnost, kajti tekočina AdBlue se uporabljaja v SCR katalizatorju za zmanjševanje NOx spojin in nima najmanjše veze z DPF-om in trdimi delci. Novejše Mazde posebne tekočine za DPF ne uporabljajo več (v bistvu je praktično ne uporablja noben proizvajalec več).