DPF filter in odstranitev le-tega

sniper007

Pripravnik
22. jul 2007
712
0
16
sam to je res malo čudno zakaj ne naredijo neke warning lučke, da se izvaja regeneracia in ne ugašaj avta ta čas, npr tako kot je pr vžigu za grelne svečke...
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.544
5.093
113
Citat:
Uporabnik sniper007 pravi:
sam to je res malo čudno zakaj ne naredijo neke warning lučke, da se izvaja regeneracia in ne ugašaj avta ta čas, npr tako kot je pr vžigu za grelne svečke...
Na oplih je lučka nekoč bila, potem pa uporabniki niso brali navodil in so hodili na servis težit, da gre za napako, ki jo je treba odpraviti v garancijskem roku. Verjetno so jo zato umaknili. Sedaj glede na navodila gori samo, ko je skrajni čas, da bi stvar uspela.
Sicer pa jaz na oplu takoj nezmotljivo vem, da se je lotil čiščenja filtra. Poraba v prostem teku je > 4 litre / uro, trenutna poraba med vožnjo pa tudi po regionalni cesti ali avtocesti za 2 - 3 litre na 100 km več. Če opazim, da se je lotil tega, prestavim še eno prestavo navzdol.
Bi pa rekel, da se čiščenje ne zgodi na vsak tank. Sicer je gotovo odvisno od tega kje in kako se voziš, ampak po občutku se mi zdi, da se na to spomni nekje po 1200 do 2000 prevoženih km od prejšnjega čiščenja.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Kolikor sem sedaj raziskoval tale nesrecni DPF filter in se pogovarjal z mojstri svojega poklica, je optimalna kilometrina, da tale dpf deluje normalno min. 30km oz. 45min voznje v eno stran na mah in enkrat mesecno 300km relacija in to ne na standgasu po lokalnih cestah ampak ornk avtocesta spihat zadevo.
Krajse voznje pod 20km naj bi se opravljale le izjemoma, cesar pa v nobenem prirocniku za uporabo ne pise.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.462
2.453
113
Meni se je regeneracija do sedaj vklopila v dveh letih in pol samo dvakrat, pa še to mi je lučka gorela le nekaj minutk. Torej, na avtocesto, v 3-4 prestavo, voziš pod višjimi obrati 5 minutk in je gotova. Enkrat se mi je vklopilo ko sem šel na morje in sem stal skoraj 2,5 ure pred Zagrebom v koloni, drugič pa kr z lepega.. Gre pa za 2.7 TDI motor.
 

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.130
12
38
O tem na servisu mojem nimajo pojma. Ampak jaz tocno vem kdaj se puca. Ce pocakas vsaj dve sekundi preden ga ugasnes ti je jasno, da se puca. Sicer pa ce nimam casa cakat ga ugasnem pa sta bilo bilo. Se spuca v naslednji furi. Do zdej pri 100k km nobenga problema. Tok tok.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.197
9.834
113
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Kolikor sem sedaj raziskoval tale nesrecni DPF filter in se pogovarjal z mojstri svojega poklica, je optimalna kilometrina, da tale dpf deluje normalno min. 30km oz. 45min voznje v eno stran na mah in enkrat mesecno 300km relacija in to ne na standgasu po lokalnih cestah ampak ornk avtocesta spihat zadevo.
Krajse voznje pod 20km naj bi se opravljale le izjemoma, cesar pa v nobenem prirocniku za uporabo ne pise.
Lool, pravi majstri so to. Prevozil še pa še z dpfjem, brez teranja, niti enkrat nobenega problema. Je pa res, da ni bilo to skaknje po mestu, temveč vožnje kot se za dizla spodobi.

Še glede višje porabe z dpf filtrom. Novejši motor z dpfjem je imel občutno manjšo porabo (pa ne zaradi dpfja) kot primerljiv starejši brez dpfja.

Kdaj in ali sploh se je dpf pucal pa vem, sam nisem opazil ničesar, tudi povečane porabe ne.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Berem topic in sem takoj najdel vzoprednico med DPF in Vtecom....kdaj se vklopi....
aplauz.gif


Dejte bluzit, vžgite in se peljite, pa koga briga kdaj se aktivira sistem.... In potem jokanje, kolk novi avto pokuri malo več kot stari, ki ni imel DPFja....
bonk.gif


Nekdo je napisal na AC v četrto in nekaj časa na malo večjih obratih....
bonk.gif
pri večjih obratih....
Vozi normalno in če imaš dober motor bo delalo b.p.

Tko pa imate jajca iz Belgije s kobajagi 120k kilometrov in se čudite veliki porabi in ne vem še kaj.
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.711
1.070
113
Točno tako je pri moji Vectri.

Edino regeneracije je pa pogostejša na cca 700-800 km, Oz 1-2 x na tank (izmenično), ker delam cca 1000km/tank.

PS Se pa čiščenje po Murphiju vedno zgodi, ko se naj bi zaustavil (pridem na cilj)
frown-1.gif
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.197
9.834
113
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Berem topic in sem takoj najdel vzoprednico med DPF in Vtecom....kdaj se vklopi....
aplauz.gif


Dejte bluzit, vžgite in se peljite, pa koga briga kdaj se aktivira sistem.... In potem jokanje, kolk novi avto pokuri malo več kot stari, ki ni imel DPFja....
bonk.gif


Nekdo je napisal na AC v četrto in nekaj časa na malo večjih obratih....
bonk.gif
pri večjih obratih....
Vozi normalno in če imaš dober motor bo delalo b.p.

Tko pa imate jajca iz Belgije s kobajagi 120k kilometrov in se čudite veliki porabi in ne vem še kaj.
Lej, ni treba da imajo jajca iz Belgije. Lahko imajo nove avte, samo butci rabijo dizla za skakanje za 500 m. [censored].ga, morda bodo DPFji zdej to neumnost poštimali, če je Sloveceljni sami niso sposobni dojet.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.544
5.093
113
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Nisem vedel da se DPF "vklopi"
hysterical-1.gif
pri večjih obratih....
Ker nisi bral bral navodil. V navodilih za moj avto piše, da priporočajo, da ima motor med čiščenjem filtra vsaj 2000 obratov. Jaz običajno opazim, ko se čisti, ker se to da opaziti brez lučke. Če ima višje obrate, se sčisti prej kot v 5-ih minutah, sicer pa se kar vleče. Vsekakor pa nisem napisal, da dam na avtocesti v četrto. Napisal sem, da dam eno prestavo nižje, večina avtomobilov pa že dolgo nima samo 5 prestav. Tako imam pri 130-140 km/h cca 3000 obratov motorja, sicer pa 2200.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Meni se na Mazdi vklopi lučka, kdaj je potrebna regeneracija filtra, kdaj pa poteka izgorevanje saj, pa ne. In ko je potrebna regeneracija, navodila priporočajo vožnjo nad določenimi obrati in hitrostjo (ne vem točno, koliko česa). Zaenkrat po 92kkm regeneracija ni bila niti enkrat potrebna (je pa, recimo, bilo potrebno menjat turbino, ker je spustila dušo pri 80k..)
 

map

Guru
6. jul 2008
7.860
1.963
113
najrajš na babi
Naslednje vozilo sem mislu dizla vzet. Še en razlog več da ga ne bom. Avto je za vozit. 500 m pa 500m. Ne pa kr neki, kao ne smeš ugasnt, ga morš 30 min na večjih obratih vozit, itd. Skrajni čas da te smrdjlivce dokončno prepovejo in začnejo kakšne hibride itd resneje razvijat.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
ksz


Regeneracija se ne dogaja le, ko sveti lučka. V bistvu se večina regeneracij dogaja brez vednosti voznika. Sicer pa - imam že kar nekaj izkušenj z DPF filtri ter odstranitvijo slednjih, se mi pa ne da ponavljati, zato se bom kar citiral.
smile-1.gif


Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:No, dajmo lepo po vrsti razjasnit zadeve. Prvo kot prvo - filter se v Sloveniji zamaši zaradi pretežno dveh vzrokov:

a) Slovenceljstvo - kupujemo dizla za 10.000 km/letno in se vozimo od semaforja do semaforja, vedno pod 2.000 obratov, avto se sploh ne segreje.
b) Vozilo je znamke Peugeot/Citroen in je eno izmed vozil prve generacije, ki so imele FAP filter. Tu ti živ bog ne pomaga, ker je zadeva zanič zasnovana in imaš stalno neke probleme ... edina pametna rešitev je softwarska in fizična odstranitev FAP filtra. Pozor - novejše generacije omenjenih znamk nimajo več teh problemov, da se ne bo kdo vpičil. (Aja, pa zelo pomemben podatek je, da je frend od KameleONa imel hude probleme z DPF filtrom na novem Superbu in je zato tako Škoda, kot cel VAG, zanič. To je de facto.)

Kot drugo, nihče ni "uvajal" samočiščenje (ne vem, s kje ti pobiraš podatke ... drugega kot to, da si izmišljuješ, ne vidim), ker je že od začetka zadeva zasnovana tako, da motorni računalnik preko senzorja diferenčnega tlaka izračuna "zamašenost" DPF/FAP filtra in pri ustrezni vrednosti se začne spontana regeneracija DPF/FAP filtra. V kolikor je spontana regeneracija prevečkrat prekinjena in "zamašenost" doseže določeno novo (višjo) mejo, se pri večini vozil prižge rumena lučka (prve generacije Citroen/Peugeot je nimajo), kar pomeni, da imamo zadnjo šanso za samostojno regeneracijo vozila. Takrat MORAMO voziti po predpisu, ki ga najdemo v navodilih vozila (vožnja nad XY rpm toliko časa, dokler lučka ne ugasne). Če tega ne storimo, "zamašenost" preseže nivo, pri katerem lahko spontana regeneracija kaj pomaga. V tem primeru je vozilo potrebno priključiti na ustrezno diagnostiko, s katero sprožimo tako imenovano prisilno regeneracijo.

Sedaj pa - kaj se dogaja med regeneracijo (spontano ali prisilno)? Se saje zmeče ven? Ne! V tem primeru bi bil filter popoln nesmisel, ker bi le zbiral saje in jih periodično v večjih količinah "metal" ven, kar nima nekega smisla. Pri regeneraciji se spremeni delovanje vbrizga (predvsem količina post-vbrizgovanja), tako da izpušni plini in s tem filter DPF dosežejo bistveno višjo temperaturo (tja okoli 600°C), pri kateri trdi delci zgorijo in se filter tako očisti. Pri prisilni regeneracij morda izgleda, kot bi motor turiral do konca (kar se da seveda brez testerja), ampak bistvo je v tem, da s testerjem damo ukaz za spremembo načina vbrizga in posledično se temperatura izpušnih plinov poveča bistveno prek meja, katere doseže ob "športni" vožnji.

Skratka, brezhiben motor z brezhibnim DFP filtrom NE kadi oz. kadi minimalno (bistveno premalo, da bi to bilo vidno). Za primer lahko podam recimo Mercedes A class A160CDI, letnik 2008, prevoženih 140.000 km - izpušni sistem je čist, kot nov iz trgovine. Verjetno je odveč dodati, da je vozilo uvoženo iz Nemčije, kjer ljudje kupijo dizla, da z njim vozijo relacije in zato problemov s filtri trdih delcev praktično nimajo.
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Kolikor sem sedaj raziskoval tale nesrecni DPF filter in se pogovarjal z mojstri svojega poklica, je optimalna kilometrina, da tale dpf deluje normalno min. 30km oz. 45min voznje v eno stran na mah in enkrat mesecno 300km relacija in to ne na standgasu po lokalnih cestah ampak ornk avtocesta spihat zadevo.
Krajse voznje pod 20km naj bi se opravljale le izjemoma, cesar pa v nobenem prirocniku za uporabo ne pise.

Za kateri poklic je šlo? Mesarji, čevljarji, peki....? Ker en "uptodate" mehanik tega ne izjavi - če pa je "mojster" ostal na nivoju fergazarja, potem pa...
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Kolikor sem sedaj raziskoval tale nesrecni DPF filter in se pogovarjal z mojstri svojega poklica, je optimalna kilometrina, da tale dpf deluje normalno min. 30km oz. 45min voznje v eno stran na mah in enkrat mesecno 300km relacija in to ne na standgasu po lokalnih cestah ampak ornk avtocesta spihat zadevo.
Krajse voznje pod 20km naj bi se opravljale le izjemoma, cesar pa v nobenem prirocniku za uporabo ne pise.

Za kateri poklic je šlo? Mesarji, čevljarji, peki....? Ker en "uptodate" mehanik tega ne izjavi - če pa je "mojster" ostal na nivoju fergazarja, potem pa...

Njegova izjava je precej blizu resnici. 300 km relacija pa ni potrebna, če avto dela 30km v eno smer na dan.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.421
5.657
113
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Aja, pa zelo pomemben podatek je, da je frend od KameleONa imel hude probleme z DPF filtrom na novem Superbu in je zato tako Škoda, kot cel VAG, zanič. To je de facto.

jezen.gif