DPF filter in odstranitev le-tega

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
haha; imam dobvolj znanja in zdrave pameti, da lahko sodelujem v debatah.

V bistvu ti zelo pogosto zmanjka tako enega, kot drugega.
wink-1.gif

Znanja o tem imam dovolj, glede na to, da je to daleč od moje profesije s katero si služim kruh.
Za razliko od nekaterih.
smirk-1.gif
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.462
2.453
113
Saj bo Simon, posipaj se s pepelom, vsak od nas te bo pobozal po glavi in gremo dalje prav?
wink-1.gif
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Itak da, to je smisel foruma, ne pa prepucavanje....pa ne filtra
smile-1.gif


Nimam se kaj posipat, saj nisem nič spornega napisal...:)

Smo se "zlajali" in gre karavana dalje ?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.381
1.247
113
www.adriamedia.si
Ni nesmisel. Če bi v Lj imeli jajca prepovedat promet vsem vozilom, kjer gre iz izpuha nad določeno mejo (recimo Euro4) PM10, bi bilo hitro bolje. Je pa res, da bi se pol LPPja zaradi tega ustavilo ...
Pa počasi bi bil čas, da se indvidualna kurišča začnejo omejevat glede izpustov.


Ampa zmahgovaelc tam v debati na RTVSLO je pa en model marjan_!

Citat:

INVERZIJA? Koga le farbajo s tem?! Elektromagnetna energija, emitirana iz zločinskih satelitov in postrojenj Haarp-a, NAMERNO drži suhi, kemičnokovinski tepih, prikovan skoraj čez pol Evrope.
frown-1.gif

V tepihu, ki se večinoma nahaja nad gosto poseljenimi kraji, ravnino, dolinami in kotlinami, je enormna količina nano-robotov in biološkega orožja: Morgellonsa!

Noben ne napiše, kako nas velesila zasipa z aerosoli v chemtrailih ... žveplov dioksid, aluminijev oksid, barij, brom, stroncij, polimere ter druge nanodelce... to vse dobimo zastonj od njih... toda o tem je prepovedano pisati, zato bom kar nehal.

Industrija, kar je niso pokradli in šenkali tujcem, je propadla, torej ( razen ponekod-lokalno) ne more biti kriva. Torej, laž. V individualnih kuriščih se ponavadi kuri naravna goriva, ki jih narava z lahkoto kompenzira. Strupenega in radioaktivnega premoga iz bivše DDR skorajda ni več....torej, še ena laž! Promet sicer ima svoj vpliv, a zaradi neosvinčenega bencina in normativov EU, nikakor tako velikega, kot se mu pripisuje! Torej, laž. Inverzija je debela LAŽ! Kaj je torej RES? O tem mediji ne smejo poročati....:( !!!

Izvaja se načrtovani genocid: Farmakomafija, GSO, Codex allimentarius, Haarp, Chemtraili,...........
frown-1.gif



Hudiča, zakaj v tej državi ni inštitucije, ki bi take po službeni dolžnosti poiskala in odpeljala v njim namenjene ustanove?
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.615
2.418
113
Pomurje
Vem, da ni nesmisel, zato sem Alter frikom, dal link, da to ni brezveze in da je odstranitev DPF ekološko nelogična.

Vsi prispevamo k izpustom teh delcev in če jih lahko omejimo, moramo to tudi narediti.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.601
489
83
ne bom cele klobase bral, ampak v razmislek:
veliko je vozil z DPF, ki za motorno olje ne uporablja ustreznega olja z nizkimi SAPS vrednostmi...
 

telex

Fizikalc
24. dec 2007
5.832
47
48
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
ne bom cele klobase bral, ampak v razmislek:
veliko je vozil z DPF, ki za motorno olje ne uporablja ustreznega olja z nizkimi SAPS vrednostmi...
Verjetno pa je obremenitev okolja kljub temu manjša, kot če DPF filtra ne bi imeli?
bonk.gif
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.645
2.692
113
še v SLO - ampak komaj
Falil si poanto.
wink-1.gif


Uporaba olj z nizkim SAPS vrednostmi je bistvena za pravilno delovanje DPF. V primeru uporabe olja z visokimi SAPS vrednostmi nastajajo odpadni produkti (beri: sulfatni, fosforjevi oz. žveplovi pepeli) kateri lahko bistveno poslabšajo (beri: "zapacajo") delovanje DPF.

In preden bo kdo skočil, da olje ne gre skozi izpuh: kam gre pa tisto olje, ki od menjave do menjave "zgine" in ga je treba do 1 l doliti?
tongue-1.gif
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.645
2.692
113
še v SLO - ampak komaj
OK še enkrat:

Tema je o smislenosti odstranitve DPF - med drugim tudi za to, ker je menjava draga. Predvsem se pa mnenju nekaterih na tem forumu DPFji kvarijo po tekočem traku.
Kolikor sledim forum, je precej majstrov, ki svoje konjičke servisirajo "sami" - in sevedajo pazijo na vsak cent. In ker so običajno olja z nižjim SAPS dražja se z uporabo "navadnega" olja prišpara. Kaj se pa zgodi s DPF je pa popolnoma druga zgodba.

Mislim, da je na to ciljal Hondi.
wink-1.gif
 

MITT007

Zelenc'
10. nov 2010
21
0
1
Hja, kšne texte je treba brat med vrsticami. "Farmakomafija, GSO, Codex allimentarius, Haarp, Chemtraili," so itak n-krat bolj nevarna za prihodnost in obstoj planeta, kot pa kaj trenutno prihaja iz izpušnih cevi.


Filter trdnih delcev bi moral bit obvezen za vse dizle. In čudn, da katera mesta še nimajo to obvezna in tudi, ko bo strošek registracije avta vrednoten na okoljsko prijaznost, bojo ti avti imeli precej cenejšo letno premijo.

Jest delam ful kratke vožnje, kar itak ni dobr in se regeneracija filtra trdih delcev vklopi vsak drug tank in traja največ 10 minut (mesto ali eko vožnja, nima veze hitrost ali zunanja temperatura), najmanj pa 5 minut na avtocesti pri 3000 vrtljajih. Jest to porajtam samo na zelo povišani trenutni porabi in nemirnem teku, na moči se pa ne pozna. Jest tud ne opazim večje moči ali manjše porabe goriva med čistim al pa svinskim filtrom.

Za zabasane filtre pa obstaja še en način "regeneracije", ki ga pa uradni servisi itak strogo prepovedujejo. Vključuje močan štrajfix in tud marsikater nepooblaščenc to izvaja tedensko. Glede na to, kolk je učinkovito, pa jest stavim, da to delajo tudi kšni pooblaščenci, potem pa računajo 600 € za novega.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
seveda DPF filtri bi morali biti obvezni, pri registraciji nadomestilo za uporabo cest nadomestiti z ekološko naravnanim davkot kot je v drugih evropskih državah in potem se tak filter izplača imet.
..na mojem dizlu bi ga takoj namontiral če bi se dalo, saje ki letijo iz izspuha so nevarne zato ob prižganem motorju sploh ne hodim okrog zadnjega dela avta, prsavtako se to sranje nabira na pokrovu prtljažnika in še dobro da obstajajo notranji ročaji za zapiranje pokrova prtljažnika
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.197
9.834
113
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
..na mojem dizlu bi ga takoj namontiral če bi se dalo, saje ki letijo iz izspuha so nevarne zato ob prižganem motorju sploh ne hodim okrog zadnjega dela avta, prsavtako se to sranje nabira na pokrovu prtljažnika in še dobro da obstajajo notranji ročaji za zapiranje pokrova prtljažnika
No, samo za to sta dve možosti. Da ti motor ne deluje optimalno in potem res orenk črno kadi zadaj (videl že parkrat pri kakih tujcih na različnih avtih (od Fiata do Audija) popolnoma črn levi del zadka, vendar je bilo očitno, da je nekaj z motorjem narobe, saj je črno kadil tudi pri rahlem plinu, ko je pa dal plin je pa butnil ven res orenk oblak dima kot dimna zavesa) ali pa si dal neoriginal zaključni lonec in ti potem vse gor meče. Stavim na prvo sicer, ker tudi če bi imel neoriginal izpušni lonec in če ti avto prav dela, ne bi smel orenk mazat zadka.
Pri meni pokadi (rahel oblaček) zgolj ob pedal to the metal. Vendar tudi ob tem je zadek popolnoma čist glede saj, saj je izpuh usmerjen navzdol. Pa ima ohoho km že za sabo.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
saj ne da mi vidno kadi vendar vem da letijo ven saje, dadek tudi ni sajast vendar ko pa ga na polno žgem kam po vatocesti 2 dni skupaj se pa vidi da je nekaj saj gor, pri avtih v DPF je tudi izspušna cev popolnoma brez saj, seveda če zadeva deluje kot je treba
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.601
489
83
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
OK še enkrat:

Tema je o smislenosti odstranitve DPF - med drugim tudi za to, ker je menjava draga. Predvsem se pa mnenju nekaterih na tem forumu DPFji kvarijo po tekočem traku.
Kolikor sledim forum, je precej majstrov, ki svoje konjičke servisirajo "sami" - in sevedajo pazijo na vsak cent. In ker so običajno olja z nižjim SAPS dražja se z uporabo "navadnega" olja prišpara. Kaj se pa zgodi s DPF je pa popolnoma druga zgodba.

Mislim, da je na to ciljal Hondi.
wink-1.gif

hvala, dobiš zvezdice

meni se ne da več razlagat,še dobro, da sem na alterju 1x na teden - zgornji uporabnik je spet dokazal, da nič ne zamujam:)
tebi pa še enkrat hvala
wink-1.gif
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
ne bom cele klobase bral, ampak v razmislek:
veliko je vozil z DPF, ki za motorno olje ne uporablja ustreznega olja z nizkimi SAPS vrednostmi...

To je isto, kot bi jaz spraseval kako se spece dobre klobase na zaru ti bi mi pa rekel, da je zelo pomembno, da ima zar kolesa, ker ga lahko potem lazje premikam po terasi.

confused-1.gif


A ni logicno, da je drugo olje za masine s tem filtrom? Pa tudi menjavati ga je treba se bolj pogosto, ce delas krajse voznje in imas veliko regeneracij, ker je po 10k km ponavadi samo se umazana goveja juha notri. Dobesedno.

Zaklenite tole temo moderatorji, sem ze izvedel na tujem forumu kako je s temi stvarmi...