Vožnja čez ovinke je pri bravu razumljivo slabša, saj ima bravo zadaj poltogo premo (kar jim zamerim še od Stilota), zaradi česar je občutiti, kot da bi avto malo "plaval", ampak tudi tega se človek navadi, sploh če Sipijev prijatelj ni nek tiščač, saj je po drugi strani vožnja ravno zaradi te "pomanjkljivosti" zelo udobna.
Kia ima za razliko od bravota posamične obese, kar pa je za malo bolj "veselo" vožnjo čez ovinke vsekakor plus.
Drugače pa se mi zdi, da sta oba solidno opremljena in dovolj kvalitetno izdelana (kot se pač za njun razred spodobi), vsak ima kakšen minus in vsak ma kakšen plus. Tuki bi si blo treba mal pogledat cenike, opreme, mal težit trgovcem itd., kar seveda ne mislim počet.
Glede motorja - za 40km na dan, to je dobrih 10 tavžent na leto, se dizel pomojem ne splača. Poraba bo res nižja, ampak, glede na to, da je dizel dražji od bencina, ne bo toliko kilometrov naredil, da bi prišparal dovolj, da upraviči višjo ceno avtomobila.
Še najboljša opcija je bravo z 1,4 T-jet (120KM) ali pa kia z 1,4 ali raje 1,6-litrskim agregatom.
Namreč, ker ste se prej vsi zgražali, kaj bo s T-jet-om, naj povem, da je navaden 1,4-litski 16V totalen poden in je primeren kvečjemu za stardece, ker s svojimi 90 konji enostavno ne more dovolj suvereno premikati takega avta. Poraba je, ne boste verjeli, večja kot pri 1,4 T-jet-u!
Predvsem se mi zdi T-jet super stvar, ker se lahko pelješ z njim zelo dinamično (beri ga "tiščiš"), hkrati pa se da tudi šparat, predvsem zarad navora (128 Nm pri 4500 navaden Vs. 206 Nm pri 1750 vrt/min T-jet), tako da sploh ni tak požrešnež, kot nekateri jamrate. Pravzaprav je celo zelo ekonomičen!
Pri kijah ne vem, kako je okoli motorjev, tako da bo morala kakšna druga glava še kaj napisat o njih. Za v smeti najbrž niso, me pa recimo zelo zanima, kakšna je razlika med 1,4 in 1,6 bencincem (na papirju ne izgleda baš nešto in me zanima kako se pozna to v realnosti).
No, konec koncev je težko rečt, kateri avto je boljši in kateri je slabši, jaz mislim, da sta oba več kot solidna. Najbolje bi bilo it malo do trgovcev in primerjat cene oz. opremo, se it mal zapelat, mal prešlatat, pogledat pa se potem nekako odločit, kaj človeku pač najbolj odgovarja, glede na to, kaj je videl in kakšne so njegove preference.
Sam bi se sicer 99% odločil za bravota, ker ko se noter vsedeš, se Kia lahko samo skrije, pa tudi na zunaj mi je bolj všeč, čeprav drži, da je pro_ceed oblikovno kar všečen avto (vsaj na zunaj). Da ne omenim tudi 120KM T-jet motorčka, ki je (vsaj meni) pravi bombon in pri kiji pač ne vidim dovolj spodobne alternative. Ampak to je samo moje skromno mnenje
.