Na AVP ju so sploh neki strašni poznavalciLepo je včeraj povedal "strokovnjak" iz AVP, da ni nujno upoštevat ta znak, če se ne čutiš sposobnega pač počakaš na naslednji zeleni interval, al pa naslednji, al pa naslednji,...![]()

Na AVP ju so sploh neki strašni poznavalciLepo je včeraj povedal "strokovnjak" iz AVP, da ni nujno upoštevat ta znak, če se ne čutiš sposobnega pač počakaš na naslednji zeleni interval, al pa naslednji, al pa naslednji,...![]()
Ne mešaj trojni semafor s puščicami , dodatni semafor s puščico za desno in pa fiksni znak z zeleno puščico v desno ... verjetno si zaposlen na AVP juin ti boš določil kdaj je za koga res prosto... ali je prosto se bo odločil prvi vrsti in naslednji za njim ni na mestu odločanja
in tvoja primerjava ni na mestu saj zelena puščica na semaforju pomeni da imaš dejansko prosto medtem, ko novi zeleni znak pomeni isto le v primeru, da bi bilo križišče v celosti prazno in nebi bilo ne pešcev ne avtomobilov, ki bi ti potencialno lahko prečkali pot...
Pri obeh moraš dobro preverit z leve - pri fiksnem tudi z desne pešce in kolesarje - probaj na izpitu pri dodatnem semaforju za desno ne preverit z leve ... pa dobro zalij fikuse čez vikend !ne bluzi situacija z zelenim semaforjem in zelenim znakom za desno ni niti približno ista pa se lahko na glavo postaviš pa masturbiraš na avk in valjaš po tleh...
ma dej ne nabijej pač priznaj da situacija ni ista... pri zelenem semaforju ti pot lahko križa samo nekdo, ki ti gre nasproti in zavija levo, pri zeleni puščici niti ta ne, pri znaku zelena puščica pa ti lahko pot sekaš kolesarju in pešcu na desni strani in pa pot lahko zapiraš nekomu ki ti pride iz leve, po vrhu vsega si lahko tudi v situaciji, ko ti v primeru dveh pasov naravnost vozeč na sosednjem pasu zakriva pogled...Pri obeh moraš dobro preverit z leve - pri fiksnem tudi z desne pešce in kolesarje - probaj na izpitu pri dodatnem semaforju za desno ne preverit z leve ... pa dobro zalij fikuse čez vikend !![]()
takim krožiščem se reče "turbo krožišča", ključno pa je, da se moraš pravilno razvrstiti že pred krožiščem, saj tako križišče ne dopušča naknadnega korigiranja napak in s tem križanja prometnih pasov. recimo tole krožišče v MedvodahMene bolj motijo ta nova krožna, ki imajo betonske prepreke vmes, da ne moreš več niti korigirat svoje napake in obvoziti en krog
A kdo morda ve, zakaj so ta krožišča boljša od klasičnih? Zagotovo kje piše![]()
S tem da v edinem času (ponoči) ko bi šlo lepo zvozit desno bodo taka križišča na "znakovnem" režimu (utripa rumena celo noč).Skoraj nihce ne bo zavijal v desno. Podobna zgodba kot s prehitevanjem traktorjev. 99% ljudi jih ne upa i n se ne cuti sposobne, so pa usposobljeni blendanja in trobljenja, ko jih prehitim skupaj s traktorjem. Problem je v debilih.
po drugi strani pa imaš krožišča na štajerski cesti v LJ, ki imajo dvopasovne izvoze. in ko hoče nekdo iz notranjega pasu zapeljati ven, drugi pa se po zunanjem pasu vozi naokoli, lahko hitro rata zanimivo
Nisi pomislil, da so se peljali mimo po nasprotnem pasu?Kje si pa ti pamet izgubil? Glede na to, da si se ti, pa verjetno še kdo drug peljal mimo, so povsem upravičeno stali pred rdečo in znakom. Praviloma se vključimo, ko se noben ne pelje mimo.
predvsem mi je zanimivo kako zadeva lahko recimo špila v nemčiji že skoraj 40 let pri nas pa še preden se je zadeva sploh vpeljala pametujemo o tem in onem kaj vse bo narobe zaradi tega, pri nas pa nič kar je novega ne more... pa naj bodo to vetrnice za elektriko, kaj si mislimo o cepivu smo tudi videli v teh dneh in še dosti je takih primerov, skratka en sam negativizem pri vsaki stvari in potem se čudimo kako ostajamo ena vukojebina medtem, ko se drugi krepijo in nas prehitevajoS tem da v edinem času (ponoči) ko bi šlo lepo zvozit desno bodo taka križišča na "znakovnem" režimu (utripa rumena celo noč).
Se pa bojim da bo ta znak potuha sedaj za konstruktorje in bodo nam domača rešitve z bypass za desno mimo semaforja ukinjene oz. jo bo nadomestila tale v praksi neuporabna rešitev.
predvsem mi je zanimivo kako zadeva lahko recimo špila v nemčiji že skoraj 40 let pri nas pa še preden se je zadeva sploh vpeljala pametujemo o tem in onem kaj vse bo narobe zaradi tega, pri nas pa nič kar je novega ne more... pa naj bodo to vetrnice za elektriko, kaj si mislimo o cepivu smo tudi videli v teh dneh in še dosti je takih primerov, skratka en sam negativizem pri vsaki stvari in potem se čudimo kako ostajamo ena vukojebina medtem, ko se drugi krepijo in nas prehitevajo
Kje pa ti vidiš da jaz govorim da je situacija ista - enaka ?? ŠE ENKRAT - TROJNI SEMAFOR S PUŠČICAMI za desno (rdeča,rumena in zelena s puščicami ) ko se prižge zelena imaš prosto pot pri zavijanju desno (ne bo ne z leve,ne nasproti ne iz desne pešcev in kolesarjev ker imajo rdečo luč! (praviloma -razen padalcev) ,DODATNI SEMAFOR ZA DESNO - pogojno dovoljuje zavijanje desno če preverim da je z leve prosto ( v Sloveniji z leve ne bo nonenega , v tujini imajo z leve zeleno luč!! ) FIKSNI ZNAK Z ZELENO PUŠČICO ZA DESNO - lahko zavijem desno kljub rdeči luči na glavnem semaforju če je seveda z leve prosto in na desni ni pešcev in kolesarjev !! PROBLEM bo nastal ko se prvi (klub temu da je križišče prazno ) "ne bo čutil sposobnega" zavit desno ! Se pa strinjam da je uvedba tega znaka dobra predvsem tam kjer je samostojen pas za desno ! samo privadit se bo treba ! ... ko berem prispevke takih kot si ti ...ma dej ne nabijej pač priznaj da situacija ni ista... pri zelenem semaforju ti pot lahko križa samo nekdo, ki ti gre nasproti in zavija levo, pri zeleni puščici niti ta ne, pri znaku zelena puščica pa ti lahko pot sekaš kolesarju in pešcu na desni strani in pa pot lahko zapiraš nekomu ki ti pride iz leve, po vrhu vsega si lahko tudi v situaciji, ko ti v primeru dveh pasov naravnost vozeč na sosednjem pasu zakriva pogled...
Uvedba tega znaka je vsekakor dobra, ko se ga bodo vsi privadili bo kakšno križišče bolj pretočno, koliko časa pa bo trajalo, mi je jasno, ko berem prispevke takih kot si ti.