400barovNe norcujte se iz ubogih ljudi, sploh si ne morete predstavljati pod kakim pritiskom so.
ti bo tihi razlozil, da takrat domace cevi bolj dihtajo.400barov
ti bo tihi razlozil, da takrat domace cevi bolj dihtajo.
Cena potopa na enega je bila prepoceni. Z tem niti stroškov ne pokrijejo.Vem, slišalo se bo besavo, ampak...:
- plačali so ko blesavi, da umrejo...
- glede na vse, kar je bilo govora in prej znano o tej "podmornici", bi vsak normalen, tudi če lahko gre zastonj, rekel NE...
Potem se ve, kdo je kriv...Cena potopa na enega je bila prepoceni. Z tem niti stroškov ne pokrijejo.
Posledično pa je bilo verjetno tudi vse ostalo na "poceni" način narejeno.
Vsaj 20x je bila na tej globini. Utrujenost materiala dvomim da so preverjali saj je za karbon značilno da se ne da zaznat težav preden se zgodijo, naj bi bil pa celoten oklep narejen da zdrži 1000+ barov in ne samo 400. Sam zunanji ovoj je bil itak iz titana in je bil tesnjen, tako da karbon ni bil v stiku z vodo sploh (je bil samo strukturni element ogrodja). Pač v teoriji vse štima.Če kaj vem, se je podmornica nekajkrat uspešno potopila na to globino. Vprašanje pa, če so se ukvarjali z "utrujenostjo" materiala, da jo je tokrat pritisk uspel stisniti. Če bi vanjo vdrla voda, po mojem ne more razpasti, ker se pritiski izenačijo.
Kaj pa kaka teorija zarote, da so v resnici pobegnili nekam in podmornico uničili? Ali pa, da so jih ugrabili vesoljci ali Rusi? A je nastala kaka?
Kolikor vem sta bili iz Titana samo obadva pokrova na obeh straneh in prilepljena na karbon. Vsaj tako se vidi v tistem videu iz začetka. Debelina karbona je bila 12.7cm.Vsaj 20x je bila na tej globini. Utrujenost materiala dvomim da so preverjali saj je za karbon značilno da se ne da zaznat težav preden se zgodijo, naj bi bil pa celoten oklep narejen da zdrži 1000+ barov in ne samo 400. Sam zunanji ovoj je bil itak iz titana in je bil tesnjen, tako da karbon ni bil v stiku z vodo sploh (je bil samo strukturni element ogrodja). Pač v teoriji vse štima.
Glede implozije bi v teoriji tudi če se karbon razleti na prah moral titanov oklep ostat v obliki klasične implozijske piksne. Torej je končna oblika podmornice taka kot če z nogo stopiš na prazno piksno. Če bi se razletelo opozovalno steklo (kar je bil kar kritičen element) oz. bi nastala neka "luknja" bi pa v teoriji morala bit podmornica cela oz. trup nedeformiran je pa možno da odleti pokrov ker med izenačevanjem tlakov pride do kontra udara zraka in načeloma nekaj kar zdrži +400 barov ponavadi ne zdrži še -400 barov tlaka ki se zgodi v tem primeru.
Imeli so sisteme za preverjanje utrujenosti materiala, saj so že našli mikro razpoke in druge težave. Kakšni so bilo ti sistemi ne ve nihče a glede na izvedbo mnogih stvari, lahko dvomimo, da je bila zadeva učinkovita. Dodatno je imela podmornica par cm pretanek plašč, na kar je opozarjalo veliko strokovnjakov in zaposlenih in tudi niso dobili certifikatov zaradi tega in še marsičesa drugega.Vsaj 20x je bila na tej globini. Utrujenost materiala dvomim da so preverjali saj je za karbon značilno da se ne da zaznat težav preden se zgodijo, naj bi bil pa celoten oklep narejen da zdrži 1000+ barov in ne samo 400. Sam zunanji ovoj je bil itak iz titana in je bil tesnjen, tako da karbon ni bil v stiku z vodo sploh (je bil samo strukturni element ogrodja). Pač v teoriji vse štima.
Glede implozije bi v teoriji tudi če se karbon razleti na prah moral titanov oklep ostat v obliki klasične implozijske piksne. Torej je končna oblika podmornice taka kot če z nogo stopiš na prazno piksno. Če bi se razletelo opozovalno steklo (kar je bil kar kritičen element) oz. bi nastala neka "luknja" bi pa v teoriji morala bit podmornica cela oz. trup nedeformiran je pa možno da odleti pokrov ker med izenačevanjem tlakov pride do kontra udara zraka in načeloma nekaj kar zdrži +400 barov ponavadi ne zdrži še -400 barov tlaka ki se zgodi v tem primeru.