novi ami ni avto ampak el. quad
Sem preguglal ja.novi ami ni avto ampak el. quad
Hja, sorry ta ti špikam mehurček, ampak car sharingi po svetu životarijo in crkujejo ... In to na precej bogatejših trgih, kot je SLO. Ne rečem, da se ne da, ampak ni pa res, da lepo deluje povsod.Tu v tej temi ste vsi v prazgodovini. Vsi se vozite s kočijami. Za nobeden napredek niste in ja cela Slovenija je ena malo večja vas v globalnem smislu in kmetje na veliko modrujejo o mobilnosti, razumejo pa se samo na gojenje paradajza. Zunaj Slovenije v velemestih (Ljubljana vsekakor ni velemesto) car sharing lepo deluje. Tam imaš seveda še veliko drugih možnosti od podzemne ali nadzemne železnice, do urejenega javnega prometa.
No lepo, da imate čas in denar za smučanje in morje. Nekateri delamo tudi čez soboto in nedeljo in sramotno je, da svojo izkušnjo življenja standardiziraš in vidiš samo to. Standard v naši lepi državi je pač veliko grenkejši od tvojega. Zelo lepo, da si med manjšino, ki si lahko privošči razkošje.... Ampak tega ne slikaj na vse.... Na smučanje in na morje se da komot priti z javnim prevozom (vlakom in avtobusom) iz Ljubljane bistveno boljše kot recimo iz Murske Sobote.Hja, sorry ta ti špikam mehurček, ampak car sharingi po svetu životarijo in crkujejo ... In to na precej bogatejših trgih, kot je SLO. Ne rečem, da se ne da, ampak ni pa res, da lepo deluje povsod.
Pa še nekaj: en njujorčan ali londončan sicer lepo živi z javnim prevozom (in kakim CS), ampak on ni navajen vsak vikend pozimi it smučat 200 km stran, pa par vikendov na morje, pa ... In tukaj se zgodba mal podre. Spet: ne, da se ne da, ampak dokler ljudje ne bodo znalo ovrednotit in cenit nedenarnih mrednosti MaaS, ne bo uspeha.
Te si ti tak kot andy? Ma tolko za delat da je vsak dan do 2 pokonci a na alterju sta skosNo lepo, da imate čas in denar za smučanje in morje. Nekateri delamo tudi čez soboto in nedeljo i
Moj standard ni nič posebnega. Ampak: tudi CS ni zastonj in je veliko dražji od busa/vlaka. In zato ni za računat, da bo živel od tistih, ki si "ne morejo privoščit". Torej je "obsojen" na preživetje od takih, ki si ga lahko privoščijo. Pa sva nazaj tam, o čemer sem pisal.No lepo, da imate čas in denar za smučanje in morje. Nekateri delamo tudi čez soboto in nedeljo in sramotno je, da svojo izkušnjo življenja standardiziraš in vidiš samo to. Standard v naši lepi državi je pač veliko grenkejši od tvojega. Zelo lepo, da si med manjšino, ki si lahko privošči razkošje.... Ampak tega ne slikaj na vse.... Na smučanje in na morje se da komot priti z javnim prevozom (vlakom in avtobusom) iz Ljubljane bistveno boljše kot recimo iz Murske Sobote.
Nevem če ti razumeš bistvo CS. CS ni mišljen kot lastništvo avtomobila. V določenih okoliščinah je bistveno cenejši kot lastništvo. Že lastništvo avta v vrednosti 15.000 eur prinaša ogromne mesečne stroške. Če je na leasing te samo obrok stane cca 300 eur( x60), potem je tu še zavarovanje mesečno strošek 40 eur, pa gume 20 eur mesečno pa servis, pa stroški parkiranja in si hitro na 400-500 eur mesečno. Ko obračunaš še izgubo vrednosti si že itak na 600 eur. Tak da za 600 eur moraš biti kar hard user CS. Potem pa imaš recimo ljudi, ki prevozijo manj kot 5000 km na leto.... Pa si izračunaj če je racionalno lastništvo avta ali CS. Za redno uporabo avta ne pravim, da je lastništvo brezsmiselno. Tudi sam sem lastnik avta, ker ga pač rabim za na vikend, da prevažam "umazane" stvari kot je kosilnica in podobno. Ampak če bi imela CS firma kje blizu vikenda možnost izposoje avta bi reskiral za dodatno kosilnico in dejansko svojega avta nebi potreboval. S CS bi se dalo relativno normalno živeti. Za kak road trip pa bi si pač nekje renatal avto. Me tudi nebi ravno pobralo. Lastniški avti večinoma stojijo in zasedajo prostor. Prednost CS je tudi da se lahko vsak dan voziš z drugim modlom avtomobila. Enkrat BMW i3, potem zoe, pa Golf e, pa smart,....Moj standard ni nič posebnega. Ampak: tudi CS ni zastonj in je veliko dražji od busa/vlaka. In zato ni za računat, da bo živel od tistih, ki si "ne morejo privoščit". Torej je "obsojen" na preživetje od takih, ki si ga lahko privoščijo. Pa sva nazaj tam, o čemer sem pisal.
PS: še ne 15 min nazaj sem ravno kupil bus vozovnice za na morje in nazaj ... Tako da se mi vsaj malo sanja tudi o javnem potniškem prometu ...
Zakaj vozi iz Ljubljane in Maribora smučarski avtobus na Krvavec, na mariborsko pohorje? Zakaj???? Saj nikjer ne pišem, da moraš s CS iz MS na Vogel recimo ali LJ na Areh. Obstaja pa možnost. Kot otrok sem šel smučat na Pohorje z busom. Na morje smo hodili z vlakom sploh ni bil noben problem. Zdaj pa je.... ker produciramo razvajen otročad, ki ob prvi težavici pogori in pregori, ker starši potomce preveč razvajamo.Na smucanje greste lahko z busom samo tisti, ki se nikoli niste smucali. Ne predstavljam si prenasati dilc, pancarjev, obleke in hrane na avtobus. Bohnedaj, da imas otroke. Isto je s plavanjem. Upokojenci imate ze tako zastonj javni prevoz in ne vlacite familijo s seboj. Kopalke, brisaco in literco stlacite vse v en ruzak.
Seveda ni. Mišljen je kot nadomestek lastništva avta, ki ga v resnici ne rabiš, ker te to, da je večinoma parkiran, stane preveč.Nevem če ti razumeš bistvo CS. CS ni mišljen kot lastništvo avtomobila. V določenih okoliščinah je bistveno cenejši kot lastništvo. Že lastništvo avta v vrednosti 15.000 eur prinaša ogromne mesečne stroške. Če je na leasing te samo obrok stane cca 300 eur( x60), potem je tu še zavarovanje mesečno strošek 40 eur, pa gume 20 eur mesečno pa servis, pa stroški parkiranja in si hitro na 400-500 eur mesečno. Ko obračunaš še izgubo vrednosti si že itak na 600 eur. Tak da za 600 eur moraš biti kar hard user CS. Potem pa imaš recimo ljudi, ki prevozijo manj kot 5000 km na leto.... Pa si izračunaj če je racionalno lastništvo avta ali CS. Za redno uporabo avta ne pravim, da je lastništvo brezsmiselno. Tudi sam sem lastnik avta, ker ga pač rabim za na vikend, da prevažam "umazane" stvari kot je kosilnica in podobno. Ampak če bi imela CS firma kje blizu vikenda možnost izposoje avta bi reskiral za dodatno kosilnico in dejansko svojega avta nebi potreboval. S CS bi se dalo relativno normalno živeti. Za kak road trip pa bi si pač nekje renatal avto. Me tudi nebi ravno pobralo. Lastniški avti večinoma stojijo in zasedajo prostor. Prednost CS je tudi da se lahko vsak dan voziš z drugim modlom avtomobila. Enkrat BMW i3, potem zoe, pa Golf e, pa smart,....
Če greš z busom na dopust, ti lahko na pride prav CS v kraju kjer dopustuješ, za kake kratke izlete recimo.....
A 3 leta je prevec za en komplet gum? Kvecjemu bi pricakoval 5+ za to kar namigujes.za 3 let
Ja potem imaš pa avto, ki je nov vreden 50.000 eur, servisira se pod kozolcem, gume pa so znamke čanšlang plastik fantastik, opere se itak 1 x letno, ker je pranje za 8 eur predrago. In podobne anomalije. Sam da ni CS in da je tvoj. Pa naj stane kar hoče. Ko kozlčar zajebe avto pa pride tak lastnik stokat in jokat na uradni servis.Seveda ni. Mišljen je kot nadomestek lastništva avta, ki ga v resnici ne rabiš, ker te to, da je večinoma parkiran, stane preveč.
Ampak še 1x: CS ima več težav. Pri nas recimo na splošno prenizek standard (kar pomeni da se CS bori z 2. avtom, kmi je že odplačan, itak vreden bore malo, se servisira pod kozolcem, če sploh se, ima en komplet gum za 200€ za 3 leta in najosnovnješe zavarovanje ...) in preslab javni promet. Zunaj pa to, da marsikje ne ustreza potreba uporabnikov in hudi konkurenco v JP in taksijih. In to se pozna.
Treba je biti malo realista ... Kot uporabnik in kot ponudnik storitve.
Čisto realno: tudi drugi odplačan, malo vreden avto, ki malo stane, je obveznost. Zaseda ti parkirišče, moraš vozit na servis, tehnični, urejat zavarovanje, itd. In upaš, da se ti ne bo pokvaril. Te kdo butne, spet zavarovalnica, itd. Tukaj pa kartico klikneš, se zapelješ, zakleneš in ti dol visi za gorivo, gume, parkirišče, kdaj boš peljal v pralnico, itd. Poleg tega se pri CS voziš v novem, varnem vozilu in ne v zmahani gari.Seveda ni. Mišljen je kot nadomestek lastništva avta, ki ga v resnici ne rabiš, ker te to, da je večinoma parkiran, stane preveč.
Ampak še 1x: CS ima več težav. Pri nas recimo na splošno prenizek standard (kar pomeni da se CS bori z 2. avtom, ki je že odplačan, itak vreden bore malo, se servisira pod kozolcem, če sploh se, ima en komplet gum za 200€ za 3 leta in najosnovnješe zavarovanje ...) in preslab javni promet. Zunaj pa to, da marsikje ne ustreza potreba uporabnikov in hudi konkurenco v JP in taksijih. In to se pozna.
Treba je biti malo realista ... Kot uporabnik in kot ponudnik storitve.