Ja, so. Brez dodatne ponudbe hotelo, rentacara in podobnega. Dovolj zaslzijo s samimi leti (karta, prtljaga, boarding, hrana in pijaca ipd).
A pri low cost letalskih družbah so pa samo leti dobičkonosni?
Let za 10 EUR je profitabilen? Lepo te prosim. Potem daješ naprej prtljago, pa boarding in hrano in pijačo.Ja, so. Brez dodatne ponudbe hotelo, rentacara in podobnega. Dovolj zaslzijo s samimi leti (karta, prtljaga, boarding, hrana in pijaca ipd).
Pri CS tega (se) ni. Mogoce bi bila zanimiva ideja z osnovno ceno samo 1 v avtu, ap,doplacilo za ostala vrata/prtljaznik odklenit?
Skratka, ljubljanski CS preizivi zaradii povezave z njihovimi ostalimi poslovnimi modeli, dolocenih subvencij/EU sredstev, pa tudi zanimive nakupne. ene avtov si znajo zorganizirat. Skratka, znajo. Ampak to se ne pomeni da je cisti CS sam pomsebi (lahko) profitabilen, sploh na takem trgu.
OK, you win, whatever. Bom rekel šefu, naj me s tabo zamenja. Ker obvladaš, od CS do RAC.Let za 10 EUR je profitabilen? Lepo te prosim. Potem daješ naprej prtljago, pa boarding in hrano in pijačo.
A sedaj je pa problem, da so nakupne cene avtov nizke? Ker če bi bile visoke, pač ne bi bilo profitabilno. Blamiraš se. Potem so vsi rentacarji po tvoje neprofitabilni, ker si pač uredijo dobre nabavne cene vozil in posledično je lep del profita ravno razlika med nabavno in prodajno ceno vozila.
Smešno.
Pa ne trdim, da je slovenski CS profitabilen, ker nimam podatkov o tem.
Če ne bi bili, jih ne bi bilo. Ne sami po sebi, seveda, ampak v kombinaciji s sedeži ki niso 10€ (jih pa prodajo tudi zaradi sedežev po 10 €), zaradi doplačil za prtljago, speedy boardinge, rezervecije sedežev ipd. Skupna cifra letal je v + (seveda, ko prišteješ še morebitne subvencije lokalcev, ki jim je pač v interesu, da da dobijo turiste, ker od njih zaslužijo več kotz dajo za subvencijo). Skratka, vsi so v +, razen potnikov, seveda.Če trdiš da so leti po 10€ sedež profitabilni pa si res v zmoti - profitabilni da, z vsemi možnimi doplačili in subvencijami, ter nategovanju kupcev s spremembami letov, odpovedmi, vaučerji, plačili za zamenjavo imena v višini 2X cene karte - tudi če se za črko zatipkaš,....
Ja, so. Brez dodatne ponudbe hotelo, rentacara in podobnega. Dovolj zaslzijo s samimi leti (karta, prtljaga, boarding, hrana in pijaca ipd).
Ja, in kje je razlika? Dovolj zaslužijo z leti, brez rentacara, hotelov ipd. V drugem odgovoru sem samo lete malo bolj detaljno razčlenil ...Da te malo spomnim kakšno je bilo tvoje mnenje o tem 1 dan nazaj:
Ja, isto je. Morda pa jaz le ne razumem več slovenščine in mi je postala tuji jezik.Skupna cifra letal je v + (seveda, ko prišteješ še morebitne subvencije lokalcev, ki jim je pač v interesu, da da dobijo turiste, ker od njih zaslužijo več kotz dajo za subvencijo). Skratka, vsi so v +, razen potnikov, seveda.
Avant2go je ze 3x dvignil cene odkar ga uporabljam.Hja, sorry ta ti špikam mehurček, ampak car sharingi po svetu životarijo in crkujejo ... In to na precej bogatejših trgih, kot je SLO. Ne rečem, da se ne da, ampak ni pa res, da lepo deluje povsod.
Pa še nekaj: en njujorčan ali londončan sicer lepo živi z javnim prevozom (in kakim CS), ampak on ni navajen vsak vikend pozimi it smučat 200 km stran, pa par vikendov na morje, pa ... In tukaj se zgodba mal podre. Spet: ne, da se ne da, ampak dokler ljudje ne bodo znalo ovrednotit in cenit nedenarnih mrednosti MaaS, ne bo uspeha.