Zadnjemu, ki ga čaka menjava evaporatorja:
Resen problem zadnjih dveh desetletletij je nekavaliteten (recikliran) aluminij, ki je postal popularen konec 90ih. Tako se še vedno najde avte iz tistih let, ki nimajo nobenih težav, in jim klima dela že 20 let (BMW, Peugeot) in takšne, ki po kakšnih 10ih letih začnejo zajebavati s puščanjem cseh cevi in posledično prazno klimo (Scenic in Sharan), če naštejem le hudo nestrokovne izkušnje familije in sodelavcev.
In ko se to enkrat začne potrebuješ predvsem človeka, ki ni len (se mu da najti napako in ne samo zamenjati cele klime - najhuje je, da šalabajzerji še na račun ne napišejo kataloških številk in ker seveda menjajo dele postopoma, čez nekaj let sploh nihče ne ve več, kaj od klima cevi je bilo že zamenjano in kaj ne) in ki ni neizobražen (sam nisem mehanik, ampak menda je treba tudi barvilo v plin znati dodajati, da ne delaš škode), ker obstaja tudi piskač, ki ti piska, ko zazna plin (na Amazonu poišči R134a beeper). Ampak zanj ni slišalo vsaj 80% "klimašev" in ene 95% serviserjev.
S piskačem se da tako (z nekaj sreče) lažje, brez ugibanja in jebanja z barvilom na hitro najti, kje iz sistema pušča plin (če ga najdeš v kabini, bi bil res lahko uparjalnik v armaturni plošči), če pušča pri odbijaču je fuč hladilnik klime, če kje pod havbo pa morda najdeš točno cev, ki je fuč.
Spet, z nekaj sreče niso fuč kar vsi alu deli ampak samo določen in menjaš samo tistega.