Zadeva je tak praktična kot ugodno telefoniranje v telefonskih govorilnicah.
Komentar v skladu s tvojim nickom.
Lej, če živiš v zabačeni vasi v Sloveniji, potem tam tudi telefonske govorilnice ni bilo.
Ko bodo enkrat stvari prišle tako daleč tudi v Sloveniji V MESTIH, da te bo najem parkirišča za avto stal 500 EUR mesečno, pa še davke boš plačeval, potem bo tudi pbutec ugotovil, da je ta zadeva kar praktična.
V zelo veliko mestih v tujini veliko meščanov nima več avtomobila, ker ga NE rabi. Ko ga rabi, pa zadevo reši z najemom ali pa car sharingom. Seveda je pa POGOJ ZA TO dobro delujoč javni promet in mreža car sharing/najem/taxi/Uber vozil.
Verjamem pa, da v eni zabačeni vasi v avstrijskih Alpah za devetimi jezeri in desetim manj zabačenimi vasmi, morajo imeti avte. Tam pa car sharing in tudi javni promet ni ravno zgleden.
In vendar so še vedno guže v jutranjih in popoldanskih konicah po celem Parizu....Munchnu....Augsburgu...Ingoltstadtu....itd!
Kaj meniš, kdo dela gužvo?
Ugani, koliko gužve (razen na mikrolokacijah, kot so vrtci, šole, itd.) bi bilo v Ljubljani, če bi recimo črtali dnevne migrante?
Za to se lahko zahvališ ugodnemu policentričnemu razvoju
. Če se pri nas marsikdo vozi v službo 100 in več km v eno smer, v Nemčiji ni nič nenavadnega tudi 200km v eno smer.