Jaz sem bila ful srečna, da delam samo s firmami z nakazili preko TRR, da mi treba imeti tega hudiča, ker samo da sem tukaj brala, ka imate za ene probleme, mi je slabo ratal...
In seveda, karma me je po betici. Me kliče stric, ki je star preko 70 let, pa me neko firmo še, da je treba davčno blagajno zrihtat. da je včeri internet dobil (do sedaj ga pač ni rabil) in da ima vse za davčno blagajno. Tema mi je na oči prišla. Danes on to. Da že cel teden ne dela, ker ni mogel računov izdajat.
No in zdaj imam jaz vprašanja za vas. najbrž je bilo že marsikaj odgovorjenega, ampak res do sedaj nisem veliko to spremljala. Model je šel na telekom in vzel siolov internet in tablico z davčno blagajno (tisti komplet, ki imajo). sem se danes prebila čez certifikate in vse skupaj povezala. Zdaj me pa zanima glede prodajnega mesta. On ima firmo, kjer ima eno pisarno doma (kjer je firma registrirana), ena pisarna je v poslovnih prostorih. Ni pa človek terenc. vse opravi s teh dvem mest. Kaj naj izberem za prodajno mesto.
Gre se pa pantheon ali kaj aplikacijo. ker potem je treba pa še klikniti - pošlji na FURS, pa da bo sprejelo, pa da nau kej narobe. Je lahko kaka "mobilna" blagajna, pa da je vseeno, kje je. Ali mora ustvariti 2 prodajni mesti. Mislim, da znoriš...