Davčne blagajne so bedarija

igi

Guru
13. okt 2007
5.638
1.224
113
Celje
Citat:
Uporabnik Alex pravi:
Citat:
Uporabnik igi pravi:
Citat:
Uporabnik Alex pravi:
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
JA, imata prav, kopiram iz financ =>

Kdo potrdi račun, če gotovino prejme poštar?

Bralec, ki ima spletno trgovino, navaja konkreten primer: »Prek spletne trgovine sprejmemo naročilo. Blago pošljemo kupcu z odkupnino. Kupec je lahko pravna oseba, zavezanec za DDV ali pa ne, ali fizična oseba. V vseh primerih mi izdamo račun, ki ga pošljemo v paketu skupaj z blagom. Pošta Slovenije ali GLS blago dostavi našemu kupcu. Kupec prinašalcu, torej Pošti ali GLS, pri prevzemu pošiljke plača blago z gotovino. Ta denar nam potem Pošta ali GLS nakaže na naš transakcijski račun. Kdo v tem primeru davčno potrdi račun?«

Furs: Račun potrdi podjetje, ki ga je izdalo

V takem primeru, torej ko prodajalec pošlje kupcu izdelke po pošti za plačilo po povzetju z gotovino, bo račun davčno potrdil izdajatelj računa, pojasnjujejo na Fursu. Davčno je treba potrditi račun, ki ga kupec plača z gotovino. Torej je to račun, ki ga izda podjetje, ki prodaja prek spleta. Ker je kupec poštarju plačal z gotovino, Pošta pa znesek kupnine nakaže na transakcijski račun podjetja, ki je izdelek prodalo, gre po pojasnilih Fursa za gotovinsko poslovanje. Torej to ni neposredno nakazilo na transakcijski račun. Kot gotovinsko plačilo se šteje tudi plačilo po poštni nakaznici, pravijo na Fursu.

Dobro, tole razumem. Kakšno povezavo pa ima tole z davčno blagajno mi pa ni jasno. Namreč, za tako plačilo ne izdajam gotovinskega računa - paragona, ampak izdam "virmanski" račun in nato označim, da je bilo (gotovinsko) plačilo nakazano na TRR. Torej, stranka dobi račun na A4 formatu, brez ZOI, EOR in QR kode. Kje je tukaj davčno potrjevanje?
redface-1.gif
Kje imaš problem?

Imaš dve opciji.
1. Izdaš VP račun, označiš plačilo z gotovino dobis zoi in eor sprintaš in priložiš pošiljki.
2. Označiš odlok plačila (seveda številčenje mora biti v skladu s predpisom potem na vseh računih)in ko dobiš denar od pošte spremeniš način plačila in ga davčno potrdiš. Od prejema gatovine mislim da imaš 14 dni časa za to.

Seveda imam problem, čudi me, da ga ti ne vidiš.
Verjetno veš, da je potrebno vsak dan sproti zaključiti blagajno in nakazati gotovinski izkupiček na TRR. Prav zato imamo IS v katerem so ločeni paragoni - blagajna in računi (fakture), ki imajo rok plačila in so plačani tam enkrat - sledljivo.
Ko torej nekaj prodam po netu ne izdam paragona, saj tisti trenutek nisem dobil ničesar v blagajno in mi stanje konec dneva zato štima.
Izdam fakturo, ki bo plačana v nekaj dneh, ko mi GLS prenakaže pobran denar na TRR. Tako je do sedaj vse štimalo.
Mislim, da tvoji nasveti o stalnih popravkih niso ustrezni, saj je bistvo davčnih blagajn prav to, da popravki niso dovoljeni oz. omejeni na minimum.

Ne bom rekel, da vem vse, vem pa kar nekaj o teh zadevah... Kakšna specifika mi sigurno ni poznana. Če te bo zanimalo kaj konkretnega lahko povprašam še koga, ki ve več od mene. Jutri zaženemo v fiskalizacijo sistem s cca. 130 "oznakami elektronskih naprav", kakšnih 15 "oznakami poslovnega prostora", za količino krogov številčenja bi moral prešteti po internem aktu, ampak jih je toliko, da raje ne bom... Zato neko malenkost vem. Drugo potrebno so povedali davčni svetovalci, kakšno bodo sigurno rekli še revizorji...

Zato boš za začetek moral ločiti tvoj paragon (verjetno misliš na maloprodajno blagajno) in moj VP račun (v mislih sem imel "veleprodajni račun" oziroma račun z odlogom plačila.)
In ob prodaji preko spleta (dostava recimo GLS) ti verjetno ne boš izdajal "paragona" ker gotovine ne boš dobil tisti dan in ti zaključki ne bodo štimali. Boš pa izdal "račun z odlogom plačila".ki ga boš poslal v potrditev.
Popravki seveda niso dovoljeni oziromo morajo biti sledljivi. Ti kot izdajatelj računa z odloženim plačilom ne moreš vedno predvideti, kaj bo naredila stranka, ki si ji dal recimo 30 dnevni odlok. Lahko ti uleti čez 15 dni z gotovino. In v takšnem primeru se račun davčno potrdi. Recimo v zadnjem Iksu še posebej pišejo o tem, kako tak račun ne smeš recimo stornirati in zaradi dobljene gotovine narediti "paragonca". Potrebno je fiskalizirati OBSTOJEČI račun.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.712
395
83
Kras
www.mtl.si
Eno vprašanje za strokovnjake, ki imate to v malem prstu.
Po novem moram obesit neko obvestilo, da mora stranka obvezno vzeti račun, blablabla.
Kam naj to obesim, če delam na terenu pri stranki. Nimam pa nobene opreme, samo računalnik. A na avto? Naj si napopam A4 format papir na prsi
grin1.gif
?
Ali bo dovolj, če na zadnjo stran knjige vezanih računov (ne bom še šel na online poslovanje)? Ali naj zadevo lepo sprintam, dam oblečt v plastično folijo in jo potem stranki preden ji dam račun v roke, lepo pomolim pred obraz.
grims-1.gif

Pa še vprašanje: kaj naj s tujci naredim: a moram imeti to tablo v vseh jezikih, v katerih imam stranke?
confused-1.gif


Jeeeeej, bravo za faking birokracijo
stupid-1.gif
Kazen za to se mi pa zdi, da se meri v tisoč EUR-ih. Bruhat grem.

Zraven se mi pa tisti, ki na črno delajo, smejijo v obraz, ker nimajo nobenih težav.
zmaga.gif
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.180
3.641
113
Marlbor
A je to obvestilo res obvezno?

Edit: pa res je, nalepiti na elektronsko napravo za izdajo računa ali na vidno mesto poslovnega prostora, pa še barvni tisk mora biti :p
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.850
2.140
113
Obvestilo je obvezno, lahko pa imaš format A7, v kolikor imaš premični poslovni prostor, drugače pa vsaj A5.
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.850
2.140
113
Fizične oblike računa v predpisih ne najdem. Nikjer ni izrecno navedeno, da mora biti na papirju.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.180
3.641
113
Marlbor
To obvestilo meni zgleda kot reklama ... tak da zgleda malo tipajo teren, da bodo v prihodnje lahko uvedli obvezno brezplačno oglaševanje.
 

morosito

Zelenc'
16. dec 2015
1
0
1
Koper
že nekaj časa berem ta 3d sam se nisem nikoli registriral...
za plačilo po povzetju je ena enostavna rešitev ki mi je pošta slo ponudila (ni uradno samo bo to tudi se pojavilo v spletni aplikaciji): je da po novem se bodo paketi pošiljali direktno na pošto oz poštno številko kupca nato bo kupec obveščen z listkom (po želji paket bo ostal na pošti medtem pa kupec obveščen za plačilo) in nato bo opravil plačilo na pošti in tam dvignil paket.

Jaz drugače račun ne dam nikoli v paket (v paket dam samo dostavni obrazec ki prikazuje nakup na spletni strani). stranka prejme račun preko email-a na dan ko se opravi plačilo oz ko se prikaže na trr.

jaz pa sigurno ne mislim se igrat z temi računi ker mesečno od recimo 20 paketov ki pošljem mi se 3,4 vrnejo nazaj ker se stranka premisli pa noče dvignit (pa ful svinjsko ker si ti delaš stroške...brezveze in ker jih 100x obvestiš nimajo "jajca" ti povedat "ne bom dvignil/a") in pol jaz bom visel 15 dni v luftu z izdanim potrjenim računom....niti mrtev....

v ita je plačilo po povzetju luksuz saj trgovci iščejo 10% vrednosti in zelo redko kdo izbere ta način plačila. tu pa pri nas je kot nek "must have" če ne, nisi resen podjetnik oz ti ne zaupajo. ful pa zaupajo plačevat za nepotrjene kitajske ali kopije izdelkov ki pridejo iz druge strani globusa pa tam je kao vse varno....ne vem...
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.452
113
Še eno vprašanje... tisti ki bomo do 2017 še naprej uporabljali VKR in bomo v zakonsko predpisanem roku vnašali in davčno potrjevali te račune preko Mini blagajne, a tudi mi moramo sprejeti kakršne koli interne akte o poslovnih prostorih in napravah? LP
 

jurek1973

Guru
3. sep 2007
4.164
1.139
113
Seveda, enako kot vsi odtali "gotovinci".
Pri tebi je samo način poročanja malo drugačen (z zakasnitvijo).
Vse ostalo je enako.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.452
113
Ok štekam, glede na to da gre v tem primeru za delo na terenu in je poslovni prostor v Mini blagajni opredeljen kot »C« posamezna elektronska naprava za izdajo računov, si naj oznako poslovnega prostora v internem aktu kar izmislim? Npr. P1? Kaj pa naj dodam pod elektronsko napravo če je nimam, če se bo izdajalo zgolj preko VKR? A to pustim kar MB (privzeto mini blagajno ki je notri dodana)?
smile-1.gif
LP
 

Perica

Pripravnik
13. okt 2007
438
1
18
Evo pimer:


Oznaka poslovnega prostora –enote Oznaka blagajni ške listine Način dodeljevanja številk računov
DE1 -(delavnica) - VKR - 1 do n
PS1 - Premična stojnica - VKR - 1 do n
 
Nazadnje urejeno:

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.712
395
83
Kras
www.mtl.si
Vprašanje: a vam dela Mini blagajna? Hočem noter uredit formalnosti (certifikat že imam), pa kar nekaj crkuje, me niti noče spustiti noter,, itd. Sem hotel registrirat certifikat ali kaj je že potrebno narediti in mi ob registraciji in zahtevi za geslo ne spusti naprej, češ da je geslo napačno, a prijavil sem se z njim noter par sekund nazaj...
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Prejšnji teden je še normalno delala...

Mimogrede, rabiš poseben certifikat, ki ga naročiš na edavki.
 

titov

Fizikalc
12. jun 2008
7.544
1
38
Sem probal, enako v IE11 in deluje zadeva. Samo meni odpre takšno okno za geslo:
2354801-geslocert2.PNG
 

Priponke

  • 2354801-geslocert2.PNG
    2354801-geslocert2.PNG
    12,5 KB · Ogledi: 296