Dacia Jogger

tony

Guru
23. jul 2007
9.957
1.650
113
Če jim pa plačujejo "peanuts" in gre vsak raje na svoje. Ali pa dela popoldne doma, na šihtu da pa možgane na pašo...

Poznam s.p. avtoelektrikarja, ki je znan od blizu in daleč. In ko je v bližini neka veriga avtoservisev odprla uradni servis znamke Ž, ga je za delo klical njegov direktor. O plači se po telefonu ni hotel pogovarjati.

In s.p. pride osebno na razgovor, in ponudijo mu povprečno plačo... Vprašal jih je, če mislijo na teden ali kako? Ni dobil odgovora...
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
5.025
1.084
113
Če jim pa plačujejo "peanuts" in gre vsak raje na svoje. Ali pa dela popoldne doma, na šihtu da pa možgane na pašo...

Poznam s.p. avtoelektrikarja, ki je znan od blizu in daleč. In ko je v bližini neka veriga avtoservisev odprla uradni servis znamke Ž, ga je za delo klical njegov direktor. O plači se po telefonu ni hotel pogovarjati.

In s.p. pride osebno na razgovor, in ponudijo mu povprečno plačo... Vprašal jih je, če mislijo na teden ali kako? Ni dobil odgovora...

Tako je pri nas ja. Do konca garancije samo zataskavanje, barvanje / megljenje situacije... Po poteku garancije pa vsi pametni kaj in zakaj se je pokvarilo etc. Kolega s prstani je dobesedno popizdu na servisu, sem prav uzival kako jih je verbalno 'krivil' (sem sel zraven), samo na koncu ni dosegel nic. Ne mores ti prot njim... Edin da jih odjebes in grem drugam, z dezja pod kap...
 
  • Všeč mi je
Reactions: brane_new

brane_new

Guru
10. feb 2008
17.578
2.640
113
Če jim pa plačujejo "peanuts" in gre vsak raje na svoje. Ali pa dela popoldne doma, na šihtu da pa možgane na pašo...

Poznam s.p. avtoelektrikarja, ki je znan od blizu in daleč. In ko je v bližini neka veriga avtoservisev odprla uradni servis znamke Ž, ga je za delo klical njegov direktor. O plači se po telefonu ni hotel pogovarjati.

In s.p. pride osebno na razgovor, in ponudijo mu povprečno plačo... Vprašal jih je, če mislijo na teden ali kako? Ni dobil odgovora...
Ta direktor že ve kako se dela privat ali biti pri nekom zaposlen! :)
 

damo

Majstr
4. sep 2007
1.041
158
63
V mnogo primerih naši servisi resnično nimajo pojma, medtem, ko se jim v tuijini že nekaj svita. Mogoče igra kakšno vlogo tudi večje število avtov, ki jih obravnavajo.

Jaz sem imel dosti zafrkancije, ker mi v mrazu ni delal tempomat. Na servisu so okoli tempomata menjali vse po spisku (od ročke do radarja) po navodilih uvoznika. Na koncu po neskončnem zapravljanju mojega in njihovega časa so ugotovili, da avto ob zagonu zazna prevelik padec napetosti in zato onemogoči tempomat. Menjava akuja je odpravila težavo.

Če bi prej šel googlat in brat nemške forume bi vedel, da je prevelika preobčutljivost na padec napetosti klasična težava, ki se pojavlja praktično vsem lastnikom v obliki nedelovanja tempomata. In težavo reši samo menjava akuja, za kar so nemški servisi vedeli naši pa pač ne.
Tako težavo imam sedaj jaz z tempomatom. Tud sumim akumulator. Star je 6 let.