Dacia Jogger

tony

Guru
23. jul 2007
9.959
1.652
113
Če jim pa plačujejo "peanuts" in gre vsak raje na svoje. Ali pa dela popoldne doma, na šihtu da pa možgane na pašo...

Poznam s.p. avtoelektrikarja, ki je znan od blizu in daleč. In ko je v bližini neka veriga avtoservisev odprla uradni servis znamke Ž, ga je za delo klical njegov direktor. O plači se po telefonu ni hotel pogovarjati.

In s.p. pride osebno na razgovor, in ponudijo mu povprečno plačo... Vprašal jih je, če mislijo na teden ali kako? Ni dobil odgovora...
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
5.031
1.086
113
Če jim pa plačujejo "peanuts" in gre vsak raje na svoje. Ali pa dela popoldne doma, na šihtu da pa možgane na pašo...

Poznam s.p. avtoelektrikarja, ki je znan od blizu in daleč. In ko je v bližini neka veriga avtoservisev odprla uradni servis znamke Ž, ga je za delo klical njegov direktor. O plači se po telefonu ni hotel pogovarjati.

In s.p. pride osebno na razgovor, in ponudijo mu povprečno plačo... Vprašal jih je, če mislijo na teden ali kako? Ni dobil odgovora...

Tako je pri nas ja. Do konca garancije samo zataskavanje, barvanje / megljenje situacije... Po poteku garancije pa vsi pametni kaj in zakaj se je pokvarilo etc. Kolega s prstani je dobesedno popizdu na servisu, sem prav uzival kako jih je verbalno 'krivil' (sem sel zraven), samo na koncu ni dosegel nic. Ne mores ti prot njim... Edin da jih odjebes in grem drugam, z dezja pod kap...
 
  • Všeč mi je
Reactions: brane_new

brane_new

Guru
10. feb 2008
17.593
2.644
113
Če jim pa plačujejo "peanuts" in gre vsak raje na svoje. Ali pa dela popoldne doma, na šihtu da pa možgane na pašo...

Poznam s.p. avtoelektrikarja, ki je znan od blizu in daleč. In ko je v bližini neka veriga avtoservisev odprla uradni servis znamke Ž, ga je za delo klical njegov direktor. O plači se po telefonu ni hotel pogovarjati.

In s.p. pride osebno na razgovor, in ponudijo mu povprečno plačo... Vprašal jih je, če mislijo na teden ali kako? Ni dobil odgovora...
Ta direktor že ve kako se dela privat ali biti pri nekom zaposlen! :)
 

damo

Majstr
4. sep 2007
1.044
158
63
V mnogo primerih naši servisi resnično nimajo pojma, medtem, ko se jim v tuijini že nekaj svita. Mogoče igra kakšno vlogo tudi večje število avtov, ki jih obravnavajo.

Jaz sem imel dosti zafrkancije, ker mi v mrazu ni delal tempomat. Na servisu so okoli tempomata menjali vse po spisku (od ročke do radarja) po navodilih uvoznika. Na koncu po neskončnem zapravljanju mojega in njihovega časa so ugotovili, da avto ob zagonu zazna prevelik padec napetosti in zato onemogoči tempomat. Menjava akuja je odpravila težavo.

Če bi prej šel googlat in brat nemške forume bi vedel, da je prevelika preobčutljivost na padec napetosti klasična težava, ki se pojavlja praktično vsem lastnikom v obliki nedelovanja tempomata. In težavo reši samo menjava akuja, za kar so nemški servisi vedeli naši pa pač ne.
Tako težavo imam sedaj jaz z tempomatom. Tud sumim akumulator. Star je 6 let.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.827
6.781
113
Aku je v bistvu še vedno dober, avto je bedast oz. ima slabo napisan softver.

Pri meni je začelo srat, ko je bil avto star 4 mesece (torej dobesedno nov) in je bil prvi resen mraz. Pingponganje s servisom je trajalo naslednji dve zimi, da so ugotovili vzrok in menjali aku. Zadnje leto pozimi spet serje, res pa se tudi nič ne vozim. Se ne sekiram.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

Daniel

Guru
21. dec 2007
6.449
4.296
113
Te fore smo tudi sami doživeli na reno servisu. Dokler je bil avto v garanciji in je občasno zmetal ven vse možne napake so napake brisali, ko je bil izven garancije pa so čudežno ugotovili, da bi bilo dobro menjati injektorje. Strošek nekje 2000 eur, problemi pa so se začeli že pri 18k KM. No malo pred 200k je zadeva prišla tako daleč (po tem, ko smo 2x ostali na avtocesti), da smo sami menjali vse injektorje in od takrat je avto kot prerojen. Seveda na naš strošek.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

sad

Guru
24. avg 2007
21.649
10.312
113
Tako je pri nas ja. Do konca garancije samo zataskavanje, barvanje / megljenje situacije... Po poteku garancije pa vsi pametni kaj in zakaj se je pokvarilo etc. Kolega s prstani je dobesedno popizdu na servisu, sem prav uzival kako jih je verbalno 'krivil' (sem sel zraven), samo na koncu ni dosegel nic. Ne mores ti prot njim... Edin da jih odjebes in grem drugam, z dezja pod kap...
Tukaj je treba vestno zbirati delovne naloge in seveda ob vsakem obisku servisa zahtevati delovni nalog, ker ga velikokrat nočejo dati, češ je pod garancijo. Potem jim pa po poteku garancije fukneš kup kopij delovnih nalogov v glavo in naj zrihtajo.
Če ne pa lepo odvetnika pokličeš in bo zrihtano. Pa lepo zgodbico s kopijami delovnih nalogov po spletu razširiš, lepo še v medije daš in to je to.
So kolega hoteli na to foro odpravit, ko je garancija potekla. Ko jim je vrgel kup delovnih nalogov na mizo, je vodja servisa uvidel, da se ni vredno več budale delat.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji in Gamero

damo

Majstr
4. sep 2007
1.044
158
63
Tukaj je treba vestno zbirati delovne naloge in seveda ob vsakem obisku servisa zahtevati delovni nalog, ker ga velikokrat nočejo dati, češ je pod garancijo. Potem jim pa po poteku garancije fukneš kup kopij delovnih nalogov v glavo in naj zrihtajo.
Če ne pa lepo odvetnika pokličeš in bo zrihtano. Pa lepo zgodbico s kopijami delovnih nalogov po spletu razširiš, lepo še v medije daš in to je to.
So kolega hoteli na to foro odpravit, ko je garancija potekla. Ko jim je vrgel kup delovnih nalogov na mizo, je vodja servisa uvidel, da se ni vredno več budale delat.
ja, ko ne dobiš nobenega delovnega naloga. Vsaj pri Škodi ne. So mi menjali mašino v garanciji, pa na koncu vprašam za kak papir, kopijo delovnega naloga ali podobno - so rekli, da je vse v (vag-ovi) digitalni servisni knjigi. Mislim, saj na servisu so bili vedno korektni, sam jebeš tako transparentnost. Sem si rekel, da nikdar več ne kupim avta, ki bo še v garanciji.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.649
10.312
113
Torej če prav razumem prideš na servis, jim daš ključe in avto in greš? Hm.
Kar sem jaz vozil na pooblaščenca sem dobil nalog in na njem označene vse morebitne poškodbe vozila :).
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.959
1.652
113
No, to je precej podobno kot ko na zavarovalnico (pa nima veze, na polico povzročitelja ali na svoj kasko) daš na uradnem servisu ličarju popraviti avto - specifikacijo del skrivajo kot kača noge. Mislim, da so mi na dveh različnih servisih na koncu dali kup papirjev podpisati - nato so mi jih pa nazaj vzeli... :cheer: Jasno, vse to seveda zato, ker mutijo ko zmaji in seveda goljufajo zavarovalnice kolikor se le da. (Na bolje gre le počasi, zadnje čase v aplikaciji zavarovalnice po novem dobiš vsaj obvestilo, koliko je zavarovalnicaiz kaska za popravilo plačala... No, specifikacije del še vedno ni zraven...)
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.901
10.109
113
MB
Te fore smo tudi sami doživeli na reno servisu. Dokler je bil avto v garanciji in je občasno zmetal ven vse možne napake so napake brisali, ko je bil izven garancije pa so čudežno ugotovili, da bi bilo dobro menjati injektorje. Strošek nekje 2000 eur, problemi pa so se začeli že pri 18k KM. No malo pred 200k je zadeva prišla tako daleč (po tem, ko smo 2x ostali na avtocesti), da smo sami menjali vse injektorje in od takrat je avto kot prerojen. Seveda na naš strošek.
tega nikoli nisem razumel, saj pa garancijsko popravilo ni njihov strošek, ampak dodaten biznis, torej ne rabijo dela?
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
5.031
1.086
113
Tukaj je treba vestno zbirati delovne naloge in seveda ob vsakem obisku servisa zahtevati delovni nalog, ker ga velikokrat nočejo dati, češ je pod garancijo. Potem jim pa po poteku garancije fukneš kup kopij delovnih nalogov v glavo in naj zrihtajo.
Če ne pa lepo odvetnika pokličeš in bo zrihtano. Pa lepo zgodbico s kopijami delovnih nalogov po spletu razširiš, lepo še v medije daš in to je to.
So kolega hoteli na to foro odpravit, ko je garancija potekla. Ko jim je vrgel kup delovnih nalogov na mizo, je vodja servisa uvidel, da se ni vredno več budale delat.

Jah, prosla baka s kolacima... Je pa sel z dezja pod kap (iz Gospodarja prstanov je postal Čapac).
 
  • Všeč mi je
Reactions: Marxon

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.685
5.282
113
tega nikoli nisem razumel, saj pa garancijsko popravilo ni njihov strošek, ampak dodaten biznis, torej ne rabijo dela?
Si prepričan, da je tako? Da za garancijsko popravilo izstavi pooblaščen servis masten račun uvozniku po cenikih in normativih kot jih uvoznik sam reklamira in uvoznik to plača brez da pisne ... Ne poznam, ampak dvomim. Po mojem mora del stroška prevzeti tudi servis in to ni tak biznis kot je tisto, kar plača stranka sama.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony