Nekaj branja o tem si lahko preberete
tukaj Niso več najbolj novi podatki, ampak za neko splošno sliko so. Easistent je danes praktično v večini OŠ in predstavlja njihov glavni informacijski sistem, saj je nadomesti lredovlanico, dnevnik, pripravo izkazov, matične liste v šoli, ipd... Ob tem omogoča enostavno komunikacijo s starši, učitelji, ipd s pomočjo svojega vmesnika. En klik in dobi celo razred sporočilo, vsi starši, določen verzije omogočajo sporočilo na e-mail in hkrati še SMS na telefon. Za tiste starše, ki se odločijo za plačljiv paket je tukaj še funkcija avtomatskega obveščanja o ocenah, pa o napovedanih spraševanjih in podobno.
Za učitelje v šoli naprimer ima poleg urnika še vodenje drugih šolskih obveznosti, dodatnih ur, nadomeščanj, konferenc....v glavnem ni da ni in dejansko za šolo in delo z učenci predstavlja to, kar za neko firmo predstavlja CRM v firmi ali pa še boljše en resen informacijski sistem v firmi. Osebno pozdravljam takšno aplikacijo kot je ta, čeprav mora njeno uporabo plačati tudi šola. Kolikor vidim iz izkušenj je resnično olajšala delo v šoli, spremljanje dela otrok, komunikacijo s starši....
Tisti, ki kaj več delate v resnih firmah veste kakšna je problematika z raznimi bazami podatkov o fizičnih osebah (maili, osebna imena staršev in otrok, telefonske številke) in varovanje le-teh. Kako bi se naj to vodilo, kako se določajo dostopi do takšnih baz...v šoli s toliko različnimi učitelji, take stvari ne bi ravno delovale in bi bilo 1000 nekih težav.
Drugo vprašanje pa je zakaj je ministrstvo sploh pričelo delati z zunanjimi providerji in zakaj niso šli sami v razvoj pogodbnega sistema. Ni treba veliko razmišljat, da je pač moral nekdo nekaj zaslužit in se je naredilo kot se je. Letni promet teh od easistenta je recimo blizu 4 mio EUR.