I
Izbrisan uporabnik #488
Evo, ko se je nekdo še pred časom šalil, da vozim Clia.
Pa se je zgodilo in prišel je k hiši novi Clio IV in sicer zamenjal GM Corso 1.2.
Ko sem omenil, da sem iz alter foruma, so me odslovili, ker da v ponudbi za ta model nimajo V8 twin turbo motorja.
Sem potem pojasnil, da bom le občasno vozil in so potem dali bencinarja 1.2 (brez turbo in ostalih kvarljivih zadev). Se je raje vzela boljša oprema. Glede na letno prevožene kilometre (okoli 8000km) je to kar v redu izbira, servisni interval na 30.000km.
Prvi vtisi. Vizualno zelo soliden, k sreči nima nobene podobnosti z dosedanjo clio družino. Sedeži udobni, dober oprijem na strani, veliko opreme serijsko. Navigacijo sem posodobil na Q2/2012 (cela Evropa Nav'N Go), prostoročno telefoniranje, vse dela, le imenika mi ne potegne (Nokia E71). Mogoče bodo s kakšnim updejtom rešili. Zanimivo, da niso uspeli naložiti slo. menija in vodenja, no tudi to se bo rešilo. Plastika in materiali, tak pač je to, čričkof ni, verjetno pa bo magnet za prah.
Prtljažnik večji kot pri GM Corsi, mogoče ne tako globok, rezervna guma je normalna pod avtom.
Agregat povsem normalno deluje, lahko spelješ iz garaže, mogoče malo bolj prožen kot pri Corsi, ima tempomat.
Računalnik na cockpitu opozarja, kdaj je treba menjati, malo nadležno, bomo videli kako se to izklopi. Dnevne luči ima LED.
Cenovno je dobrih 10 jurjev, dobiš pa kar veliko, kovinska barva (ABS in ostalo itak serijsko). V tej ceni tudi 4 zimske gume.
Bomo videli kakšen po bo 10. letih uporabe in če se bom z mehanikom začel tikati.
Havbe pa še nisem odprl
Pa se je zgodilo in prišel je k hiši novi Clio IV in sicer zamenjal GM Corso 1.2.
Ko sem omenil, da sem iz alter foruma, so me odslovili, ker da v ponudbi za ta model nimajo V8 twin turbo motorja.
Sem potem pojasnil, da bom le občasno vozil in so potem dali bencinarja 1.2 (brez turbo in ostalih kvarljivih zadev). Se je raje vzela boljša oprema. Glede na letno prevožene kilometre (okoli 8000km) je to kar v redu izbira, servisni interval na 30.000km.
Prvi vtisi. Vizualno zelo soliden, k sreči nima nobene podobnosti z dosedanjo clio družino. Sedeži udobni, dober oprijem na strani, veliko opreme serijsko. Navigacijo sem posodobil na Q2/2012 (cela Evropa Nav'N Go), prostoročno telefoniranje, vse dela, le imenika mi ne potegne (Nokia E71). Mogoče bodo s kakšnim updejtom rešili. Zanimivo, da niso uspeli naložiti slo. menija in vodenja, no tudi to se bo rešilo. Plastika in materiali, tak pač je to, čričkof ni, verjetno pa bo magnet za prah.
Prtljažnik večji kot pri GM Corsi, mogoče ne tako globok, rezervna guma je normalna pod avtom.
Agregat povsem normalno deluje, lahko spelješ iz garaže, mogoče malo bolj prožen kot pri Corsi, ima tempomat.
Računalnik na cockpitu opozarja, kdaj je treba menjati, malo nadležno, bomo videli kako se to izklopi. Dnevne luči ima LED.
Cenovno je dobrih 10 jurjev, dobiš pa kar veliko, kovinska barva (ABS in ostalo itak serijsko). V tej ceni tudi 4 zimske gume.
Bomo videli kakšen po bo 10. letih uporabe in če se bom z mehanikom začel tikati.
Havbe pa še nisem odprl