Citroen DS5

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
avtomatski je v tem smislu da imaš še vedno samo gas in bremzo, ampak delovanje je pa bolj podobno ročnemu kot avtomatiku
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.068
11.168
113
ni ročni, še vedno je avtomatski, ker ti nič ne delaš in dela avtomatika. ampak avtomatikov je cela paleta po novem, od klasike s planetnimi zobniki, DSG z dvojno sklopko, robotiziran klasični H, CVT,sekvenčni pa še kakšen. In to je vse avtomatik, ampak tehnično pa vsak drugačen, Mož ima vseeno samo D, gas in bremzo. Štekaš zdaj?
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Pozabil si omenit, da tale francoski robotiziran ročni menjalnik cuka pri prestavljanju v mestni vožnji kot kak voznik začetnik. No, s to razliko, da se začetniki popravijo, tole skrpucalo pa ne.
hysterical-1.gif
 

sylver

Fizikalc
21. okt 2008
3.338
27
48
Izola, Ljubljana
Sedaj sem klical na Citroen in so mi povedali naslednje.

Da tale DS5 v kombinaciji Hybrid & Dizel je tako - imaš tisti gumbek na sredini konzole zraven menjalnika, na volanu pa imaš na levi in desni strani menjalnik (ročni kao). Sicer pa je to avtomatski menjalnik, saj nimaš sklopke.

Tako da si bom razlagal, da to je avtomatski menjalnik + ročni menjalnik na volanu, me pa res zanima, kako zgleda tole cukanje medtem, ko samodejno prestavlja (mogu bom na kako testno vožnjo)
smile-1.gif


Drugače pa mi je zatrdil, da je možno na Hybrid vozit nekje do 5 km v mestni vožnji, potem se pa akumulator sprazni in se samodejno preklopi na gorivo. Hkrati se Hybrid polni ko pelješ po klancu dol ali zaviraš in ko se ponovno napolni do določene točke, se samodejno prešalta na Hybrid in tako se zgodba ponavalja.

Me pa v praksi zanima, koliko hitro se polni tale Hybrid v mestni vožnji...to pa dvomim, da kdo že ve. Bo treba še malo počakat
smile-1.gif


Hvala.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.068
11.168
113
v mestni se polni bolj malo oziroma zastonj kosila ni, ampak ker je dosti zaviranja nekaj energije že spravi nazaj..na AC boš pa lepo kr dizalico kuril. Drugače so to vse AT menjalnik z možnostjo ročnega prestavljanja (ročice na menjalniku)ki pa se nikoli ne uporabljajo vsaj pri teh avtomobilih.---športniki oz superšportniki so druga zgodba.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Naj ne filozofira. Zmeni naj se za testno vožnjo, po možnosti za kak dan in sam vidi, če mu ta robotiziran ročni menjalnik sploh ugaja.
Nekateri ga namreč ne marajo.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.384
1.248
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik sylver pravi:
Sedaj sem klical na Citroen in so mi povedali naslednje.

Da tale DS5 v kombinaciji Hybrid & Dizel je tako - imaš tisti gumbek na sredini konzole zraven menjalnika, na volanu pa imaš na levi in desni strani menjalnik (ročni kao). Sicer pa je to avtomatski menjalnik, saj nimaš sklopke.

Tako da si bom razlagal, da to je avtomatski menjalnik + ročni menjalnik na volanu, me pa res zanima, kako zgleda tole cukanje medtem, ko samodejno prestavlja (mogu bom na kako testno vožnjo)
smile-1.gif

Daj napiši še kje so ti to razložili, d ajih še jaz pokličem. Ker to je pa bebavost, da ji ni primere.
In menjalnika nimaš ne na volanu ne na sredinski konzoli. Tam so le ročice za prestavljanje.

In še enkrat: menjalnik je klasičen ročni menjalnik, le da ga namesto voznika upravlja računalnik - s pomočjo hidravlike stiska sklopko in prestavlja. In to počne izjemno slabo, kot popoln začetnik, ne le v mestu. Ko na AC da iz 5 v 6 misliš, da je odpovedal motor.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.384
1.248
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Če bi na uradno citroenovo stran pogledal bi videl, da nima avtomatskega ampak robotiziranega mehanskega.

Robotiziran ročni.
Tudi klasičen avtomatik je mehanski menjalnik. Nekateri imajo tudi sklopko, recimo ... Vsi sedaj uporbaljani tipi menjalnikov so v resnici mehanski. CVT, DSG, prava sekvenca. klasičen avtomatik, robotiziran ročni, planetni ... Vsi so mehanski, z zobniki ipd ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.384
1.248
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik sylver pravi:Drugače pa mi je zatrdil, da je možno na Hybrid vozit nekje do 5 km v mestni vožnji, potem se pa akumulator sprazni in se samodejno preklopi na gorivo. Hkrati se Hybrid polni ko pelješ po klancu dol ali zaviraš in ko se ponovno napolni do določene točke, se samodejno prešalta na Hybrid in tako se zgodba ponavalja.

Me pa v praksi zanima, koliko hitro se polni tale Hybrid v mestni vožnji...to pa dvomim, da kdo že ve. Bo treba še malo počakat
smile-1.gif


Hvala.

5km?
hysterical-1.gif

Sicer pa imaš v prejšnjem AM test pežoja 3008 hybrid4, ki ima popolnoma enako tehniko, v naslednjem (v četrtek) pa test ds5 hybrid4 ...
Tako da nekateri dobro vemo, kako je s tem.

Ti povem recimo kak zgleda, ko se jaz z njim peljem v službo iz brezovice v center Lj. Predpostaviva, da je bateriji za kaki 2 tretjini, ponavadi je bilo približno tako. Takoj zjutraj 1 km do šole, dela na dizel, ker je hladen avto (zraven tudi polni baterijo), pa potem od šole tudi še nekaj časa, ko se ustaviš, se ugasne. Potem po tržaški tja do dolgega mosta (kakega 1,5 kilometra) zna laufat večinoma na elektriko, ker je enakomernih 50 na uro (če se ustaviš, pa potem spleješ, se ponavadi za par sekund prižge motor). Na dolgem mostu je ponavadi samo še za kako četrtino baterije, zato se avto večinoma noče vozit na elektriko. Tako na vsakem križišču pospešiš, potem se enakomerno par sekund voziš na štrom, ustaviš. Ko sem prišel do službe v centru, je bilo ponavadi dosti štroma, da sem se po ulici do garaže (cona 30) peljal na štrom, kakih 200 metrov recimo. Poraba na celi tej poti (skoraj okorglih 10 km) je bila (odvisno od prometa) med 5 in 6 litri ... Če štartaš s čisto polno baterijo, pod 5, če je mrzlo in je zelo prazna na začetku, 6,5 ... Tudi 2 litra razlike zna biti med porabami na isti poti.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Če bi na uradno citroenovo stran pogledal bi videl, da nima avtomatskega ampak robotiziranega mehanskega.

Robotiziran ročni.
Tudi klasičen avtomatik je mehanski menjalnik. Nekateri imajo tudi sklopko, recimo ... Vsi sedaj uporbaljani tipi menjalnikov so v resnici mehanski. CVT, DSG, prava sekvenca. klasičen avtomatik, robotiziran ročni, planetni ... Vsi so mehanski, z zobniki ipd ...

Na citroen.si pod tehničnimi podatki piše robotiziran mehanski.
smile-1.gif