Citat:
Uporabnik sylver pravi:Drugače pa mi je zatrdil, da je možno na Hybrid vozit nekje do 5 km v mestni vožnji, potem se pa akumulator sprazni in se samodejno preklopi na gorivo. Hkrati se Hybrid polni ko pelješ po klancu dol ali zaviraš in ko se ponovno napolni do določene točke, se samodejno prešalta na Hybrid in tako se zgodba ponavalja.
Me pa v praksi zanima, koliko hitro se polni tale Hybrid v mestni vožnji...to pa dvomim, da kdo že ve. Bo treba še malo počakat
Hvala.
5km?
Sicer pa imaš v prejšnjem AM test pežoja 3008 hybrid4, ki ima popolnoma enako tehniko, v naslednjem (v četrtek) pa test ds5 hybrid4 ...
Tako da nekateri dobro vemo, kako je s tem.
Ti povem recimo kak zgleda, ko se jaz z njim peljem v službo iz brezovice v center Lj. Predpostaviva, da je bateriji za kaki 2 tretjini, ponavadi je bilo približno tako. Takoj zjutraj 1 km do šole, dela na dizel, ker je hladen avto (zraven tudi polni baterijo), pa potem od šole tudi še nekaj časa, ko se ustaviš, se ugasne. Potem po tržaški tja do dolgega mosta (kakega 1,5 kilometra) zna laufat večinoma na elektriko, ker je enakomernih 50 na uro (če se ustaviš, pa potem spleješ, se ponavadi za par sekund prižge motor). Na dolgem mostu je ponavadi samo še za kako četrtino baterije, zato se avto večinoma noče vozit na elektriko. Tako na vsakem križišču pospešiš, potem se enakomerno par sekund voziš na štrom, ustaviš. Ko sem prišel do službe v centru, je bilo ponavadi dosti štroma, da sem se po ulici do garaže (cona 30) peljal na štrom, kakih 200 metrov recimo. Poraba na celi tej poti (skoraj okorglih 10 km) je bila (odvisno od prometa) med 5 in 6 litri ... Če štartaš s čisto polno baterijo, pod 5, če je mrzlo in je zelo prazna na začetku, 6,5 ... Tudi 2 litra razlike zna biti med porabami na isti poti.