Citroen DS5

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
smile-1.gif


DS4 prodajajo cca 4.000 pod ceno v ceniku, ce vzames pa testnega pa sploh
smile-1.gif
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik anker pravi:
Upam da ima hidravliko. Zgleda da bo počasi izumrla.

Potem lahko Citroen kar počasi zapre tovarne. Ne vem koliko res zvestih kupcev bo še ostalo če zaradi "ekonomistov" ubijejo edino stvar, ki jih loči od konkurence in pri čemer imajo daleč največ znanja ter izkušenj. Nikakor ne morem razumeti kupce, ki kupijo recimo C5 na fedre. Razlika v ceni je zanemarljiva, na fedrih pa ni veliko bolj trda kot hidravlična (za tiste, ki jih moti plavajoča vožnja).
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Po tem konceptu bo povzet...
citroen_ds9.jpg

Kot kaze, bo po obliki sodec, dalec pred konkurenco.
Deluje kot avto iz prihodnosti.
 

rocky9

Fizikalc
3. feb 2009
2.837
9
38
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Po tem konceptu bo povzet...
citroen_ds9.jpg

Kot kaze, bo po obliki sodec, dalec pred konkurenco.
Deluje kot avto iz prihodnosti.

Citroen je imel kar nekaj konceptov, ki so izgledali fenomenalno, ampak jih nikoli niso in verjetno niti ne bodo poslali v serijsko proizvodnjo...žal.
 

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
mmx: maska me spominja na renault safrane
smile-1.gif


mimogrede: danes si zamudil fino kosilo na gorjusi!!
smile-1.gif
 

mmx

Fizikalc
16. nov 2007
2.275
14
38
ja, dokaj spominja na strejše Renaultove študije v nos.

Ja vem, ni šlo. Pa ne da je bilo kaj drugače kot zmeraj
wink-1.gif
 

sylver

Fizikalc
21. okt 2008
3.338
27
48
Izola, Ljubljana
Imam par vprašanj glede tega Hybrid-a 4. Gledam sem kombinacijo Diezel & Hybrid4
smile-1.gif



1. Kako je z vzdrževanjem tega akumulatorja, kateri ima 37 KW? (ga je potrebno posebej obravnavat na servisu)?

2. Je ta akumulator namenjen samo zadnjemu pogonu, če sem prav videl na raznih posnetkih?

3. Ko se peljem na način ZEV (Hybrid 4) po mestu do 60km/h to pomeni, da avto ne porablja popolnoma nič goriva (torej je mestna vožnja popolnoma brezplačna)?

4. Kako dolgo pa zdrži ta akumulator v praksi (so že kje kakšni podatki - recimo poln akumulator zadošča za do 5 ur vožnje po mestu s tem, da se sproti ob zaviranju polni)?

5. Kakšna je življenska doba tega akumulatorja (recimo po 5 letih je potrebna menjava akumulatorja)?

6. Ali so redni servisi zaradi tega Hybrid-a kaj dražji in zahtevajo večje stroške servisiranja?

7. Na koliko KM se delajo redni servisi pri takih motorjih (kombinacija Diezel & Hybrid4)?


Sicer sem pa šel na testno vožnjo DS5, 160 konjev, avtomatik, Diezel, oprema So Chic
smile-1.gif


Avto je v notranjosti res kot vesoljka ladja, ampak se hitro navadiš na vse te "gumbe". Pregledost naprej in ob strani je odlična, medtem ko pa pogled nazaj (na vzvratno ogledalo) pa je slabše - ogledalo je zelo majhno in bi se mogu navadit.

Motor je zelo tih, avtomatski menjalnik deluje odlično, udobnost je zelo dobra (glede na to, da sedaj vozim Seat, kateri je bolj "trše" narave).

Avto je tudi prostoren (visok sem 188cm, tudi ko sem si nastavil sedež po svojih merah, je bilo zadaj še dovolj placa, da bi sedel nekdo moje višine). Zadaj je streha višja kot pri C5 kar je odlično, saj pri C5 nekdo, ki je take višine kot jaz, zelo težko sedi normalno brez da bi se dotikal z glavo stropa (testiral pri C5).

DS5 je višji zadaj in zato imaš od glave do stropa še kar nekaj cm
smile-1.gif


Vozi se zelo lepo, na testni vožnji ni bilo čutiti neke glasnosti pri višji hitrosti (140km/h). Kabina je očitno dobro izolirana, pa tudi večje luknje "požre" kar dobro.

Kar se cen tiče je pa tako: nobenih popustov ne bo za DS5 model, ampak imaš kot kupec novega DS5 na voljo 5 opcij dodatne opreme popolnoma brezplačno.

Primer:
- zanimam se za opremo SO CHIC
- plačam ceno, ki je predpisana za določen motor za to opremo
- na voljo imam 5 dodatnih oprem brezplačno

Recimo:
1. LI01 (Video oprema opozorilnika nenamerne menjave voznega pasu in samodejno
preklapljanje med dolgimi in zasenčenimi lučm)
2. Z0FE (Usnje Club Fauve (v izvedbi bracelet)
3. ZH67 (19-palčna aluminijasta platišča Cairns z diamantnim leskom)
4. LA04 (Dinamični smerno prilagodljivi dvofunkcijski ksenonski žarometi, naprava za
pranje žarometov, diodne dnevne luči, svetlobni vodniki ter dvobarvna maska)
5. WLNU (Nav. sistem eMyWay s kamero za vzvratno vožnjo ter senzorji spredaj in zadaj)

ali pa kaj drugega od opreme...

Tako lahko za ceno SO CHIC dobiš SPORT CHIC
smile-1.gif


To je to, škoda sicer, ker ne bodo tako radodarni z popusti kot pri C5 (ko iz 40.000 prideš na 24.000). Sicer se nikoli ne ve, kaj bo v prihodnjih mesecih, če bodo videli, da se DS5 zaradi visoke cene ne prodaja, bodo morali tudi pri DS5 omogočit popuste...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.384
1.248
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik sylver pravi:
Imam par vprašanj glede tega Hybrid-a 4. Gledam sem kombinacijo Diezel & Hybrid4
smile-1.gif




2. Je ta akumulator namenjen samo zadnjemu pogonu, če sem prav videl na raznih posnetkih?

3. Ko se peljem na način ZEV (Hybrid 4) po mestu do 60km/h to pomeni, da avto ne porablja popolnoma nič goriva (torej je mestna vožnja popolnoma brezplačna)?

4. Kako dolgo pa zdrži ta akumulator v praksi (so že kje kakšni podatki - recimo poln akumulator zadošča za do 5 ur vožnje po mestu s tem, da se sproti ob zaviranju polni)?

5. Kakšna je življenska doba tega akumulatorja (recimo po 5 letih je potrebna menjava akumulatorja)?

Motor je zelo tih, avtomatski menjalnik deluje odlično, udobnost je zelo dobra (glede na to, da sedaj vozim Seat, kateri je bolj "trše" narave).

2. Ja

3. Ja

4. Ene 2 -3 kilometre (ne ure, kilometre) maksimalno. Ampak realno manj. Skratka, ZEV način je boljkotne marktinški trik oz primeren za konce, kjer je dovioljeno le na elektriko vozit (kak strogi center mesta, recimo če bi se v Lj lahko na prešerca z električnim avtom zapeljal), ni pa to stvar da bi se vsak dan v center na štrom vozil. Za kaj takega rabiš plug-in hibrid ali električni avto.

5. Načeloma lifetime ...

Hybri4 nima samodenjega menjalnika, ampak robotiziran ročni. Ob prstavljanju grdo cuka, kar je za majalnik značilno (3008 Hybri4 ima isti problem).
Poraba? Več kot za 1 liter manjša kot pri HDi160 ne bo, prej za 0,7 litra (odvisno od tega, kje se voziš). Poglej razliko v porabi in ceni ter dejstvo, da ima HDi 160 BVA pravi samodejni menjalnik, ki dela, kot se spodobi, pa ti bo jasno, kaj je zate bolje izbrat med hibridom in HDijem ...

PS: V popuste pri DS5 ne verjamem, ker jih (tako velikih, kot so pri citroenu sicer v navadi) načeloma ni nikjer (OK, par % se že dobi,ni pa to -40% in podobne fore), kompleten sistem prodaje (ne le pri nas) je narejen na te pakete dodatne opreme ...

PPS: Zmaga pa zadnji brisalec
grin1.gif
 
Nazadnje urejeno:

sylver

Fizikalc
21. okt 2008
3.338
27
48
Izola, Ljubljana
Aha torej ta Hybrid varjanta ni tako, da se lahko vozim kolikor hočem po mestu na elektriko? Svašta, pa sej to bi naj bil namen Hybrida ali pač?

Potem je to totalno zgrešeno vse skupaj....zakaj bi dajal 5+ tisočakov več za nakup Hybrida, ko pa bom lahko le 2-3 kilometre peljal na elektriko??? WTF? Ne razumem tega res...


A ni to avtomatski menjalnik z Hybrid?
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Ni, tole je robotiziran ročni, prava avtomatika je na voljo le pri THP155 in HDI160.