Imam par vprašanj glede tega Hybrid-a 4. Gledam sem kombinacijo Diezel & Hybrid4
1. Kako je z vzdrževanjem tega akumulatorja, kateri ima 37 KW? (ga je potrebno posebej obravnavat na servisu)?
2. Je ta akumulator namenjen samo zadnjemu pogonu, če sem prav videl na raznih posnetkih?
3. Ko se peljem na način ZEV (Hybrid 4) po mestu do 60km/h to pomeni, da avto ne porablja popolnoma nič goriva (torej je mestna vožnja popolnoma brezplačna)?
4. Kako dolgo pa zdrži ta akumulator v praksi (so že kje kakšni podatki - recimo poln akumulator zadošča za do 5 ur vožnje po mestu s tem, da se sproti ob zaviranju polni)?
5. Kakšna je življenska doba tega akumulatorja (recimo po 5 letih je potrebna menjava akumulatorja)?
6. Ali so redni servisi zaradi tega Hybrid-a kaj dražji in zahtevajo večje stroške servisiranja?
7. Na koliko KM se delajo redni servisi pri takih motorjih (kombinacija Diezel & Hybrid4)?
Sicer sem pa šel na testno vožnjo DS5, 160 konjev, avtomatik, Diezel, oprema So Chic
Avto je v notranjosti res kot vesoljka ladja, ampak se hitro navadiš na vse te "gumbe". Pregledost naprej in ob strani je odlična, medtem ko pa pogled nazaj (na vzvratno ogledalo) pa je slabše - ogledalo je zelo majhno in bi se mogu navadit.
Motor je zelo tih, avtomatski menjalnik deluje odlično, udobnost je zelo dobra (glede na to, da sedaj vozim Seat, kateri je bolj "trše" narave).
Avto je tudi prostoren (visok sem 188cm, tudi ko sem si nastavil sedež po svojih merah, je bilo zadaj še dovolj placa, da bi sedel nekdo moje višine). Zadaj je streha višja kot pri C5 kar je odlično, saj pri C5 nekdo, ki je take višine kot jaz, zelo težko sedi normalno brez da bi se dotikal z glavo stropa (testiral pri C5).
DS5 je višji zadaj in zato imaš od glave do stropa še kar nekaj cm
Vozi se zelo lepo, na testni vožnji ni bilo čutiti neke glasnosti pri višji hitrosti (140km/h). Kabina je očitno dobro izolirana, pa tudi večje luknje "požre" kar dobro.
Kar se cen tiče je pa tako: nobenih popustov ne bo za DS5 model, ampak imaš kot kupec novega DS5 na voljo 5 opcij dodatne opreme popolnoma brezplačno.
Primer:
- zanimam se za opremo SO CHIC
- plačam ceno, ki je predpisana za določen motor za to opremo
- na voljo imam 5 dodatnih oprem brezplačno
Recimo:
1. LI01 (Video oprema opozorilnika nenamerne menjave voznega pasu in samodejno
preklapljanje med dolgimi in zasenčenimi lučm)
2. Z0FE (Usnje Club Fauve (v izvedbi bracelet)
3. ZH67 (19-palčna aluminijasta platišča Cairns z diamantnim leskom)
4. LA04 (Dinamični smerno prilagodljivi dvofunkcijski ksenonski žarometi, naprava za
pranje žarometov, diodne dnevne luči, svetlobni vodniki ter dvobarvna maska)
5. WLNU (Nav. sistem eMyWay s kamero za vzvratno vožnjo ter senzorji spredaj in zadaj)
ali pa kaj drugega od opreme...
Tako lahko za ceno SO CHIC dobiš SPORT CHIC
To je to, škoda sicer, ker ne bodo tako radodarni z popusti kot pri C5 (ko iz 40.000 prideš na 24.000). Sicer se nikoli ne ve, kaj bo v prihodnjih mesecih, če bodo videli, da se DS5 zaradi visoke cene ne prodaja, bodo morali tudi pri DS5 omogočit popuste...