Citroen C4 1.6 HDI l. 2016

godfather

Fizikalc
8. nov 2007
514
72
28
širne planjave Dolenjske
Živjo, imam problem oz. očetovo vozilo in sicer, prižgala se je lučka za pomanjkanje ADBLUE. V istem dnevu po opozorilu, sem natočil 10 litrov tekočine, lučka še vedno ni ugasnila. Prebral vse na naetu, preklical mehanike, preostalo samo da sem odpeljal na servis.
Tam so ugotovili, da je crknila črpalka v rezervovarju tekočine in je potrebna menjava rezervovarja --> 700€.

Moje vprašanje št. 1:
- ali je to tovarniška napaka in je bil morebiten kakšen vpoklic za predčasno menjavo teh "kestlov" in novejši letniki nimajo teh težav? Kje bi dobil to informacijo? Na servisu je bil oče, povedali niso ničesar kot samo, potrebna menjava kestla na stroške lastnika, da se to dogaja pri teh modelih, letnikih itd.... Niti se ne spozna na te zadeve, meni pa je vse skupaj sumljivo. Glede da je oče kupil avtomobil pri njih, pri njih servisiral, sem pričakoval vsaj da mu gredo nasproti s ceno, morebiti kulanco, karkoli. Če je to po njihovih besedah klasična težava, pa sem pomislil da je bil morebiti kakšen vpoklic pa da se bi na to zgovarjal. SEveda e bom zdaj šel jaz dogovarjati na servis, oz. šel bom z očetom.

Moje vprašanje št. 2:
- na servisu mu je omenil, da se lahko zadeva reši na "črno" z reprogramiranjem in odstranitvijo ADBLUE sistema, ampak da na tehničnem pregledu ne bo šel skozi. Da to preverjajo, oz. bodo začeli v naslednjem letu. Ali to drži? Ker potem predvidevam, da bo tretjina slovenskih avtomobilov bilo tehnično neizpravnih ;):). Skratka, je izvedljivo pri mojstrih to narediti, da potem azdeva deluje. Za tehnične me toliko ne skrbi, ampak vseeno pa če kdo kaj ve.

hvala.
 

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
Cene so kakšne so. Citroen je vsaj vcasih imel popust na starejše letnike vozil na original dele ob njihovi montaži.
S kerga konca slo si ?
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.613
1.512
113
Počasi, ne odloči se prehitro, ker ni nujno da je pumpa fuč. Iz tega sem skoraj doktoriral. Napišem naknadno več, predlagam pa da greš na kakšen manjši servis ( morda drenov gric ali kje na obrobju Slo) in vprasas. Po zadnjih info so po Evropi priznali napako in zastonj menjali vsem (mislim da nad 2015 letnikom in do 150000, ob pogoju rednega servisiranja....
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.613
1.512
113
Odstranitev odsvetujem, mislim da je 300e, in vozil se bos samo po jugoslaviji se lahko
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.613
1.512
113
So pa ocitno pocenili, ponavadi je menjava z delom prisla prek jurja
 

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
Počasi, ne odloči se prehitro, ker ni nujno da je pumpa fuč. Iz tega sem skoraj doktoriral. Napišem naknadno več, predlagam pa da greš na kakšen manjši servis ( morda drenov gric ali kje na obrobju Slo) in vprasas. Po zadnjih info so po Evropi priznali napako in zastonj menjali vsem (mislim da nad 2015 letnikom in do 150000, ob pogoju rednega servisiranja....
Torej naj pelje kje je do sedaj servisiral.
 

godfather

Fizikalc
8. nov 2007
514
72
28
širne planjave Dolenjske
Odstranitev odsvetujem, mislim da je 300e, in vozil se bos samo po jugoslaviji se lahko
Odstranitev jaz razumem tako, da se preprogramira računalnik/sistem in več ne potrebuje adblue-a. Ne da tudi fiizčno odstrani kestel in lajtnge - ali ne razumem prav?
Dodatno, zakaj se ne bi mogel voziti nič več drugje kot po jugoslaviji? Saj na cesti ne merijo izpušnih plinov? Ali misliš na tehničnih pregledih --> ali lahko zaznajo da imaš izključen adblue? Kako pa pridejo čez tehničnega tisti, ki imajo enako, pa preluknjane DPFje itd...

Glede preverjanja vpoklicov in menjave na zahtevo servisa, to bi rad izvedel še na drug način, ne samo preko servisov (če je kdo, ki lahko poda uradno informacijo). Predvidevam da servis ne bo pljuval v lastno skledo in priznal, da ni menjal zadeve glede na potrebo. Zdaj pa želi vse prevaliti na kupca.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.613
1.512
113
Nisi napisal ne letnika ne regije. Ko sem jaz spraseval se ni bilo menjav izven garancije, naslednjic pa so tudi v Slo pisali, da so jim menjali do 150.000 ce je bil redno servisiran. V razviti Evropi dedinitivno menjajo, ker odpove vsakemu drugemu pežoju, citroenu in ostalim iz te štalce
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.613
1.512
113
Jaz sicer trdim, da pumpa odpove samo v (redkem) primeru, ko jo poplavi adblue. V vecini primerov pa gre za zamasitev sistema s kristali (sploh ce ti odpove takrat, ko ostanes brez adblue). Kristali ali zamasijo ventil, cev ali pa inkektor, v vecini primerov pa samo zagozdijo dizo injektorja, zato tece adblue skozi brez ustreznega pritiska, nivo pa pobere v nekaj dneh. Jaz bi najprej opral rezervar, dolil polno svezega adblue, in se probal voziti cim vec. In sproti brisal napako s cenenim obd testerjem. V vecini primerov mora oziveti. Ce pa je pumpa poplavljena, pa navadno ni (enostavne) resitve, ker crkne elektronika poleg pumpe. Sama pumpa prakticno nikoli, saj gre za primitivno pumpico vrednosti par €....
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.613
1.512
113
Dostikrat odpove tudi injektor in je stalno odprt ali celo pusca ven. Injektor je 150€ (servis) ali 50€ (aliexpress)....5min dela z menjavo
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.613
1.512
113
Da povzamem, ce ne zelis bankrotirati ti toplo priporocam da pred naslednjim obiskom servisa sam preveris ce pumpa res ne dela. Servis navadno zamenja rezervar, potem se stranka vrne z lucko cez 3 dni, in menjajo se injektor, in cez 3 dni se senzor secnine. Ti pa si lahkotnejsi za 2 jurja. Pri c4 je enostavno preveriti pumpo, ker je injektor lepo viden pod havbo (pod katalizatorjem med hladilnikom in cevjo izpuha). Ce nimas res zelo debele roke, lahko z vrha sezes do injektorja, snames kondom (platnena toplotna zascita speta z 2 pritiskaci) in enostavno snames cev secnine (s prstom stisnes hitro spojko in snames cev). Sedaj pa naj ti nekdo prizge avto. Ce iz cevi dobis mocan curek, pusti par minut da tece (na tla ali lovilno posodo) da se pumpa lepo premiga in pomece kristale iz cevi. Ce si advanced user lahko na cev nataknes manometer in ce kaze med 5 in 8 bar si zmagal. Ce pumpa dela je 99% kriv injektor. Lahko ga snames in ocistis (glej youtube, 5min dela) ali pa samo malo potolces in zalijes odprtino z destilirano vodo da stopi kristale. Sestavis nazaj in bi moralo delati. Ce ne dela je treba menjati injektor. Dobis povsod, ce nimas casa cakati na kakega z ebay ali alixpres. Ce nimas testerja za brisanje napak, se bo brisala sama po nekaj zagonih (mislim da 8). Nato pa vedno cim bolj svez adblue in cim bolj poln tank. Ce te se kaj zanima vprasaj.
 

godfather

Fizikalc
8. nov 2007
514
72
28
širne planjave Dolenjske
Nisi napisal ne letnika ne regije. Ko sem jaz spraseval se ni bilo menjav izven garancije, naslednjic pa so tudi v Slo pisali, da so jim menjali do 150.000 ce je bil redno servisiran. V razviti Evropi dedinitivno menjajo, ker odpove vsakemu drugemu pežoju, citroenu in ostalim iz te št.
Letnik je 2017, ne 2016 kot sem napisal v naslovu teme. Sem pa iz dolenjske, oče je bil na znanem servisu v grosuplju in je dobil takšne informacije kot sem napisal.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.613
1.512
113
Uradni servis drugacnega odgovora ne sme dati. Ce nimas 2 levih rok, se loti sam
 

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
Uradni ti da racun in garancijo. Torej če nekaj menjajo in ni vredu boš prišel nazaj in bodo vsi slabe volje. Ti ker ne dela ok, oni ker boš rekel da maš garancijo.
 
22. jul 2007
13.521
1.723
113
124
Počasi, ne odloči se prehitro, ker ni nujno da je pumpa fuč. Iz tega sem skoraj doktoriral. Napišem naknadno več, predlagam pa da greš na kakšen manjši servis ( morda drenov gric ali kje na obrobju Slo) in vprasas. Po zadnjih info so po Evropi priznali napako in zastonj menjali vsem (mislim da nad 2015 letnikom in do 150000, ob pogoju rednega servisiranja....
Ali imaš kje kakšen link o tej informaciji?
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.613
1.512
113
Ne, nimam linka. Redno spremljam tuje forume in youtube na to temo. Meni pred 3 leti niso priznali, zato sem popravil sam. Brez stroska. Pred 3 dnevi pa sem menjal injektor, katerega sem kupil pred 3 leti in imel v predalu.