Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
P.S.: Nisem vedel, da imaš željo po Vectrix-uSe morava zmeniti, pa ga prideš kdaj k meni pogledati. Je parkiran v naši podzemni garaži zraven naše Xsare Picasso, tako da ga lahko po garaži zapelješ, za kaj več pa bo potrebno počakati na kakšno toplejše vreme ali pomlad.
Je pa itak, še kot novsamo gume bi bili potrebno zamenjati - pa ne zaradi obrabljenosti, ampak zaradi starosti.
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
AmperaE zna še potrajati, da pride v Evropo, Vectrixa si pa lahko prideš pogledat že zdaj
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
AmperaE zna še potrajati, da pride v Evropo, Vectrixa si pa lahko prideš pogledat že zdaj
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
AmperaE zna še potrajati, da pride v Evropo, Vectrixa si pa lahko prideš pogledat že zdaj
AMpera-e se v Evropi prodaja od danes. So na Norveškem začeli.
Citat:
Uporabnik Yagi pravi:
33.500€
Citat:
The Chevrolet Bolt electric car only seems to violate the laws of physics, I learned when a Ford Excursion rear-ended me as I drove through Eastern Market in Detroit.
Until then, the Bolt seemed almost magical, on track to cover about 200 miles despite bitterly cold temperatures that sapped its battery’s charge. It wasn’t till three tons of SUV punted the Bolt to the curb that I became certain the laws of mass, motion and energy applied to Chevy’s new EV.
Citat:
Pogon je seveda na sprednja kolesa, zaradi 2,6-metrske medosne razdalje in baterij pod dnom potniške kabine pa zanjo ostane veliko prostora. Sedenje je nekoliko višje kot v križancih, in ker je avto višje sorte, ni težav s prostorom za glave. Tudi preglednost naprej je dobra, spodnji rob oken pa se proti zadku izrazito dviga, zato je ob sedenju zadaj občutek manj lahkoten in zračen, kot bi lahko bil. Kabino seveda zaznamuje velik, za dotik občutljiv zaslon na sredini armaturne plošče, pri Oplu pa so se odločili, da morajo biti gumbi za upravljanje klimatizacije vendarle fizični, in ne le na zaslonu na dotik. Z vidika varnosti je to vsekakor bolje.
Dovolj prostora je tudi na zadnjih sedežih, prtljažnik pa ima 381 litrov prostornine in možnost povečevanja z zlaganjem zadnje klopi.
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Pa ne razumem kaj naj bi pri EV pomenil podatek o navoru, ki se ga v testu omenja kot nek plus. Pri elektromotorju lahko preko različnega prestavnega razmerja 100 Nm in 300 Nm pomeni popolnoma isto.