Chevrolet Bolt / Ampera-e

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Čeprav kaj so pa razmišljali,da ga ne bodo izdelovali za trge z desnim volanom,mi pa tudi ni jasno...
 

Yagi

Fizikalc
24. jan 2008
714
29
28
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
P.S.: Nisem vedel, da imaš željo po Vectrix-u
smile-1.gif
Se morava zmeniti, pa ga prideš kdaj k meni pogledati. Je parkiran v naši podzemni garaži zraven naše Xsare Picasso, tako da ga lahko po garaži zapelješ, za kaj več pa bo potrebno počakati na kakšno toplejše vreme ali pomlad.
Je pa itak, še kot nov
wink-1.gif
samo gume bi bili potrebno zamenjati - pa ne zaradi obrabljenosti, ampak zaradi starosti.

Po Vectrix-u in po tvojem imam že kar nekaj časa željo. Sva enkrat že govorila nekaj na to temo
smile-1.gif


Ja, najbolje,da pridem pogledat Vectrix-a in AmperoE hkrati
smile-1.gif


Lp,
Yagi
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
AmperaE zna še potrajati, da pride v Evropo, Vectrixa si pa lahko prideš pogledat že zdaj
smile-1.gif
 

Yagi

Fizikalc
24. jan 2008
714
29
28
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
AmperaE zna še potrajati, da pride v Evropo, Vectrixa si pa lahko prideš pogledat že zdaj
smile-1.gif

Zmenjeno.....se bova zmenila 👍
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Quest for 200 miles in a Chevy Bolt cut short by fender bender

Citat:
The Chevrolet Bolt electric car only seems to violate the laws of physics, I learned when a Ford Excursion rear-ended me as I drove through Eastern Market in Detroit.

Until then, the Bolt seemed almost magical, on track to cover about 200 miles despite bitterly cold temperatures that sapped its battery’s charge. It wasn’t till three tons of SUV punted the Bolt to the curb that I became certain the laws of mass, motion and energy applied to Chevy’s new EV.

636175201508285876-IMG-5561.jpg
 

PIC

Fizikalc
17. avg 2007
2.466
2
38
Zadeva bo drazja kot BMW i3? To sem povrsno in po diagonali prebral na financah.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Verjento nekaj malega dražji, ja. Osnovni od osnovnega, bbrez upoštevanja opreme. Ampak saj je logično: večji avto z veliiiiiko daljšim dosegom je pač dražji.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Opel Ampera-e: Električni vsakdan

Citat:
Pogon je seveda na sprednja kolesa, zaradi 2,6-metrske medosne razdalje in baterij pod dnom potniške kabine pa zanjo ostane veliko prostora. Sedenje je nekoliko višje kot v križancih, in ker je avto višje sorte, ni težav s prostorom za glave. Tudi preglednost naprej je dobra, spodnji rob oken pa se proti zadku izrazito dviga, zato je ob sedenju zadaj občutek manj lahkoten in zračen, kot bi lahko bil. Kabino seveda zaznamuje velik, za dotik občutljiv zaslon na sredini armaturne plošče, pri Oplu pa so se odločili, da morajo biti gumbi za upravljanje klimatizacije vendarle fizični, in ne le na zaslonu na dotik. Z vidika varnosti je to vsekakor bolje.

Dovolj prostora je tudi na zadnjih sedežih, prtljažnik pa ima 381 litrov prostornine in možnost povečevanja z zlaganjem zadnje klopi.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Je prtljažnik res tako majhen?

Pa ne razumem kaj naj bi pri EV pomenil podatek o navoru, ki se ga v testu omenja kot nek plus. Pri elektromotorju lahko preko različnega prestavnega razmerja 100 Nm in 300 Nm pomeni popolnoma isto.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Sicer je večji, kot v Amperi (310l), ampak v Amperi imaš veliko površino, pri AmperiE pa gre bolj v višino.

Ne vem pa, ali je pri AmperiE teh 381 litrov izmerjenih skupaj z volumnom dvojnega dna.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Pa ne razumem kaj naj bi pri EV pomenil podatek o navoru, ki se ga v testu omenja kot nek plus. Pri elektromotorju lahko preko različnega prestavnega razmerja 100 Nm in 300 Nm pomeni popolnoma isto.

Jap,ampak problem je,če nimaš prestav,potem je navor še kako pomemben...