Te neumnosti z navorom so zgolj neumnosti. Idiotizmi. Moč opravlja delo in ne navor.
In če bi v Ampero-e namesto 300 Nm elektromotorja dali 600 Nm in bi pri elektromotorju obdržali število vrtljajev, bi glej ga zlomka, dobili elektro motor z dvojno močjo v kW.
Če bi pa dali noter elektromotor z 5000000000000 Nm, ki zmore le tri vrtljaje na leto, pa ne bi nič kaj usekalo v hrbet.
Pa da dam še podnapis, če bi v isto Ampero-E dali motor z samo 100 Nm pa isto močjo, bi se pač moral vrtet trikrat bolj. In zato so noter menjalniki, reduktorji in podobne zobniške prestavne zadeve. In pri trikrat nižjem navoru elektromotorja in enaki moči bi bili pospeški isti, samo elektromotorček se mora vrtet pri trikrat višjih obratih.
Če vam pa ne potegne, pa ne morem pomagat. Nekateri smo se to učili v srednji šoli in nisi šel v naslednji letnik, če si profesorju nakladal z navorom, ker je irelevanten za končno zmogljivost stroja. Vse prihaja iz moči, kot glavnega parametra. Za vse ostalo so tu menjalniki. Od dizel šleperja, pa do elektromotorja / pogona za stružnico ali pa ene Ampere-e.