Citat:
Uporabnik Troll pravi:
To mi pa že nekako bolj realno deluje.
Samo to velja za vsaki na novo razviti avto. Tudi Renault Clio 1.2. Ko se prvi zapelje iz proizvodnje linije in proda končnemu kupcu, se strogo računovodsko gledano s tem naredi miljonska izguba. Ko pa se jih začne prodajati v večjih količinah, se pa računovodska izguba hitro zamortizira in porazgubi.
Si kdaj pogledal cene? Poleg tega zna biti strošek industrializacije za tak zelomaloserijski avto, kjer je vse v bistvu ročno delo, veliko nižji kot za avto, ki ga je treba naklepa 500 jurjev kosov.Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Ob vseh teh izgubah se mi postavlja vprašanje,kako lahko potem Ferrari ali McLaren naredi dobiček na avtomobilu,ki je proizveden v 500 primerkih?
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Aja, te lahko še nekaj prosim, da jih vprašaš? Vprašaj jih, kolikšna je maksimalna moč, s katero se lahko AmperaE polni na hitri polnilni postaji.
Ta podatek je še vedno misterij, ki ga GM noče dati na plano.
Gume so Michelin Primacy 3 215/50 17, DC CCS je 50 kW, AC je 7,2 kW.
First Drive: GM’s affordable 200-mile electric car is a Bolt out of the Chevy blue
Zanimiv je tale del:
Citat:
About 1,200 of Chevy’s 3,000 dealers will sell and service the Bolt, and each must have 480-volt, 80kW fast-charging capability in the service bay.
To sicer še ne nujno ne namiguje na to, da Bolt podpira polnjenje z močjo do 80kW, je pa zanimiva številka tudi zaradi tega, ker je to številko omenil tudi GM človek na enem predavanju.
Samo, da najdem YT video...
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Nove cake, na katere bo potrebno biti pazljiv pri EV: v navodilih za uporabo za Bolta je zapisano, da do 40% zmanjšanje kapacitete baterij v garanciji (8 let) ni stvar garancijskega zahtevka.
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
teh 9 jurjev izgube.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Troll pravi:
To mi pa že nekako bolj realno deluje.
Samo to velja za vsaki na novo razviti avto. Tudi Renault Clio 1.2. Ko se prvi zapelje iz proizvodnje linije in proda končnemu kupcu, se strogo računovodsko gledano s tem naredi miljonska izguba. Ko pa se jih začne prodajati v večjih količinah, se pa računovodska izguba hitro zamortizira in porazgubi.
Se ne. Ker ima računovodstvo svoje standarde in se ve, kaj se lahko alocira v prihodnost, kaj pa ne. In azto avto ne dela izgube, ker se glede na plan lifetime prodaje modela alocira razvojne stroške, recimo. Problem nastane, če se profda manj avtov, kot je bilo v planu - potem ostane del stroškov "neplačan" - in je izguba.
Citat:
FREMONT, Calif. — In the San Francisco Bay area today, Chevrolet delivered the first three Bolt EVs to customers, fulfilling the brand’s promise to offer a long-range electric vehicle at an affordable price.
Citat:
The first three customers to receive the highly anticipated Bolt EV are excited to take delivery and include:
William “Bill” Mattos, a retired law enforcement officer from Fremont, California, whose new Bolt EV becomes his third Chevrolet electric, after previously owning a Spark EV and second-generation Volt
Bobby Edmonds, a software developer with a family of four from Castro Valley, California, who replaces a BMW i3 with the Bolt EV
Steve Henry, a commercial real estate broker with a family of five from Portola Valley, California, whose new Bolt EV replaces a Toyota Prius