Chevrolet Bolt / Ampera-e

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Ob vseh teh izgubah se mi postavlja vprašanje,kako lahko potem Ferrari ali McLaren naredi dobiček na avtomobilu,ki je proizveden v 500 primerkih?
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Ker veliko breme stroška razvoja nosi F1. Zakaj misliš, da se moštva F1 (ki so hkrati proizvajalci avtomobilov) z vsemi štirimi borijo proti omejitvi budgeta? seveda je še tukaj razlika med dejanskim stroškom avtomobila in prodajno ceno (brez upoštevanja razvoja). Mislim, da tukaj z naskokom vodi Porsche...
 
Nazadnje uredil moderator:

delter333

Guru
21. maj 2010
1.863
1.568
113
Notranjska
Jaz bi samo dodal da veliko stvari pri EVjih delajo prvič. Na novo, novi postopki itd vsi ostali avtomobili vseh proizvajalcev so nadgradnja starejših z vsako generacijo nekaj dodajo in jasno več prodajo in to je to. Čez leta z več iskušnjami pri izdelavi EV bo tudi strošek razvoja znosnejši.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Troll pravi:
To mi pa že nekako bolj realno deluje.

Samo to velja za vsaki na novo razviti avto. Tudi Renault Clio 1.2. Ko se prvi zapelje iz proizvodnje linije in proda končnemu kupcu, se strogo računovodsko gledano s tem naredi miljonska izguba. Ko pa se jih začne prodajati v večjih količinah, se pa računovodska izguba hitro zamortizira in porazgubi.

Se ne. Ker ima računovodstvo svoje standarde in se ve, kaj se lahko alocira v prihodnost, kaj pa ne. In azto avto ne dela izgube, ker se glede na plan lifetime prodaje modela alocira razvojne stroške, recimo. Problem nastane, če se profda manj avtov, kot je bilo v planu - potem ostane del stroškov "neplačan" - in je izguba.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Ob vseh teh izgubah se mi postavlja vprašanje,kako lahko potem Ferrari ali McLaren naredi dobiček na avtomobilu,ki je proizveden v 500 primerkih?
Si kdaj pogledal cene? Poleg tega zna biti strošek industrializacije za tak zelomaloserijski avto, kjer je vse v bistvu ročno delo, veliko nižji kot za avto, ki ga je treba naklepa 500 jurjev kosov.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Ja ok,razumljivo...
Koliko bi moral GM narediti Boltov,da na njem nebi delal izgube? 100k...500k....1M? Več?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Aja, te lahko še nekaj prosim, da jih vprašaš? Vprašaj jih, kolikšna je maksimalna moč, s katero se lahko AmperaE polni na hitri polnilni postaji.
Ta podatek je še vedno misterij, ki ga GM noče dati na plano.

Gume so Michelin Primacy 3 215/50 17, DC CCS je 50 kW, AC je 7,2 kW.

First Drive: GM’s affordable 200-mile electric car is a Bolt out of the Chevy blue

Zanimiv je tale del:
Citat:
About 1,200 of Chevy’s 3,000 dealers will sell and service the Bolt, and each must have 480-volt, 80kW fast-charging capability in the service bay.

To sicer še ne nujno ne namiguje na to, da Bolt podpira polnjenje z močjo do 80kW, je pa zanimiva številka tudi zaradi tega, ker je to številko omenil tudi GM človek na enem predavanju.
Samo, da najdem YT video...

Zdaj je uradno. Bolt EV oz AmperaE se lahko polni z močjo do 80kW: Chevrolet Bolt EV Equipped With 80 kW DC Fast Charging, Owner’s Manual Now Online

 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Chevy Bolts Are On Their Way To Dealers

Bolt-transit-12616-668x409.jpg
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Nova reklama za Ampero-e!

Moje mnenje: Kr neki...upam da tega ne bodo vrteli na TV-ju...
crazy1.gif


 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.610
349
83
Kras
www.mtl.si
Nove cake, na katere bo potrebno biti pazljiv pri EV: v navodilih za uporabo za Bolta je zapisano, da do 40% zmanjšanje kapacitete baterij v garanciji (8 let) ni stvar garancijskega zahtevka.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.791
6.774
113
pri taščici
Podobna fora kot poraba liter olja na kkm.
Najbrž pa bo (proizvodna) cena baterije čez 8 let precej nižja od današnje. Ampak bodo pa takrat začeli pokrivati teh 9 jurjev izgube.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Nove cake, na katere bo potrebno biti pazljiv pri EV: v navodilih za uporabo za Bolta je zapisano, da do 40% zmanjšanje kapacitete baterij v garanciji (8 let) ni stvar garancijskega zahtevka.

Amperina in SparkEV bateriji sta se pokazali za rock solid, tako da to mene ne skrbi.

Bolj bi me skrbelo, če na % degradacije baterije sploh ne bi dali garancije, tako kot je to bilo na začetku pri Nissan Leaf oz. pri Tesli še zdaj ni.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
teh 9 jurjev izgube.

Teh 9 jurjev je še vedno samo špekulacija, ki so si jo izmislili analitiki, mislim da pri Bloombergu.
 

masevc

Guru
2. sep 2007
3.519
894
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Troll pravi:
To mi pa že nekako bolj realno deluje.

Samo to velja za vsaki na novo razviti avto. Tudi Renault Clio 1.2. Ko se prvi zapelje iz proizvodnje linije in proda končnemu kupcu, se strogo računovodsko gledano s tem naredi miljonska izguba. Ko pa se jih začne prodajati v večjih količinah, se pa računovodska izguba hitro zamortizira in porazgubi.

Se ne. Ker ima računovodstvo svoje standarde in se ve, kaj se lahko alocira v prihodnost, kaj pa ne. In azto avto ne dela izgube, ker se glede na plan lifetime prodaje modela alocira razvojne stroške, recimo. Problem nastane, če se profda manj avtov, kot je bilo v planu - potem ostane del stroškov "neplačan" - in je izguba.

Jp, ce ne dosegas plana delas slabitve na capexu, kar ti leti v minus v rezultatu
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
The first three customers to receive the highly anticipated Bolt EV are excited to take delivery and include:

William “Bill” Mattos, a retired law enforcement officer from Fremont, California, whose new Bolt EV becomes his third Chevrolet electric, after previously owning a Spark EV and second-generation Volt
Bobby Edmonds, a software developer with a family of four from Castro Valley, California, who replaces a BMW i3 with the Bolt EV
Steve Henry, a commercial real estate broker with a family of five from Portola Valley, California, whose new Bolt EV replaces a Toyota Prius

first-bolt-ev-deliveries-fremont-california-750x447.jpg
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Finance imam že nekaj časa pripravljene, vendar bi ga rad še videl v živo, da vidim, koliko je dejansko velik znotraj.
Preizkusiti je potrebno še sedeže, ker GM je za Bolt-a uporabil neke tanjše sedeže in je potrebno videti, ali so udobni. Nekateri na gn-volt forumu, ki so sedeli v njem, so se pritoževali, da niso udobni. Možno, da so bili to kakšni širokoriteži, tako da je to potrebno videti iz prve roke.
Moram tudi še videti, kako velik je dejansko prtljažni prostor, da bi AmperoE tudi lahko uporabljali za do Paga.

Upam, da če bo spomladi na Gospodarskem razstavišču avtosalon, da bo Opel Slovenija pripeljal AmperoE.

Moti me, da nima radarskega tempomata, mogoče ga bodo integrirali z naslednjim modelskim letom, kot so to naredili pri Volt2 (MY2016 ga ni imel, MY2017 pa ga je že imel), tako da glede na to, da pride v Evropo verjetno šele nekje sredi naslednjega leta, bomo upam, takrat že vedeli, ali bo MY2018 Bolt imel radarski tempomat.

P.S.: Nisem vedel, da imaš željo po Vectrix-u
smile-1.gif
Se morava zmeniti, pa ga prideš kdaj k meni pogledati. Je parkiran v naši podzemni garaži zraven naše Xsare Picasso, tako da ga lahko po garaži zapelješ, za kaj več pa bo potrebno počakati na kakšno toplejše vreme ali pomlad.
Je pa itak, še kot nov
wink-1.gif
samo gume bi bili potrebno zamenjati - pa ne zaradi obrabljenosti, ampak zaradi starosti.