Citat:
Uporabnik Thrivial pravi:
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Slabše je na originalu - ja pa ta poligon odličen za preskus (rabljenega) avtomobila.
Predvsem podvozja.
Vozači, ki dnevno dvakrat prevozijo to relacijo, bi morali dobiti beneficirano kilometrino zaradi nekajkrat pogostejšega menjavanja rok, stabilizatorjev in ostalih delov podvozja.
Mimogrede, cesta Tržič - Ljubelj je tudi zelo dolgo časa vztrajala še v nemški obliki, če se ne motim?
Kot rečeno, je bila ta cesta je bila delana v kosu od Ljubljane do Naklega, s tem da naj bi menda bila dva odgovorna - eden do Medvod in drugi od Medvod naprej (skozi Medvode se ni gradilo, sedanji most za gl. cesto je bil zgrajen po letu 1950). Posledica dveh različnih odgovornih (projektanta, nadzornika???) naj bi bila tudi razlika v kakovosti. Cesta Medvode-Ljubljana je bila že pred 25 leti v slabšem stanju, kot so danes ostanki originala med Medvodami in Naklim. Še posebej med Mednom in Šentvidom (btw: Prušnikova je del te ceste) so večkrat za silo preplastili, dokler niso pred kakimi 10 leti naredili temeljiteje