cesta Medvode-Kranj

  • Ustvarjalec teme Izbrisan uporabnik #488
  • Začetni datum

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik Thrivial pravi:
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Slabše je na originalu - ja pa ta poligon odličen za preskus (rabljenega) avtomobila.

Predvsem podvozja.

Vozači, ki dnevno dvakrat prevozijo to relacijo, bi morali dobiti beneficirano kilometrino zaradi nekajkrat pogostejšega menjavanja rok, stabilizatorjev in ostalih delov podvozja.
tongue-1.gif


Mimogrede, cesta Tržič - Ljubelj je tudi zelo dolgo časa vztrajala še v nemški obliki, če se ne motim?

Kot rečeno, je bila ta cesta je bila delana v kosu od Ljubljane do Naklega, s tem da naj bi menda bila dva odgovorna - eden do Medvod in drugi od Medvod naprej (skozi Medvode se ni gradilo, sedanji most za gl. cesto je bil zgrajen po letu 1950). Posledica dveh različnih odgovornih (projektanta, nadzornika???) naj bi bila tudi razlika v kakovosti. Cesta Medvode-Ljubljana je bila že pred 25 leti v slabšem stanju, kot so danes ostanki originala med Medvodami in Naklim. Še posebej med Mednom in Šentvidom (btw: Prušnikova je del te ceste) so večkrat za silo preplastili, dokler niso pred kakimi 10 leti naredili temeljiteje
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
A celo original oblika je še, bi rad videl? Sprašujem, ker se že res dolgo nisem vozil LJ-Kranj po stari cesti.

Sicer ceste Hitler res ni gradil, ampak uporabljana pa je bila več ali manj nemška tehnologija in znanje (očitno je zaradi tega tudi trajnost tako dobra). Po vojni so pa začeli umiti po svoje, samo kvaliteta je bila bolj balkanska kot prej (normalno) - sploh ko enkrat delovne brigade vključiš, čeprav so bile te uporabljene več ali manj za spodnji ustroj ceste.
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Seveda - ampak tisto, kar je na Prušnikovi betonskega je še iz tistega časa.
Za nas, ki nismo od tam, je ratala slepo črevo, spomnim se samo, da so takrat nekaj rovarili, mogoče so kaj polagali.
Pumpa mi je všeč, ki je še tam, škoda, da je ne renovirajo.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.651
4.380
113
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Dejansko ni dosti zgrešil, saj "kvaliteta" tresenja dejansko spominja na Hitlerjev izdelek.

Takšno cesto smo imeli tudi v Mariboru in sicer od Tržaške ceste naprej proti Hočam, betonska, kjer je natreslo podobno kot ta pri Medvodah. Z novo obvoznico je potem izginila.


No in nova obvoznica je po 12 letih , že skoraj v slabšem stanju , kot Hitlerjev izdelek
evil.gif
 
I

Izbrisan uporabnik #488

No, delno res
smile-1.gif
zlasti je izjemno uničen desni prometni pas zaradi tovornjakov, ki jim je tam bila do izgradnje avtobahna glavna tranzitna pot.
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Citat:
Uporabnik CLIO15 pravi:
No in nova obvoznica je po 12 letih , že skoraj v slabšem stanju , kot Hitlerjev izdelek
evil.gif
Ja, vendar je ta v 12 letih doživela 10x tolikšno obremenitev v mega tonah, kot una v celem obstoju ne. Bog ve, kako bi izgledala ob današnji obremenitvi.
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Ne, to pomeni, da je bila obremenitev tistih cest proti današnjim neprimerno manjša. Si predstavljaš, da bi šel danes ves promet čez Ljubelj, potem po stari cesti skozi Kranj in v Ljubljani po Celovški, Prešernovi in nato po Karlovški naprej proti Dolenjski, ali pa po Tržaški proti morju. Vse te "stare" ceste bi bile kot gozdne poti.

A ti namenoma narobe razumeš napisano?
 

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.536
72
48
Kranj
Je bila noseča nečakinja v nedeljo pri meni(Kranj) na obisku in smo se pogovarjali kako je če otrok zamuja pri prihodu na svet. No pri povratku v Ljubljano, ko jo je na cesti dobro prerukalo so se začeli popadki in je otrok prišel na svet še nekaj dni prezgodaj.
smile-1.gif

Punce, če ste že slučajno čez rok se samo do Kranja zapeljite
smirk-1.gif
 

tesfalar

Fizikalc
1. nov 2008
1.134
99
48
Ob predpostavki enako solidnega projektiranja in izvedbe je (cementno)betonska cesta trajnejša od asfaltne. Težava nastane, ker:
- je dražja
- izvedba traja bistveno dlje; če ne drugega ni možno takoj prerezati traku, beton je "zrel" po 28 dneh.

Pri nas bi v teh 28 dnevih od "končanja" del že trikrat menjali izvajalca, nadzornega, upravo DARSA, ministra in predsednika vlade.
 

Thrivial

Majstr
19. avg 2007
3.746
255
83
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Samo, če se ne motim, gre vsak dan po stari cesti od Kranja proti Ljubljani skoraj toliko vozil kot po AC. Tam nekje 90%?

Sicer že v to dvomim, vseeno nam pa manjka še bistven podatek - koliko je tovornega prometa v primerjavi z AC?
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik MadMitch pravi:
Ne, to pomeni, da je bila obremenitev tistih cest proti današnjim neprimerno manjša. Si predstavljaš, da bi šel danes ves promet čez Ljubelj, potem po stari cesti skozi Kranj in v Ljubljani po Celovški, Prešernovi in nato po Karlovški naprej proti Dolenjski, ali pa po Tržaški proti morju. Vse te "stare" ceste bi bile kot gozdne poti.

A ti namenoma narobe razumeš napisano?

Ni treba biti tako popadljiv.

Tudi ta cesta je videla ogromno tovornega prometa, vse dokler ni bila obvezna preusmeritev na AC. Seveda se je tovorni promet v primerjavi s preteklostjo povečal, pa vendar bi bilo zanimivo videti kumulativne podatke...
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Citat:
Uporabnik tesfalar pravi:
Ob predpostavki enako solidnega projektiranja in izvedbe je (cementno)betonska cesta trajnejša od asfaltne. Težava nastane, ker:
- je dražja
- izvedba traja bistveno dlje; če ne drugega ni možno takoj prerezati traku, beton je "zrel" po 28 dneh.

Pri nas bi v teh 28 dnevih od "končanja" del že trikrat menjali izvajalca, nadzornega, upravo DARSA, ministra in predsednika vlade.

Ni samo to in predvsem ni to to. Cestišče "diha", najprej zaradi letnih časov, obremenitve... Beton je tog in ne prenese takih nihanj. Ko popoka, in vanj pride voda, ki zmrzne, ga dobesedno raznese. Vzdrževanje betonske ceste je neprimerno dražje, verjetno za faktor nekajkrat, veliko bolj dolgotrajno, kljub hitrosušečim betonom, ki pa so še bolj togi, trdi, če želiš.
Če bi imel ti prav, ne bi cest delali z asfaltom, ki reši tako rekoč vse zgoraj naštete probleme.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik Thrivial pravi:
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Samo, če se ne motim, gre vsak dan po stari cesti od Kranja proti Ljubljani skoraj toliko vozil kot po AC. Tam nekje 90%?

Sicer že v to dvomim, vseeno nam pa manjka še bistven podatek - koliko je tovornega prometa v primerjavi z AC?
Vse je na netu:
http://www.dc.gov.si/si/delovna_podrocja/promet/ (Prometne obremenitve)
PLDP na avtocesti pri CP Torovo:
40.330 vozil, od tega 1350 tovornih vozil nad 7,5 ton (to je malo, na primorski avtocesti pri CP Log jih je 6900)
cesta Kranj-Jeprca:
7700 vozil, od tega 150 tovornih vozil nad 7,5 ton
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Namesto, da doktorirate iz prepisovanja
smile-1.gif


Asfalt naj vam potegnejo za tistih par km, ker to je noro.