Ceneje.si vs. Mimovrsteino stvari, ki jih kupujemj

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
Merkur ima spletno trgovino.

Ampak to sploh ni pomembno... Za vse trgovine - spletne ali nespletne - velja isti zakon.
(za spletne je vračilo celo krepko olajšano - ni ti treba dokazovat, da izdelek ne dela, ampak ga lahko vrneš "kar tako"...).

Tole z "vtikanjem v 220V", je pa "vlečenje mačka za rep".

Pa ja ne misliš, da so ljudje (trgovci ali potrošniki) tako butasti, ali kaj?
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.516
1.109
113
Obišči stran
Citat:
Uporabnik kozarec pravi:
In taki napaki se reče "stvarna napaka".
wink-1.gif


Odvisno kako interpretiraš zadevo
wink-1.gif


Napaka je stvarna:
1. ce stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno obicajno rabo ali za promet;
2. ce stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu
znana ali bi mu bila morala biti znana;
3. ce stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molce dogovorjene oziroma predpisane;
4. ce je prodajalec izrocil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen ce je bil vzorec ali model
pokazan le zaradi obvestila.
 

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
In zakaj po tvojem mnenju "disk, ki ne dela", ne sodi v kategorijo stvarne napake?

(nič ni odvisno od tega, kako se hec interpretira...
wink-1.gif
).
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.252
7.048
113
Glede vtičnice sem pač dal banalni primer, da je jasno kaj sprašujem. Lahko se zgodi z malomarno uporabo, oz napačnim priklopom, motažo stvari. Vsekako ostaja odprto vprašanje kako se zadeve dokazujejo, saj lahko trgovec lepo reče, da je potrošnik sam kriv.

In ja, potrošniki/trgovci s(m)o po večini dokaj nesposobni. Tisti, ki pa nis(m)o pa se itak ne ukvarjajo s takšnimi in podobnimi vprašanji
smile-1.gif
 

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
To tvoje argumentiranje me silno spominja na "naj policaj dokaže, da je prav stal, prav meril, prav napisal,...".

Resnično življenje ne funkcionira tako.
Trgovec lahko marsikaj reče, ampak marsikak trgovec je že tudi zaprl svojo trgovino...
 

eazy

Rjuhar
5. sep 2007
12.971
3
38
Vsaka palica ima dva konca. Kar ste poceli navadnim retailerjem delajo sedaj vam garazni bandi.
 

eazy

Rjuhar
5. sep 2007
12.971
3
38
Pri disku je dejansko (lahko) stvar sporna. Trgovec nima ne casa/sposobnosti/opreme da bi loceval DOA in (ne)namerno skurjene diske.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Zakon je jasen. Če se napaka odkrije v prvih 6 mesecih, se šteje , da je obstajala že pri nakupu.
Lahko pa trgovec predloži dokaze, da ni tako.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.252
7.048
113
Ja samo malo, zakon tudi ni tako enostave. Trgovec pač da zadevo na pooblaščem servis, kjer se ugotavlja ali je napaka stvarna, ali pa je plod napačne oz. malomarne uporabe.

Res je, da je večina trgovcev na tak način že zaprlo vrata, a ravno takšno poslovanje prakticira velika večina teh najcenejših štacun, ker enostavni nimajo sredstev, da bi porkili izgube zaradi tašnih napak. Je že marsikateri kolega potožil, da ga jebejo "že par mesecev", pa sem lepo rekel, kaj pa kupuješ tam ko je najceneje.
 

JosipBroz

Fizikalc
10. sep 2007
1.324
0
36
Se strinjam s tabo, kupci zaradi nevednosti premalo uveljavljajo stvarno napako, ampak takoj rinejo v garancijo, oz, jih v to "usmerijo" trgovci.

Je pa res, da niti trgovec, niti kupec nista merodajna, da odločata ali gre za stvarno napako, ali pa za napačno ravnanje kupca, še posebej pri tehnični robi. Za to je merodajen urani servis, oz. pozneje izvedenci, če pride do sodnega spora.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.697
9.913
113
40
MB
ksz, no ker še noben ni omeno.
grin1.gif


mimovrste =) je prejelo bronasto gazelo 2008
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik kavboj pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik kavboj pravi:
Verjetno se vsi potrošniki odločamo tako, da najprej pregledamo cene, potem se pa odločimo za tistega, ki je med najnižjimi cenami najbolj zanesljiv.
Ne. Mnogo se nas odloča tako, da imamo svojo "listo" ponudnikov, ki se nam zdijo dovolj zanesljivi, in izberemo najcenejšega med njimi - ni pa nujno, da je ta najcenejši nasploh. Niti blizu.

Ja kaj sem pa jaz napisal? Izbereš najcenejšega med najzaneslivejšimi.
Sem še 2x prebral, kaj si napisal, pa obakrat vidim isto - ravno nasprotno: najzanesljivejšega med najcenejšimi.
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Jaz vse kupujem v mimovrste ker so res OK, nimaš problemov z reklamacijami in podobno. Včasih sem kupoval v bigbangu, pa je kakšna stvar crknila sem se lahko obsiral pod nosom čeprav je bilo v garanciji. Pri mimovrste ti pa vse naredijo
wink-1.gif


FOter je kupil trdi disk, prišel domov, ga zakuril, odnesel nazaj pa dobil novega brez problema. Res nič ne komplicirajo, na računalnik ti lahko vindovse gor dajo, če imaš poln računalnik virusov ti ga zastopnj spucajo... ma uglavnem vse trgovine bi morale biti take. PA ni to samo internetna prodaja ampak osebno kupljene stvari itak živim blizu.

Tako da če potegnem črto raje dam malo več denarja pa se ne tresem cele dneve a bo kaj crknilo ali ne. Ker tudi če crkne vem da bodo vse uštimali.

LP
 

kavboj

Fizikalc
30. avg 2007
2.219
0
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik kavboj pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik kavboj pravi:
Verjetno se vsi potrošniki odločamo tako, da najprej pregledamo cene, potem se pa odločimo za tistega, ki je med najnižjimi cenami najbolj zanesljiv.
Ne. Mnogo se nas odloča tako, da imamo svojo "listo" ponudnikov, ki se nam zdijo dovolj zanesljivi, in izberemo najcenejšega med njimi - ni pa nujno, da je ta najcenejši nasploh. Niti blizu.

Ja kaj sem pa jaz napisal? Izbereš najcenejšega med najzaneslivejšimi.
Sem še 2x prebral, kaj si napisal, pa obakrat vidim isto - ravno nasprotno: najzanesljivejšega med najcenejšimi.

Ok res je. Cilj je isti sam pot je drugačna. No pa saj ni važno.
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Citat:
Uporabnik doctorz pravi:
Res nič ne komplicirajo, na računalnik ti lahko vindovse gor dajo
S takimi se rajši ne hvalit okoli.
rolleyes-1.gif

Kakor vem so v preteklosti na račun tega že imeli probleme z inšpekcijo.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik kavboj pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik kavboj pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik kavboj pravi:
Verjetno se vsi potrošniki odločamo tako, da najprej pregledamo cene, potem se pa odločimo za tistega, ki je med najnižjimi cenami najbolj zanesljiv.
Ne. Mnogo se nas odloča tako, da imamo svojo "listo" ponudnikov, ki se nam zdijo dovolj zanesljivi, in izberemo najcenejšega med njimi - ni pa nujno, da je ta najcenejši nasploh. Niti blizu.

Ja kaj sem pa jaz napisal? Izbereš najcenejšega med najzaneslivejšimi.
Sem še 2x prebral, kaj si napisal, pa obakrat vidim isto - ravno nasprotno: najzanesljivejšega med najcenejšimi.

Ok res je. Cilj je isti sam pot je drugačna. No pa saj ni važno.
Cilj ni isti ... Ti verjetno dobiš ceneje, ker izbiraš med ponudniki, ki jih jaz še povohal ne bi.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Citat:
Uporabnik VAG pravi:
Citat:
Uporabnik doctorz pravi:
Res nič ne komplicirajo, na računalnik ti lahko vindovse gor dajo
S takimi se rajši ne hvalit okoli.
rolleyes-1.gif

Kakor vem so v preteklosti na račun tega že imeli probleme z inšpekcijo.

ja, res super. Resnično bedasta firma. Da sem jaz njen lastnik in izvem, da je to storil zaposleni, ga vržem takoj na cesto v poduk ostalim. briga njih ker itak ne bi plačevali kazni.
 

Blastx

Zelenc'
17. sep 2008
22
0
1
Saj VAG pravi, da lahko dajo VindoVse! Hehe to ni patentiran izdelek !
Dručače pa kakor jaz vem, lahko Windowse in tudi Office naložiš ter jih preizkušaš 30 dni brezplačno.
Kako se bo pa uporabnik potem odločil je pa njegova stvar.
coolpower umir malce svoj bes, ker ni vse nelegalno, kar se zdi.