Glede na to, da me citirate v izjavah (da se ne bomo vključevali v cenovno vojno), se mi zdi pomembno, da se oglasim in pojasnim prave razloge za našo potezo.
Naše stališče je, da na portalih, ki primerjave med trgovci banalizirajo na primerjavo cene, ne želimo sodelovati. Predvsem zato, ker cena ni naš glavni fokus delovanja in ni glavna lastnost naše ponudbe, na katero smo najbolj ponosni.
Vsi naši napori gredo v smer tega, da ponujamo najboljšo možno uporabniško izkušnjo, zadovoljstvo in zaupanje v nakup preko spleta. V cenovni vojni pa ne sodelujemo (kar pomeni da cen ne nižamo), ampak ji sledimo. To pomeni, da je v večini primerov naša cena najnižja, vendar nismo edini, ki prodajamo za to ceno. Včasih je cena za odtenek višja od najcenejšega, včasih (ponavadi pri posebnih akcijah) pa tudi najnižja na trgu.
V praksi to pomeni, da se trudimo, da cena pri nakupu pri nas ni kriterij odločanja - večina naših uporabnikov zaupa in ve, da je nakup pri nas ugoden in da ne bodo naredili napake, če kupijo pri nas. Ponašamo pa se z odnosom do kupcev, s kakovostjo storitve, enostavnostjo vračanja itd.
Na temo zakaj taka poteza glede Ceneje.si pa gre za dolgo zgodbo naših poskusov in prošenj, da na portalu ne želimo sodelovati. Ko se je začela delati poslovna škoda, smo morali ukrepati. Stopnjevalo se je namreč nezadovoljstvo uporabnikov, ki so videli na ceneje.si eno ceno, v naši trgovini pa drugo. S tem se je pojavila tudi nevarnost kazni kakšnega tržnega inšpektorja, ki bi to lahko smatral kot zavajajoče oglaševanje.
Mimovrste=) vsem ponudnikom primerjave cen poskuša predlagati, naj svoje rezultate oz. rangiranje trgovcev ponderira s podatki kot so velikost podjetja, obseg poslovanja, zadovoljstvo uporabnikov, hitrost dostave, hitrost vračila denarja, število sodelavcev itd. V tem primeru bomo tudi mi z veseljem sodelovali na takšnem portalu. Dokler pa ne želimo sodelovati, pa moramo poskrbeti, da je našim uporabnikom jasno, kje so podatki pravi in kje ne.