Količina prometa na cesti se ni zmanjšala, v večini vozil vidim samo eno osebo. Očitno ljudem gorivo ni drago. Pred gorivom bi morali regulirati marsikatero drugo ceno. Zakaj ne bi začeli pri državi in rekli, da v maloprodajni ceni goriva vse dajatve države ne smejo nikoli presegati polovice maloprodajne cene? Pol je verjetno dovolj za delovanje države, če so nekoč zemljiški gospodje shodili z desetino?
Da v istem postu napišem še kaj o bluzenju o nujnih socialnih cenah električne energije, ker je vse "naše". Vsaka resna gospodarska aktivnost mora ustvarjati nek dobiček. Pri državni lastnini vsaj zato, da se bodo iz akumulacije tega dobička zgradile nekoč nove kapacitete oziroma nadomestne, ko je konec življenjske dobe. Koliko točno ima NEK na strani za NEK-2? Kako tretjino potrebnih sredstev bi doslej NEK morala nabrati, glede nato, da počasi gre v zadnjo tretjino življenjske dobe. Denimo, da so se od začetka bolj poplačevali krediti, sedaj jih verjetno ni in bo zadnjih 20 let obratovanja denar hitreje letel na kup. Obstaja ta kapital? Če ga ni, se je z elektrarno delalo res neodgovorno.